∆Kocham cie, ale to uczucie minelo∆

55 4 1
                                    

-CO DO CHOLERY, KURVVA ZIMNO MI

-Masz za swoje😏

||Pov Karl||

Słyszałem jak Clay drze morde ze mu zimno.
Wstałem, ubrałem sie i poszedłem do kuchni zjesc sniadanie.

||Skip Time 19:55||

-Emm... Y/n możemy pomówić NA OSOBNOŚCI?
-Jasne, więc co chcesz mi powiedzieć?
-Bo ja...
-Bo ty?
-Ja kocham...

W tej chwili specjalnie pocałowałem dziewczyne, poczułem na swoich ustach smak jej miętowe pomadki.

Gdy nasze usta sie oddaliły od siebie ona...przytuliła mnie?
Byłem zdziwiony jednak odwzajemniłem przytulasa, I W TEJ SAMEJ CHWILI ZAUWAZYŁEM PRZYTWARTE DRZWI Z TELEFONAMI...

||Pov Y/n||

Karl wybiegł z pokoju, aby wpierdolić chłopakom za nagrywanie nas.

Czy to oznacza...że ja i on...jesteśmy parą?

Wyszłam z pokoju, poszłam do salonu a chłopacy zaczeli świętować.

Podeszłam do Karla i sie spytałam
-My jesteśmy teraz parą?

-Chy-chy-chyba tak

||Skip Time 2tyg||

Zadzwoniła do mnie Maja, moja stara przyjaciółka

*Połączenie odebrano*

-Maja?

-Omg Y/n pamietasz mnie

-No pamietam, co tam u ciebie?

-Wszystko dobrze, chcialam tylko sie spytać czy przylecisz jutro do mnie, a dokładniej do Polski

-Czekaj co...JASNE

-Okej jak cos mam dla ciebie kupiony bilet, wiec widzimy sie niedlugo tak?

-TAK, JAKBY ROZŁACZE SIE BO PAKOWANIE CZEKA, PAPA

*rozłączono*

Nie wierze, jutro lece do Polski, lepiej by było abym poszła juz sie spakowac.

Podeszłam do szafy, wzielm walizki i zaczelam do nich pakowac ubrania, kosmetyki, elektronike i takie tam.

Zamknełam walizki połozylem je przy łózku i zeszłam na dół powiedziec o wszystkim chłopakom, wszystcy byli w salonie i oglądali...Sex Education, jak to zobaczyłam zaczełam ryczec ze smiechu, jednak oni to zauwazyli i odrazu wylaczyli serial.

-Emmm, chciałam tylko powiedziec ze jutro wylatuje do Polski, obejrzymy cos?

-Jasne-odparł George

Oglądaliśmy The Kissing Booth, Igrzyska Śmierci i Titanica. Była 22, więc postanowiłam iść spac.
Ja i Karl nie jestesmy parą, że razem spimy, bo zawsze wolal byc u siebie, więc zawsze musialam sie do kogos przytulic, w salonie siedziel tylko Clay i Dżordż, moze cos sie wydarzy, nie wiem.

Weszłam do swojego pokoju a w nim siedział Wilbur, czy on czekał az przyjde?

-Co ty tu robisz?

-Czekalem az przyjdziesz, chcesz zasnac przytulona do mnie? Tym razem przekonałem Tommiego abym wkoncu mogl cie przytulic...znaczy co

-He he okej, ale mozesz sie odwrócić? Chce sie przebrac

-Okej

||Po przepraniu sie||

Położyłam sie na łóżko i zawołałam Willa aby przyszedl. Chłopak polozyl sie obok mnie i mocno przytulil

Oczywiśnie nie oszukujmy sie, nie mogło obejsc sie bez zdjec :))

[Zawieszone] Jesteście dla mnie rodziną//DreamSMPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz