Cho, onlara veda ederken, "Himi ve Twice dikkat edin! Onun sizi ya da başka birini incitmediğinden emin olun!" dedi.
ilk başta, gerçekten oraya gitmek istemediler. Shigaraki'ye neden onları o kişinin emrinde çalıştıracaklarını sordular.
-•-
"O maskeli piç sana da mı geldi?!? Magne'i az daha öldürdüğünü ve Compress'in kolunu da kopardığını unutma! Cho onları iyileştirmiş olsa bile...
Onu ilk etapta bize getiren benim dikkatsizliğimdi!!! Ama, ben... Ben de bir insanım, biliyorsun, değil mi!? Shigaraki...!!" dedi Twice, maskesini yüzünden çıkarırken.
Alnında büyük bir dikiş olduğu ortaya çıktı. Bu dikiş, Cho'nun bunu iyileştirip iyileştiremeyeceğini merak ettirdi.
Toga bıçağını Shigaraki'ye doğrulttu ve neden bu kadar tatsız bir şey yapmak zorunda olduğunu sordu.
Shigaraki babasını yüzünden çıkardı. Yüzüne, bir gülümseme bıraktı. Ürpertici ya da, psikopatça bir gülümseme değildi... İnandırıcıydı.
"Bunu... benim için, kendin için ve hepimiz için yapıyorsun." dedi.
-•-
"Onları gerçekten göndermek zorunda mıydın?" diye sordu Cho, somurtarak.
Shigaraki, "Başka seçeneğim yoktu. Ya onları gönderecektim, ya da sen ve Kurogiri'yi.", diye yanıtladı Shigaraki.
Teşekkür ederim", diye mırıldandı Cho. Shigaraki'nin serçe parmağını kavrayarak. Belki de bu onun yeni teselli yolu gibi bir şeydi. (Allahım bebek gibi yerim seni Cho)
Cho, her zamanki gibi elini yüzünde tutan Shigaraki'ye baktı. Derin düşüncelere dalmış gibi görünüyordu.
Cho'nun bakış açısına göre, Shigaraki yavaş yavaş olması gerektiği bir lider olmak için büyüyordu. Belki Chisaki'de bu sürecin bir parçasıydı. Ve eğer Shigaraki'nin bu liderlikte başarılı olması için Chisaki'ye ihtiyacı varsa, öyle olsun dedi ve olanlar hakkında daha fazla düşünmek istemedi.
Cho, Shigaraki'yi dışarı çıkardı. Onu Compress ve Kurogiri ile birlikte gittiği kafeye götürmek istedi.
Cho bunun, tüm olumsuz duyguları yok etmek ve atmak için iyi bir yol olacağını düşündü.
Magne hâlâ hayatta ve Compress'in kolu hâlâ yerinde olsa da, veya her ne kadar ikiside bu konular hakkında sessiz olsada, ikisininde yaşadıkları şeyler için intikam istediği oldukça barizdi.
Garson, "Hoş geldiniz hanımefendi! Bugün size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu.
"Daha önce buraya gelmiş miydin?" diye sordu Shigaraki.
"Mhm! Kurogiri ve Compress beni buraya getirmişlerdi. Buraya bir kere geldim, ama sanırım beni hatırlıyorlar" dedi Cho, bu sefer Shigaraki ve kendisi için iki kişilik bir masaya otururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
healer || shigaraki
Hayran KurguDİKKAT!! Bu kitap bir ÇEVİRİ kitabıdır, ingilizceden çevirilmiştir. Yazarından izin alınmıştır. Kitabın asıl yazarı; @shiggyyyy "Merhaba !! Kötüler birliğinin alım yaptığını söyleyen bir afiş gördüm ??" dedi sevimli bir kız, oldukça kötü şöhreti ol...