Hoofdstuk 20

380 10 6
                                    

Op het moment dat Draco me in de ogen kijkt, hoor ik iemand de deur open doen. Ik spring van het bed af en ren de badkamer in.
' Heyy Draco, ga je mee naar de zaal?' Vraagt James. Draco knoopt zijn bloes dicht en knikt.

' Ik kom er zo aan' zegt Draco waarop James de deur dicht doet en weg loopt.  ' y/n gaat het?' Vraagt Draco waarop hij naar me toe loopt.
' Uhmm ja prima hoezo' antwoord ik en verzamel mijn spullen. ' oh nee ik dacht misschien... laat maar' zegt Draco en loopt geïrriteerd naar de deur.

' Ik spreek je straks ja!' Zegt hij en gooit de deur dicht. Mijn blik valt op het glas met whiskey. Ik besluit het glas weg te gooien en naar buiten te lopen.

Mijn voeten doen pijn van de hakken maar ik besluit door te lopen. Ik ga op het bankje zitten en trek mijn hakken uit. Op dat moment voel ik twee warme handen om mijn middel. Als ik me omdraai zie ik Mattheo staan.

' heb je me gemist darling?' Fluistert Mattheo met een zachte stem in mijn oor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' heb je me gemist darling?' Fluistert Mattheo met een zachte stem in mijn oor. Ik moet lachen en geef hem een knuffel.
' waar de hel was je?' Vraag ik waarop Mattheo me confused aan kijkt en antwoord:' Huh ik schreef je brieven en probeerde je te berijken, maar ik hoorde niks van je'.
Ik snap er helemaal niks meer van hoe kan ik die brieven niet gezien hebben. Mattheo en ik besluiten om samen naar de zaal te gaan. De rest van de avond dansen we en kletsen we met vrienden. Mattheo en ik sneaken weg en gaan achter een muurtje staan. Mattheo pakt iets uit zijn zak. Het zijn twee joints.

' Kom we gaan ff naar buiten' zegt Mattheo waarop ik achter hem aan loop. Mattheo pakt zijn wand en roept:'Larcarnum Inflamarae'. Waarbij onze joints aangestoken worden. ' Weet je het zeker y/n het is sterk spul' zegt Mattheo en geeft me de joint. Maar voordat hij nog iets kan zeggen neem ik een hijs. De rook vult mijn longen en prikt in mijn keel. Ik moet hoesten en kijk Mattheo aan. Die ondertussen met een plagerige blik me aan kijkt.

Na wat enkele minuten horen we iemand naar ons toe lopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na wat enkele minuten horen we iemand naar ons toe lopen. Mattheo pakt metteen zijn wand en gaat voor me staan.
' Hallo? Laat je zien dan!' zegt Mattheo waarop Draco tevoorschijn komt. ' Wat de fuck y/n ben je aan het doen... met die mudblood!'

' Wat gaat jou dat aan Draco!' antwoord ik terug waarop Mattheo naar Draco toe loopt. ' Ja Draco wat gaat JOU dat aan, je bent niks voor haar N.I .K .S. ' Spelt Mattheo en loopt naar me toe. ' Kom y/n we gaan' zegt Mattheo en pakt mijn hand vast. Als ik Draco's gezicht zie krijg ik pijn in me buik. Hij kijkt bedroefd en op één of andere manier doet dat me wat... maar waarom?

hi iedereen sorry dat ik zo lang ben weg geweest ik had school examens en ik ben geslaagd! xx

it was just a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu