💚Hoofdstuk 15

514 9 4
                                    

Ik doe de deur open de winkel en loop naar buiten. Even realiseerde ik me wat er zo juist gebeurd was.
Het gevoel van angst en woede kwam in me naar boven, maar ook een gevoel dat ik nog nooit had gevoeld. Het was anders dan ooit veel leuker en warmer op één over andere reden. Mijn gedachtes werden stil gezet door het gepraat van Luna en Evelyn over de gekochte jurken. ' Hey Y/n gaat het wel?' vraagt Luna en slaat een arm om me heen. ' Ja hoor het gaat wel' antwoord ik en kijk nog een keer achter me om. Ik zie Draco de winkel uit lopen samen met Blaise en tot mijn grote verbazing Pansy. ' What te Fuck?!" Schreeuw ik in mijn hoofd. Ik wil iets zeggen maar voor dat ik dat doe trekken Luna en Evelyn me al mee. ' Laat die klootzak maar y/n, hij is het niet waard' zeggen de meiden en lopen snel door.

Na

een hele middag te hebben geshopt ben ik eindelijk thuis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

een hele middag te hebben geshopt ben ik eindelijk thuis. Ik trek mijn pyjama aan en ga languit op de bank liggen.
Mijn ouders zijn pas laat thuis dus ik ben helemaal alleen vanavond. Het is koud, dus ik besluit een deken te pakken en op de bank een kerst film te gaan kijken. Terwijl ik de film kijk hoor ik de bel gaan. Ik kijk verbaast op en loop naar de hal. Het is minstens -3 buiten wie is er nou nog zo laat op straat. Ik pak mijn wand en loop richting de voordeur.
Zachtjes doe ik de deur open met een brok in mijn keel.

De brok verdwijnt in verbazing als ik zie wie er aan de deur staat. Het is 'Blaise' Wat komt die nou weer doen?
' Hey Y/n, ik wil even met je praten' Zegt hij waarop ik hem binnelaat en de deur weer dicht doe.
Ik schenk wat te drinken in en ga dan samen met Blaise in de woonkamer zitten. ' Wat wou je vertellen?'
vraag ik en ga nieuwsgierig zitten. ' Uhmm, het gaat over Draco en ik dacht dat je er wel meer over wist'
vertelt Blaise waarbij ik aandacht probeer te luisteren met 1000 vragen in mijn hoofd.
' Draco gedraagt zich anders en gevoeliger, hij is niet meer de vriend die ik voorheen had y/n.' Vertelt Blaise
En neemt een slok van zijn bier.

' Misschien moet jij met Draco praten?' vraagt Blaise waarop ik akkoord ga. Het doet me pijn om te horen dat Blaise Draco niet meer herkent. We praten nog wat door tot hij rond 22:00 naar huis vertrekt. Net als Blaise de deur uit is hoor ik mijn zus binnekomen. ' Heyy Noël, alles goed?' vraag ik waarop ik een blik krijg en een ' Ja hoor prima' hoor en een klap van dicht geslagen door. ' Lekker gezellig is ze weer' bedenk ik me in mijn hoofd en sluit de tv af.

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu