HEHE ! DISEBABKAN SAYA SANGAT TAK BOLEH MOVE ON DENGAN KCADD.SAYA TERDETIK UNTUK BUAT SUPRISE CHAPTER FOR YOU GUYS!!!
BACA SAMPAI HABIS,SAYA NAK REVEAL TAJUK AND CERITA BARU!!!!!!
************
Helena mengetuk lengan Harriz dengan senduk.Geram!
Makin tua makin miang!Helok lah kahwin dengan janda.Eh!
NO!! Oh dinda tidak sanggup berkongsi kanda bersama dinda lain.
Harriz memeluk pinggang Helena.Helena yang sedang memasak hanya menahan sabar.Pipi kanan Helena dicium.
Helena menutup api dapur.Harriz yang masih memeluk erat pinggangnya dipandang dengan pandangan marah.Harriz hanya menguntumkan senyuman tidak bersalah.
"Abang ni makin tua makin miang!Nasib anak-anak kita dah besar tau kalau kecil lagi memang berasap kepala otak saya nak layan!"ujar Helena dengan geram.
"Alah,makin tua lah boleh mengorat lagi.Masa muda kita bercinta masa tua kita mengorat semula"
"Mengorat senduk awak lah!Pergi,sana.El nak masak"halau Helena.
Harriz menggeleng.Harriz mendekatkan mukanya,Helena menjauh.
"Harriz,nanti orang nampak lah!"marah Helena.
"Kita dah halal kan?Diam lah,tak payah marah-marah.Nanti sayang tak dapat tengok cicit kita"usik Harriz.
"Ya Allah,kenapa lah suami aku ni terlalu sewel"ujar Helena.
Harriz tersenyum.
"Bukan sayang ke kata kita ni keluarga bahagia yang sewel?Jadi sekarang mari kita buktikannya"balas Harriz.
"Nak bukti macam mana lagi kalau memang sudah jelas semuanya?"bidas Helena.
Harriz senyum penuh makna.
"Bagi adik dekat twins"selamba Harriz.
"Sedarlah,diri tu dah tua!"
"Alah,sempat lagi.Umur masih belum 55 tahun"ujar Harriz.
Twins memasuki ruang dapur.Terlopong.Mereka menutup mata.
"Omg,daddy and mummy!Are you kidding us?"ujar Carl.
Helena menolak Harriz.Harriz pula beriak selamba.Twins memandang Harriz dan Helena.Helena bercekak pinggang memandang twins.Sudah umur 20 tapi masih lagi degil!
"Pergi mana?!Mummy dah cakap kan balik awal!Ni mesti keluar cuci mata kan?!"marah Helena.
Carl memandang Isaac.Isaac juga begitu.Senyuman nakal terukir.
"Nak bagi mummy menantu.Takkan mummy tak nak?"usik Isaac.
"Salah satu fakta yang daddy bagi kepada kami ialah cari perempuan macam mummy.Tapi tulah kami risau aje"ujar Carl.
Helena berkerut.
"Risau sebab?"soal Helena.
Carl tersenyum manis.
"Mummy kan satu aje di dalam dunia ni.Kalau kami tak jumpa,daddy suruh ngorat perempuan yang panggil nama kita"
"CARL,ISAAC!"laung Cyra.
Carl dan Isaac saling berpandang.Ketawa Harriz dan Helena letus dengan kuat.Cyra pula pelik apabila melihat dua orang sedang ketawa,dua orang lagi sudah merah muka.
"Cyra pun Cyra lah!"ujar Carl.
"Eh,kau sanggup dengan mulut laser minah ni?!"ujar Isaac.
"APA KAU CAKAP?!!!"jerkah Cyra.
YOU ARE READING
KCADD 2
Storie d'amorePilihan yang dibuat oleh Helena mengubah segala-galanya. Lama Harriz menghilangkan diri,boys dapat menjejaki Harriz apabila mendapat berita tentang pertarungan antara Harriz dan Adam.Kemalangan membawa pertemuan pertama Harriz dan Helena setelah seb...