LEILA VS DREYNA

53 3 0
                                    

Leila, mızrağı kavradığı sopada bulunan gaz kolunu çevirdi ve mızrağın arkasından çıkan alevlerle hız kazanıp Dreyna'ya doğru atıldı. Dreyna, taştan sol eliyle mızrağın ucunu kavrayıp kendine doğru çekerek sağ yumruğunu rakibini yere sermek için tam suratına indirdi.

[Dreyna: Belki de dedikleri kadar güçlü değilsindir.]

Kanayan burnundaki kanı sağ elinin tersiyle silerek doğruldu. Mızrağı hâlâ Dreyna'nın elindeydi. Bu kez yumruğunu sıkarak saldırıya geçti.

[Dreyna: Yavaşsın!] mızrağın tersiyle sertçe karnına vurarak Leila'nın gemi direğine çakılmasına neden olmuştu. Karın zırhında oluşan çatlamalar karnına batıyordu [Dreyna: Büyü olmadan nasıl hayatta kaldın sen!? Gücümün tamamını kullanmıyorum bile!]

[Leila: Kimseyi... hayal kırıklığına uğratmayacağım...!] karnını tutarak konuşurken omuzluklarının bağlantılarını kopardı ve açıkta kalan göğüs zırhının kayışlarını da söktü. Üst gövdesinde yalnızca zincir zırhı kalmıştı. Aynını etek ve bacak zırhları için de yaptığında, artık ağır kuvars zırhın yerini deri ve zincirden oluşan hafif zırh almıştı. Pozisyon alarak sağ ayağının ucuyla kendisini birazcık ittirdi ve oluşan şok dalgasıyla göz açıp kapayıncaya kadar yumrukları Dreyna'nın karnında belirdi [Leila: Kan Ağacı Stili! 1000 Tanrı'nın Gazabı!] ardı sıra kesilmeyen yumrukları engelleme amacıyla Dreyna'nın bedenini kaplamaya çalışan taş tabakası sürekli parçalara ayrılıyordu. Son attığı yumruk Dreyna'yı birkaç metre uzağa, su yüzeyine doğru savurdu.

[[Dreyna: Sadece fiziksel antrenman ile mi bu güce erişmiş!?]] kendini toparlayıp ayaklarının altında kaya parçaları oluşturdu ve hızını kestikten sonra ince havadan büyük bir taş kütlesi yaratarak Leila'ya fırlatmıştı.

Leila taş kütlesini iki eliyle tuttu, bacaklarını ağırlık merkezine göre geminin yüzeyini parçalamayacak şekilde konumlandırdı. Kayanın itme kuvvetine tüm gücüyle karşı koymaktaydı ama ayakları kaydığı için yavaşça geri itiliyordu. Kaslarının şişirdiği zincir zırhın bazı noktaları koptu.

[Dreyna: Yeter!] bütün gücüyle kayaya itiş gücü sağlamaya çalışıyordu.

[Leila: HIAAAAARRRGGGGHHHHHH!] kayayı kavrayıp etrafında bir tur attıktan sonra kayayı havaya fırlattı, yine parmak uçlarından destek alarak bu sefer toprak cadısının arkasına geçti. Dreyna'yı kollarıyla kavrayıp direkt havadaki kayaya sıçradı ve cadıyı önde tutacak şekilde kayayı parçalara ayırarak içinden geçti.

Toprak cadısı teninden taş dikenler çıkararak Leila'dan kurtulmuştu. Denizin dibinden 5 metrelik bir duvar yükselterek üzerine kondu ve gemiye inen Leila'yı süzdü [Dreyna: Sandığımdan... güçlüymüşsün...!] nefes nefeseydi.

[Leila: Kan Ağacı Stili! Kayan Yıldız!] mükemmel hızıyla cadının duvarının hemen üstüne sıçrayarak cadıyı kafasından kavrayıp duvara sürte sürte denizin yüzeyine kadar indi. Bir yumrukla daha cadının, karşısındaki duvarı kırmasını sağlamıştı. Duvardan saçılan kayalardan destek alıp tekrar sıçradı, elleriyle cadının kafasını tutup dizini geçirdi ancak taşa dönüşen bedenin sırt kısmından çıkıp geri atılan cadı, kaçmayı başardı. Leila havada süzülüyordu [Leila: Senin gibilerin kazanmasına izin vermeyeceğim! Bana güvenip yukarıdaki savaşına devam eden Katsu'yu yüz üstü bırakmayacağım!] suya değmek üzereyken suya yumruk attı ve hızını kesip yumruğundan destek alarak yükseğe sıçradı, denizdeki su şok dalgasının etkisiyle yarılarak denizin dibine kadar bulunan tüm su havaya kalkmıştı [Leila: Kan Ağacı Stili! Meteor!] yumruğunu gererek Dreyna'ya doğru dalışa geçti. Yumruğunun etrafındaki hava kırılarak devasa bir hortum görüntüsü alıyordu.

[Dreyna: Öylece kaybetmeyeceğim!] tüm gücüyle sağ kolunda büyük, pençeli kayadan zırhını yarattı. O da Leila'ya doğru sıçrayarak saldırısını karşılıksız bırakmamak için saldırdı.

İki yumruk gökyüzünde öyle muazzam güçle çarpıştı ki çıkan rüzgar Katsu'nun yüzüne kadar ulaşmıştı. Epheria ile Katsu savaşlarına ara verip rüzgarın estiği yöne baktı [Katsu: Diren Leila!]

[Leila: HIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHHH!!!]

Yumruğu, toprak cadısının kaya kaplı kolunu parçaladı ve cadının suratına ulaştı. Darbeyi alan Dreyna denize çakılmıştı. Leila'nın yorgunluktan bitkin düşen vücudu da denizi boyladı.

[Katsu: İşte bu Leila!] yanında kaya klonu oluşturup Leila'yı gemiye çıkarması için yolladı [Katsu: Arkadaşının gücü de bana geçti!]

[Ephera: Büyü olmadan nasıl kazanabilir!?]

[Katsu: Leila'nın büyüden daha güçlü bir şeyi, iradesi var! Büyüsüz doğmanın getirdiği zorluklara göğüs gerip çıplak ellerle savaştı! Geri kalan tüm ırklar da Leila'yı örnek alarak size karşı savaşacak ve kazanacağız!]

[Ephera: Siktir ordan!] jet damlalarıyla Katsu'ya saldırdı.

Katsu, damlaları alevleriyle karşılayarak gaza gelmiş ifadesiyle gülümsedi [Katsu: Savaşımıza devam edelim!]

Kristal Gül Serisi 2: Dünyanın En İyi Light Novelinde Normal Bir Gün (2. Kısım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin