Πως είστε αγαπημένοι μου ; Ετοίμασα άλλο ένα κεφάλαιο για εσάς που ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρον !
Αφιερωμένο εξαιρετικάβστα κορίτσια μου @rose_17 DianaRay1 _ioannidouu fontana1981 Feggari70 Dionysia1980 elenitsentzou ElliPam91 dimfil KontrafouriDimitra grammenou 💖❤Σκέψεις με βασάνιζαν για ακόμη μια φορά καθώς εισέβαλα στο όχημα ξανά προβληματισμένος και για πρώτη φορά αδύναμος να αντιμετωπίσω τις βαριές κατηγορίες εις βάρος της που μου θόλωναν την κρίση.
《Πήγαινε με αμέσως στην εταιρεία ..!》πρόσταξα κοφτά αναζητώντας επειγόντως λίγο χρόνο για τον εαυτό μου μακριά απο όλους ώστε να βάλω σε μια τάξη τις σκέψεις προτού έρθω αντιμέτωπος με την Μαρίνα ζητώντας εξαγριωμένος εξηγήσεις που δεν θα αρνούνταν αυτή την φορά να δώσει.
Η υπογραφή της δεν έλεγε ψέματα μήτε πλαστογραφημένη μπορούσε να είναι αφού λόγο εμπειρίας στο χώρο των επιχειρήσεων είχα μάθει πια να αναγνωρίζω απο μακριά τυχόν δολιοφθορές σε σημαντικά έγγραφα.
Οι εξελίξεις συνέβησαν ακριβώς όπως πρόσταζε το συμβόλαιο λες και είχαν σκηνοθετήσει κάθε στιγμή της σύντομης επανένωσης μας με κάθε ακρίβεια ώστε να μπορέσουν να επιτύχουν τον σκοπό τους απο κοινού να με εξοντώσουν.
Τεράστια γιατί και αμφιβολίες με ταλάνιζαν βασανιστικά φέρνωντας συνεχώς στο νού πρόσωπα καταστάσεις και λόγια σε μια διεξοδική ανάλυση που ουδέποτε στην ζωή μου δεν είχα επιχειρήσειν να κάνω.
Ένας πόλεμος μαίνονταν μέσα στο κορμί μου χωρισμένος σε τρία διαδοχικά μέτωπα αφού καρδιά , νούς και ψυχή μάχονταν σθεναρά εναντίον των συναισθημάτων της αγάπης και συνάμα της απέραντης τρυφερότητας και εμπιστοσύνης που αισθανόμουν για εκείνη και δεν θα άλλαζαν ποτέ.
Θα αναζητούσα όμως την αλήθεια πάση θυσία όποια κι αν ήταν αυτή κι ας μαχαίρωνε κατάστηθα την καρδιά και μόνον η ιδέα πως η γυναίκα που κάποτε μου έσωσε οικειοθελώς την ζωή έμελε ταυτοχρόνως να υπογράψει το συμβόλαιο που θα την τερμάτιζε αναίτια.
《Θα τα πούμε Μαρίνα σύντομα όλα έξω απο τα δόντια δίχως περιστροφές..όταν φθάσει επιτέλους η ώρα της αλήθειας..! 》ψέλλισα αποφασισμένος περνώντας το κατώφλι της εταιρείας που με κόπους είχα χτίσει επιζητώντας επιτακτικά να βυθιστώ στην μοναξιά και την περισυλλογή μου για μερικές ώρες ίσως και ημέρες εαν το χρειαζόμουν πραγματικά.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Στα Πέλαγη των Ματιών Της ( Στα Άδυτα Της Καρδιάς Σου 2ο Βιβλίο )
Romantizm"Τα μυστικά δυστυχώς δεν σταμάτησαν ποτέ να υφίστανται ανάμεσα μας Κρίστιαν.." 《Ονομάζομαι Άρτεμις Μπάλτον ..και ναι πολύ σωστά καταλάβατε είμαι η κόρη του επιτυχημένου Αμερικανού επιχειρηματία Κρίστιαν Μπάλτον . Ο οποίος στα μάτια μου φαντάζει ο φύ...