𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐮𝐫𝐭𝐲 𝐨𝐧𝐞🖤

3.8K 171 30
                                    

הנה הוא הגיע... אחרי הפסקה הרבה יותר מדי גדולה!!
לא אאריך במילים וסיפורים על הסיבות לעצירה הענקית שהייתה לי, אבל הנה אני ממשיכה!
אזהרת תוכן🔞
#הפרק מכיל תכנים מיניים

תהנו אהובות שלי ❤️❤️❤️

״מה קורה כאן ?!״ קול עצבני נשמע מכיוון הדלת.
התעוררתי מיד אך ברוק המשיכה לישון על חזי. שמחתי לראות שהיא ישנה חזק בלילה אחרי כל מה שקרה.
״תרגע ג׳ייק זה לא מה שאתה חושב״ אמרתי בקול רגוע יחסית וקמתי מהמיטה, מזיז את ראשה השמוט של ברוק אל הכרית.
הוא הסתכל עליה במבט בוחן ואחר כך סימן לי באצבעו לבוא אל המעלית אחריו.
נכנסנו שנינו אל המעלית, מותירים את ברוק לישון לבד במיטה.
״תסביר לי למה ישנתם יחד במיטה שלי לפני שאני דופק לך כדור לראש״ ג׳ייק אמר בזעם ברגע שבמעלית נסגרה.
בזמנים כאלה אני מבין שהוא הבוס שלי יותר מאשר חבר.
״שוב אני אגיד שזה לא מה שאתה חושב״ ניסיתי להרגיע את הרוחות לפני שיתפוצץ.
״אתה לא יודע מה אני חושב. עכשיו תתחיל לדבר ״ הוא אמר בדיוק כשדלת המעלית נפתחה , פורשת לפנייה מסדרון ארוך.
״היא התעלפה אתמול בזמן המקלחת , מצאתי אותה נחנקת מהמים״ קיצרתי את כל הסיפור. הוא לקח נשימה וראיתי שהוא מאגרף את ידו .
״זה לא מסביר למה ישנת איתה באותה המיטה״ קולו היה נמוך.
״תכננתי ללכת אבל היא ביקשה שאשאר״ הוא הרים גבה.
״כנראה שהקשר שלכם לא כל כך חזק כמו שחשבת״ הוספתי ופניתי ללכת , מותיר את ג׳ייק במעלית .

~נקודת מבט ברוק~
נשיקות שקטות וחלשות עיטרו את פניי עד שהתעוררתי .
״בוקר טוב יפה שלי ״ ג׳ייק רכן אליי, הוא היה בלי חולצה.
״ג׳ייק..״ מלמלתי. מופתעת לראות אותו אחרי שאתמול דניאל היה זה שתפס את מקומו במיטה.
״מתי הגעת לכאן?״ התרוממתי ונשענתי על מרפקיי, בזמן שהוא עבר בנשיקות אל צווארי, גורם לי להתנועע במקומי בשקט.
״הבוקר,״ הוא התרומם. ״דניאל סיפר לי מה קרה אתמול, איך את מרגישה?״ קולו היה דואג והוא הניח את כף ידו על ירכי הפנימית.
תחושת עקצוץ עיטרה את גופי ולא רציתי שיזיז את ידו ממני .
״יותר טוב, אני באמת לא מבינה מה זה היה״ השענתי את מצחי על כתפו שהייתה רכונה לפניי.
הוא הרים את ידו מירכי והעביר אותה לפניי, מרים אותן ומקרב אליו.
״אנחנו נבדוק את העניין מאוחר יותר, עכשיו פשוט תני לי לנשק אותך״
הוא התקרב אליי והשכיב אותי בחזרה על גבי.
הרגשתי את הלהט ביננו עובר לי בכל הגוף בגלים שמאשרים לי שאני פשוט רוצה את ג׳ייק.
אני רוצה אותו.
ג׳ייק הזיז את ידיו מפניי והחל בליטופים לאורך כל ירכי, בזמן שבידו השנייה אחז במותני בעדינות שכל כך שמחתי להכיר בו.
דחפתי אותו מעט כדי שייתן לי להתיישב לרגע, ופשטתי את חולצתי, מראה לו על נכונותי להתקדם בקשר שלנו.
היה ניצוץ בעיניו.
הוא השכיב אותי בחזרה אל המיטה, לא מסיר את שפתיו משלי.
הייתי בטוחה שהוא יסתער על ההזדמנות ויהיה אגרסיבי, אבל גם לא הופתעתי מהעדינות שהתלוותה בכל תנועה שלו למרות התשוקה שהייתה ביננו.
שפתיו עזבו את שפתיי והחלו לרדת בנשיקות עדינות לכיוון חזי החשוף למחצה.
ידיו התעטפו סביבי בזמן שנשק באזור החזה והבטן ולאחר שנייה הרגשתי את קרס החזייה משתחרר והחזייה נותרה על גופי רופפת.
ג׳ייק משך אותה ממני וישר בא ונשק לחזי. בהתחלה היו אלפי נשיקות קטנטנות שלאט לאט התקדמו לנשיקות ארוכות יותר באזור וגם חזקות יותר. בשנייה שהגיע לפטמות הזדקרתי מעט אך נתתי לו להמשיך .
מהר מאוד הוא המשיך לרדת מטה ובתנועה אחת משך את המכנס ביחד עם התחתונים מרגליי והעיף אותם לקצה החדר.
הוא השתמש בידיו כדי לפסק מעט את רגליי והכניס את ראשו בינהן .
בשנייה שלשונו נגעה בי כל שריריי קפצו, אבל שוב הרגעתי את עצמי ואחזתי בסדינים .
ג׳ייק שעצר ברגע שקפצתי , חזר לעבודתו ומהר מאוד נפלטה לי אנחת עונג .
רגליי היו מורמות למעלה באמצעות ידיו שהיו מונחות על ירכיי הפנימיות וכל הבושה שהייתה לי בגופי מול ג׳ייק במהלך כל הזמן שלי כאן נעלמה כלא הייתה.
פיו של ג׳ייק ניתק ממני ואני פקחתי את עיניי לראות למה.
הוא היה עסוק בשחרור החגורה ופשיטת מכנסיו.
לאחר מכן הוא גם הוריד את הבוקסר וחשף את איברו.
נשכתי את שפתיי והוא שם לב לכך וצחק את צחוקו העמוק בזמן ששוב רכן כלפיי. הוא חזר לנשק אותי נשיקות ארוכות וחזקות, הייתי רטובה כל כך ורק חיכיתי לו.
אבל הוא התרומם שוב ויצא מהמיטה לגמרי .
״ג׳ייק?״ שאלתי מתנשפת בזמן שהתרחק לכיוון חדר המקלחת.
הוא מנסה לשחק בי?
הוא נעצר ליד השידה הגבוהה שהייתה בסמוך לדלת המקלחת והוציא משם משהו. הוא הסתובב אליי ובידו ראיתי קונדום.
פניו היו מבואסות והוא התקדם אליי בחזרה ״מה אני אעשה שחייבים״ הוא גלגל את עיניו.
הוא חזר אליי ובמהירות הלביש את הקונדום על איברו וחדר אליי בלי התראה מוקדמת. בשנייה שזה קרה נשענתי אחורה ואחזתי בחוזקה בסדינים .
ג׳ייק נשכב מעליי ונישק אותי חזק בזמן שהגביר את הקצב. פלטתי גניחות לתוך פיו , דבר שרק חירמן אותו יותר. פיו לא עזב אותי כל זמן שנכנס ויצא ממני בקצב אחיד , ולעומת החבר הקודם שהיה לי, ג׳ייק כלכך ידע מה הוא עושה שכבר עמדתי לגמור .
״אל תגמרי עדיין בייבי״ לחש לפי וגרם לי להחזיק את עצמי.
הוא האיץ את הקצב אפילו שלא ידעתי שזה עוד אפשרי בכלל ואני כבר גנחתי בחזקה . פיו של ג׳ייק עמעם מעט את הקולות אבל בכל זאת שמחתי שאנחנו היחידים בקומה.
גניחותיו של ג׳ייק היו עמוקות ואפילו שקולות אבל כל אחת מהן הרטיטה אותי.
כבר לא יכלתי להחזיק את עצמי והרגשתי את העונג מנסה לפלס את דרכו ולעבור בכל גופי אך עדיין עצרתי אותו, מחכה לאישורו של ג׳ייק לשחרר את המעמסה שהרגשתי.
״תגמרי בשבילי״ לחש.
גלי עונג עברו בכל גופי מכף רגל ועד ראש ורגליי רטטו מעט.
בחיים לא הייתה לי אורגזמה מחדירה אבל זה הרגיש כל כך טוב. כל כך טוב.
״את מדהימה״ ג׳ייק העביר את ידיו על גופי הלוך ושוב.
״אתה מדהים״ אמרתי והתכוונתי לזה יותר.
״וזה היה מדהים״ הוספתי.

את שליWhere stories live. Discover now