∆McDonald's∆

44 8 0
                                    

W domu chłopaka czułam sie jak nigdy wczescniej, kwiaty na parapetach, piękne firanki, meble jak ze snu.

Darryl po chwili pokazał mi moj pokoj i był przepiekny, niby pokoj gościnny, ale na moje oko to tak nie wyglądało.

W pokoju znajdywały sie 2 biurka i 2 krzesla gameingowe, balkon, miekki dywan, 2 osobowy metalowe lóżko, szafa,
Komoda z telewizorem, przenośna "szafa" na kółkach i toaletka.

Byłam w niebo wzięta, po kilku minutach chłopak przyniósł mi moje torby, walizki i kartony z sprzetem elektronicznym czyli inaczej mowiac komputery, monitory, klawiatury, myszki, sluchawki i mikrofon.

Postanowiłam z chłopakiem ze rozpakujemy wszystko rano a na czas obecny pojdziemy spac, ale oczywiscie w innych pokojach.

||Skip Time 09:35||

Obudziłam sie i przez chwile nie wiedzialam gdzie jestem, po minucie przypomnialam ze przyjechałam do domu Darryla, a może bardziej przeprowadziłam sie.

Postanowiłam sie ubrac.
Założyłam na siebie jasne dżinsowe krótkie spodenki czarny "top" nie wiem jak to inaczej nazwac.

Założyłam na siebie jasne dżinsowe krótkie spodenki czarny "top" nie wiem jak to inaczej nazwac

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół do kuchni, czułam że cos sie zjarało tylko nie wiedziałam co.

Weszłam do kuchni i zobaczyłam tam bbh robiącego naleśniki.

-Naprawde nawet naleśników nie umiesz zrobić haha

-ℕ𝕒𝕛𝕨𝕚𝕕𝕠𝕔𝕫𝕟𝕚𝕖𝕛, 𝕦𝕙𝕦𝕙𝕦 𝕒𝕝𝕖 𝕝𝕒𝕤𝕜𝕒 𝕫𝕟𝕒𝕔𝕫𝕪 𝕔𝕠?

-Spokojnie, przyzwyczailam sie, chlopaki zawsze mowili ze pieknie wygladam, a teraz ty siadaj na kanapie a ja zrobie jedzenie bo coś ci widocznie nie wychodzi

-𝕆𝕜𝕖𝕛

Po 20min usmazylam wszystkie nalesniki, polozylam je na stol, wzielam talerze, sztućce i dodatki.

Po zjedzeniu sniadania usiedlismy na kanapie i zaczeliśmy oglądać "Szkoła dla Elity" w tym momencie bardzo lubiłam ten serial i musiałam błagać chłopaka aby go wlaczył i po pewnym czasie widocznie głowa go bolala od mojego proszenia i wlączył to co ja chciałam.

||Skip Time||

Była godzina 16, po raz 1 było aż tak gorąco i nie chciało nam sie gotować obiadu, Bad zaproponował abyśmy skoczyli do miasta na jakieś jedzenie.

Weszliśmy do samochodu i pojechaliśmy do Maka.

Na miejscu odrazu popatrzyłam sie na samochody i zauważylam auta Claya i Georga, czyli oni tu są. Wszliśmy z chłopakiem do środka i jak sie obawiałam, zauwazyłam osoby z dream smp i jakąś szczupłą rudą dziewczyne do ktorej przytulał sie Karl, odrazu stwierdziłam, że to Angelika, chciałam coś powiedziec, ale Darryl mi przerwał i sie spytał co bym chciała do jedzenia, jak zwykle stwierdziłam, że  9 nuggetsow, Cola i 2 makaroniki.

W tej chwili byłam odwrocona do wszystkich (w sensie do osob z dsmp) i czułam na sobie czyjś wzrok.

Nie wiedziałam kto sie na mnie gapił, wiec postanowilam sie odwrocic, zauwazyłam, ze Tubbo sie na mnie patrzy sie na mnie jak jakby ducha zobaczył.

--------------------------------------------------------------
Ogolnie teraz mi sie chce ryczec, bo skończyłam czytac "Flower From 1970"
Wiec chce tylko uprzedzic, ze bede mogła źle pisac~Autorka
--------------------------------------------------------------

Nagle usłyszałam jak chłopak dla innych powiedział: Patrzcie, to Y/n.

Odrazu po tych słowach wszystkie oczy zostały skierowane na mnie, nawet Angeliki.
Zawstydziłam sie i odruchowo przytuliłam bbh a po chwili usiedlismy na swoje miejsca.
Po pewnym czasie nasz numerek wyswietlil sie na tablicy a bad poszedl po tacki z jedzeniem i przyszedł spowrotem do mnie.

Minusem było to, że cały czas chłopaki i Angelika sie na mnie patrzyli i słyszałam jak spiskowali na moj temat, a najbardziej Tommy... On był moim najlepszym przyjacielem...

Caly czas oczy byly skierowane na mnie, a przynajmniej tak mi sie wydawało.

Kiedyś bad jak widział ze sie źle czuje albo sie stresuje to mnie przytulal i wodocznie nie zapomniał tego i mocno uściskał

Widziałam w oczach Karla...zazdrośc?
Nie wiedziałam oco mu chodzi, przecierz ma dziewczyne.

Po zjedzeniu podeszłam do nich a dokładniej do dziewczyny i sie przywitałam.

-Ty to pewnie Angelika? Hej jestem Y/n

-Cześć, miło mi cie poznać

-Jeśli moge spytac, jak ci dzień miną?

-Bardzo dobrze, Karl, Clay i Tommy zaproponowali abym z nimi zamieszkała.

-O fajnie a w jakim pokoju?

-Tym pomiędzy kuchnią a salonem.

-Serio?

-Tak

-Ej podasz mi swojego instagrama?

-Jasne, AngelikaSkrzydelewska_

-Okej dzieki, może potem do ciebie napisze, a teraz przepraszam ale musze isc.

-Okej, do zobaczenia.

Lekko wnerwiona odeszłam od dziewczyny, wziełam bada za dłoń i wyszliśmy z maka.

Po dojsciu do samochodu zrozumiałam że wziełam Darryla za ręke i sie chyba zarumieniłam, jednak widocznie tego nie zauwazył.

Uruchomiłam telefon i zauwazyłam że ktoś mnie zaobserwował na ig i napisal wiadomosc, napisała oto Angelika czy bym nie chciała skoczyc z nią na lody lub na shake wieczorem, chcialam sie o niej czegos dowiedziec, wiec postanowiłam ze sie zgodze.

--------------------------------------------------------------

Okej, dlugo sie modliłam nad tym rozdziałem, i odrazu mówie, BAD I Y/N NIE BEDA RAZEM (w tej opowiesci😏😎)

PrZePrAsZaM zA bŁęDy

~754 słowa

[Zawieszone] Jesteście dla mnie rodziną//DreamSMPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz