'Y/n, Mattheo we zitten hier!' Roept Blaise vanuit de andere kant van de zaal. Samen lopen we naar de tafel en beginnen we met eten. We kletsen met ze allen tot dat er een aankondiging word gemaakt. Het gaat over het kerstbal dat over 2 weken plaats vind. Luna en ik waren niet van plan om te gaan, maar nu Blaise Luna gevraagd heeft besluit ik om toch maar mee te gaan.
Even later gaan we allemaal weer terug naar onze kamers. Ik neem afscheid van Luna en Mattheo en loop naar de bibliotheek om nog wat te leren voor Poisons. Ik doe zachtjes de deur open en loop helemaal naar achter en ga zitten.
Terwijl ik bezig ben met leren word ik verstoord door Draco die opeens naast me komt zitten. ' Lukt het?' vraagt hij waarop ik een diepe zucht laat. ' Nee, ik snap er helemaal niks van' antwoord ik geïrriteerd. Draco lacht en pakt het schrift uit mijn handen. ' Ik help je wel weer' zegt hij en leest de opdrachten voor.
Na een paar minuten zijn we klaar en leg ik mijn boeken weer in mijn tas. ' Dus snap je het nu een beetje?' vraagt Draco waarop we oogcontact maken. ' Ja dankjewel voor het uitleggen' antwoord ik en stop mijn boeken weer terug in mijn tas.Nadat ik alles heb opgeruimd lopen Draco en in weer naar de uitgang toe. Terwijl we lopen zie ik een jongen in de deur opening staan met donker haar. Hij staart me lang aan en ik voel me een beetje ongemakkelijk worden. ' Wie is dat?' Fluister ik tegen Draco.
' geen idee, ik heb hem nog niet eerder gezien' antwoord hij en kijkt nog is terug naar de jongen.We laten het zitten voor wat het is en lopen samen naar de common room. Eenmaal aangekomen zitten: Blaise, Pansy en Mattheo op de bank film te kijken. ' Hey, jongens ik ga naar bed toe ik zie jullie mogen' zeg ik waarbij ik iedereen een knuffel geef en samen met Mattheo naar mijn kamer loop.
'Wie ga je eigenlijk meenemen voor het bal?' Vraag Mattheo terwijl we de trappen af lopen.
' Uhm weet ik eigenlijk nog niet, hoezo dan?' Antwoord ik waarop Mattheo een hand door zijn haar haalt en zegt:' ik dacht misschien kunnen we samen gaan?' Met de gedachte van Mattheo en ik op het kerstbal word ik helemaal vrolijk en ga akkoord.Als we bij mijn dorm zijn aangekomen geeft Mattheo mij een kus op mijn wang en loopt naar zijn eigen dorm. Als ik mijn deur open doe zie ik een briefje op mijn nachtkastje liggen.
Ik word nieuwsgierig en begin met lezen:Lieve y/n,
Deze kerst zijn papa en ik van plan om met de familie Malfoy te eten. Papa en Lucius moesten nog wat zaken bespreken en aangezien jij en Draco het aardig kunnen vinden lijkt me dit een goed plan.
Veel liefs mamHeyy allemaal, I know kort stukje maar het is tenminste iets. Ik heb zoo veel zin in de kerst en herfst periode. Ik hoop dat het goed met jullie gaat? Zo niet dan hoop ik dat dit boek je een beetje opvrolijkt. Dms zijn alltijd open.
Lots of love <3
JE LEEST
it was just a game
FanfictionDraco draait de fles om en hij land op... IT WAS JUST A GAME Je bent terug gekomen op Hogwarts en komt een oude bekende tegen" Draco Malfoy" Zal het uitlopen tot Haat of Liefde? en wat houd deze jongen toch geheim. Mattheo riddle de populaire jong...