draco's pov ( Nacht na de kus)
' Heyy draco waar was je? Pansy stond hier voor de honderdste keer voor de deur!' Roept Blaise als ik de kamer binnenloop. ' Ik was in de bibliotheek aan het leren.' roep ik terug terwijl ik mijn stropdas van mijn blouse los knoop. Blaise lacht en kijkt me met een blik aan die ik herken als hij me niet geloofd. ' Je was zeker met y/n of niet?' vraagt hij.
' Ja ik was met y/n Blaise!' antwoord ik met een geïrriteerde stem terug. ' ik wist het! Je vind haar leuk!' roept Blaise. Net op dat moment komt Pansy binnen ze heeft een geshockeerde blik en tranen in haar ogen.'Wat is er Pansy? Gaat het wel?' vraagt Blaise. Ze loopt op me af en geeft me een klap in mijn gezicht en kijkt me woest
aan. ' DRACO FUCKING MALFOY, hoe kun je dit doen!' roept ze en barst in tranen uit. Blaise loopt snel de deur uit en laat mij en Pansy alleen. ' Pansy wat is er? ik heb niks gedaan!' roep ik terug. Pansy kijkt me aan en antwoord ' Je hebt me fucking beloofd dat ik de enige voor je was en nu ga je me vertellen dat je met y/n bent!
' Ik heb niks met y/n Pansy!' zeg ik terwijl de gedachten van y/n door mijn hoofd stromen. Ik word blij van het idee van y/n en mij maar ik weet dat het niet kan vanwege onze families en die kwal van een Mattheo. Daarom besluit ik toch maar samen met Pansy naar Blaise feestje te gaan.heden( op het feestje van Blaise)
Ik kijk recht in de ogen van Draco. Voorzichtig loop ik naar hem toe en geef hem een knuffel. Ik kan de parfum ruiken die van zijn zwarte pak af komt. ' Ugh he is so fine!' bedenk ik me maar, al snel richt ik mijn aandacht op Mattheo die al met een glaasje champagne aan komt lopen. Samen proosten we op Blaise en dansen we de hele avond.
Draco zit op de zwarte bank samen met Pansy die op zijn schoot zit. Ik zie dat hij naar me kijkt en op dat moment kijk ik Mattheo aan. ' Love wat is er? Gaat het wel?' roept Mattheo boven de muziek uit.Voordat ik kan nadenken druk ik mijn lippen op de zijne. Mattheo zoent terug en legt zijn armen om mijn middel heen.
Mattheo geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd en zegt:' babe, ik ga even naar de bar ben zo terug' en loopt weg.
Draco kijkt jaloers mijn kant op en staat op en loopt weg. Ik ren snel achter Draco aan maar, ik zie hem nergens.
Het is stil te verdacht stil, ik voel 2 handen om mijn middel en word tegen de muur aan gedrukt. ' Draco wat de fuck!' roep ik en voordat ik nog iets kan zeggen drukt hij zijn lippen op de mijne. ' ik heb je gemist y/n' zegt hij en ik duw hem van me af. ' Draco je hebt met Pansy!' zeg ik en wil weglopen maar ik word tegen gehouden door hem. ' Ik wil haar niet ik wil jouw y/n alleen jouw. Ik zucht en voel dat zijn hand mijn kin een klein stukje omhoog tilt' ' Geef me een kans y/n alsjeblieft' zegt hij. Ik twijfel maar toch ga ik er op in.
' Oké 1 kans krijg je, maar er zijn regels' antwoord ik en Draco rolt met zijn ogen.
' 1 niet zoenen, 2 geen grappen, en geen maar dan ook geen seksuele handelingen' Vertel ik. Draco kijkt me aan en zegt: Oké is goed kijken of JIJ dat wel aan kan' en geeft me een knipoog. ' oh shut up Malfoy'. zeg ik en loop weer terug naar de zaal. Iedereen kijkt ons aan als we samen naar binnen lopen.Blaise moet natuurlijk weer fluiten en Mattheo komt snel naar me toe gerend. ' Waar was je? en waarom ben je met Draco?' en pakt mijn arm vast. ' uhm ik was gwn naar het toilet' zeg ik maar Mattheo gelooft het niet en begint te schreeuwen. Ik voel me machteloos en weet niet wat ik moet zeggen. ' Hey Mattheo doe is normaal zo praat je niet tegen y/n! roept Draco en komt voor me staan. ' Wat moet je Malfoy! ga lekker Pansy vermaken ofzo!' antwoord Mattheo terug.
Draco word nog bozer en voordat hij terug wilt schreeuwen komt Snape binnen.
' Wat is hier aan de hand! Allemaal naar jullie kamers NU!'Iedereen pakt zijn spullen en loopt naar hun kamer. Ik probeer Mattheo te zoeken tussen de groep mensen maar zie hem nergens staan. Uiteindelijk besluit ik samen met Luna naar mijn dorm te lopen. Als we in mijn dorm zijn vertel ik over de kus tussen draco en mij.
' Omg, dat meen je niet' antwoord Luna maar, belooft om haar mond te houden. We praten nog wat verder en uiteindelijk vallen we in slaap.de dag van de date met Draco
Het is 2 dagen na het feest van Blaise. Mattheo en ik hebben elkaar nog niet gesproken tot dat ik hem tegen kom in de gang. ' Sorry y/n het spijt me ik had niet moeten schreeuwen naar je' zegt hij en geeft me een knuffel. ' Het is oké hoor' antwoord ik en glimlach naar hem. ' Wat ga je vanavond doen?' vraagt Mattheo en kijkt me aan. ' Uhm, niet boos worden maar ik heb een schoolproject met Draco' lieg ik. Mattheo kijkt op bij het woord Draco ' Ik vertrouw je
y/n maar, pas op met hem' zegt hij en geeft me en knuffel. Mattheo en ik zitten nog even buiten en daarna ga ik naar mijn dorm om iets anders aan te doen. Ik voel me schuldig dat ik tegen Mattheo gelogen heb over wat ik ga doen met Draco. Maar er gaat toch niks gebeuren.Luna helpt me met mijn make up en mijn haar. Ze is de enige die weet dat ik vanavond bij de familie Malfoy eet.
Ik voel wat spanning in mijn buik.Wat als ze me niet aardig vinden? ik word al snel uit mijn gedachten gehaald als ik de jurk zie die ik vanavond aan doe. Het is een donker blauwe jurk met zilvere glitters en een bijpassende tas.
' Pas maar op dat Draco straks niet verliefd op je word' zegt Luna met een knipoog. Ik moet lachen en zeg haar gedag.
Als ik naar buiten wil lopen zie ik dat Draco op me staat te wachten in een zwart pak. Samen stappen we in de auto en rijden we naar de Malfoy mannor.Na een paar minuten zijn we aangekomen bij het huis. We stappen uit en voordat ik naar binnen wil lopen pakt Draco mijn hand vast en zegt:' Wees gewoon jezelf, het komt goed' Ik kijk hem aan en loop dan naar binnen. De hal is gevuld met ballonnen en vlaggetjes. ' Uhmm Draco waarom is het huis versiert?' vraag ik maar, voordat hij kan antwoorden komt er een klein jongetje naar ons toe gerend. Hij heeft de zelfde kleur haar als Draco en de zelfde kleur ogen.
' Yeeyyy jullie zijn er eindelijk! Ik wil cadeautjes!!' roept het jongetje enthousiast. Narcissa komt nu ook de kamer ingelopen ' Heyy sweetie goed dat je er bent' zegt ze tegen Draco terwijl ze hem een kus geeft op zijn wang.
Narcissa draait zich om naar mij en vraagt:' en dan jij moet vast het vriendinnetje zijn van Draco, hij heeft me al zo veel over je vertelt' Ik wil antwoorden maar voordat ik iets kan zeggen horen we een belletje rinkelen. ' Eten is klaar!'Volgende stuk komt morgen uit!! kan alleen niet zo veel posten nu doordat de wifi er uit ligt.
xxx Wat vinden jullie van dit stuk?
JE LEEST
it was just a game
FanfictionDraco draait de fles om en hij land op... IT WAS JUST A GAME Je bent terug gekomen op Hogwarts en komt een oude bekende tegen" Draco Malfoy" Zal het uitlopen tot Haat of Liefde? en wat houd deze jongen toch geheim. Mattheo riddle de populaire jong...