'Draco... ik kan dit niet het spijt me' Ik pak mijn tas en loop naar beneden. Draco gunt me geen blik en loopt achter me de trap af. ' Hehe daar zijn jullie' zegt Narcissa waarop we plaats nemen op de bank.
Draco en ik wisselen geen woord met elkaar tot dat we na het eten samen de afwas moeten doen. We kijken elkaar aan, maar zeggen geen woord tegen elkaar. Als ik één bord in de kast wil zetten glijd het door de zeep uit mijn hand.
Het bord klettert op de grond waarop Draco opkijkt. ' y/n wat doe je!' Roept Draco waarop ik snel het glas van de grond op raap. Ik realiseer me niet dat een stukje glas in mijn hand terecht is gekomen.' Y/n je bloed!" zegt draco waarop ik naar mijn hand kijk. ' Fuck, ik kan helemaal niet tegen bloed' Zeg ik waarop ik me duizelig begin te voelen. ' Y/n kom mee' zegt draco waarop hij mijn hand pakt en naar een stoel begeleid.
Ik ga zitten terwijl Draco de verband doos pakt. ' Ik ben geen dokter maar ik ga me best doen' zegt draco met een lacherige stem en pakt het verband uit de doos. Voorzichtig rolt hij het verband om de wond heen. ' Auw het prikt!'
roep ik maar Draco drukt rustig door. ' Aansteller!' zegt Draco en kijkt me aan. ' Jankerd' reageer ik terug waarop hij met zijn ogen rolt en de verband doos weer terug legt.Draco en ik ronden de afwas af en lopen samen naar de woonkamer. ' Y/n ga jij je klaarmaken?' vraagt mijn moeder waarop naar de logeer kamer loop.
Gelukkig hebben de ouders van Draco een glamroom dus daar kan ik mooi mijn make up en haar doen.Na een paar uurtjes ben ik klaar en trek ik een zwarte jurk aan. Op het moment dat ik mijn diamanten oorbellen in wil doen komt mijn vader binnen. ' Y/n ik moet je spreken voordat je naar het gala gaat.'
Ik reageer verbaasd en loop met mijn vader mee naar een andere kamer.' Je moet wat voor me doen, het gaat om Draco.' Zegt mijn vader en geeft me een klein flesje.
' Pap wat moet ik hiermee?' vraag ik waarop mijn vader even omkijkt en dan zegt: ' Draco moet verliefd op je worden,dit wilt de Dark lord. Als je dit niet doet kost het me hoofd!'
' Waarom moet dar nu!, ik vind hem niet eens leuk pap!' reageer ik boos en wil weg lopen tot dat hij mijn arm pakt.
' Zorg er nou maar voor dat hij verliefd op je word, als jullie wat hebben moet je twee dingen doen.
1 Verzamel informatie over de geldmassa van familie Malfoy.
2 Zorg er voor dat Draco je toellaat in de Familie en dood ze.Het allerlaatste woord dringt tot me door en zorgt er voor dat er duizende dingen door mijn hoofd gieren.
Ik iemand vermoorden...
JE LEEST
it was just a game
FanfictionDraco draait de fles om en hij land op... IT WAS JUST A GAME Je bent terug gekomen op Hogwarts en komt een oude bekende tegen" Draco Malfoy" Zal het uitlopen tot Haat of Liefde? en wat houd deze jongen toch geheim. Mattheo riddle de populaire jong...