🍁

452 38 39
                                    

Sabah uyandığımda saat 06:45 di. Bu gün benim için fazla yoğun bir olacaktı, ilk önce iş yerini arayıp bu gün gelemiceğimi söylemem lazım aslında dün söylemiştim ama yinede hatırlatmak istiyorum daha sonra aldığım günlük paramla faturaları ödemem lazım sonrada şu adam kimmiş onu öğrenicem, tabi öyle birisi varsa. Kafamda yaptığım planla kalkıp yatağımı topladım, lavabodaki ihtiyaçlarımı giderip hazırlanmak için dolabın karşısına geçtim. Aslında bu gün hava güzeldi ama yinede rahat giyinmek istiyorum çünkü koşturmacalı bir gün beni bekliyordu.

Üzerime bunları giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime bunları giymiştim. Aklıma Tahir gelince özlediğimi farkettim aslında dün yaptıklarında çok pişmandım onun bir suçu yokken araya mesafe koymuştum yaptığım tamamen saçmalıktı o yüzden drek Tahiri arayıp bu gün birlikte vakit geçirmek istiyordum. Telefonumu bulup Tahiri aramaya başladım. Çalıyor.. Ve açtı
N: alo bitanem günaydın
T: günaydın hayatım
N: uyandırdım mı
T: biraz öyle oldu ama iyiki de oldu senin sesinle uyandım
N:
T: Nefesim orada mısın?
N: evet burdayım biran sen öyle söyleyince şey oldum ben.
Tahir in gülmesi doldurdu kulaklarımı...
T: ben o zaman hep deyim sen böyle tatlı tatlı gülümsersen.
N: ne nasıl sen nerden bildin ki gülümsediğimi?
T: kalbim tekledi
N: şey nasıl o zaman biz şey diyelim ıııım... Offfff Tahir ya ne hale geldim bak senin yüzünden.
T: tamam tamam bişey demedim sakin.
N: neyse konuya dönelim, bu gün ne yapıcaksın yani işe gidecek misin?
T: neden sordun hayatım
N: eğer işe gitmiceksen birlikte olalım istedim bu gün. İşlerim vardı onun için izin almıştım sonra günün geri kalanını seninle geçirmek istedim eğer sen müsaitsen.
T: müsaitim aşkım da senin ne işin var?
N: fatura felan var onları yatırıcam sonrada senle buluşuruz sende ozaman kadar işlerini halledersin.
T: benim tek işim sensin hala anlamadın demi ama olsun alışırsın. Şimdi ben hemen evden çıkıyorum sonra seni alıyorum gidip kahvaltı yapıyoruz sonra işlerimizi hallediyoruz daha sonrada başbaşa vakit geçiriyoruz nasıl plan.
N: çok güzel kusursuz o zaman ben seni bekliyorum.
T: bende şimdi arabaya bindim.
N: o zaman ben kapatıyorum sende çok dikkatli sür tamam mı?
T: tamam ömrüm görüşürüz.
N: görüşürüz sevgilim.
Telefonu kapattıktan sonra etrafı toparlayıp ayakkabılarımı giyip çantamı kontrol edip evden çıktım. Bahçenin çıkış kapısına doğru yürüyüp kapıyı açmama Tahirle çarpışmamız bir oldu.
T: iyi misin?
N: iyim iyiyim
Bu halimize gülmeye başladım
T: ne oldu niye güldün
N: komik geldi birden senin şaşkın yüz ifadeni görmek ha ha ha
Daha çok gülmeye başlayınca Tahir de benle gülüyordu artık.
Tahir muzipçe sırıtıyordu artık.
T: sizi güldüre bildiysem ne mutlu bana hanımefendi, hem ben bu kadar güzel gülen bir hanımendiyle tanışmak isterim.
N: siz her gülen kadınla tanışır mısınız böyle beyefendi hayır yani öyleyse uzak durmam gerek.
T: her gülen kadınla tanışmam kalbimi tekletecek kadınla tanışırım hayatıma alırım ondan sonrada hayatıma bir tane daha kız alırım dünya güzeli sonra deyme keyfime.
N: yani sevdiğiniz kadını aldatacaksınız
T: yaniii bir nevi öyle yapmış olacam.
N: ama ben şuan parmağınız yüzük görüyorum evlisiniz galiba ve siz bana böyle sözler söylüyorsunuz ya karınız duysa korkmuyor musunuz?
T: yoo niye korkim ki hem karım bişey demez yani tanışalım.
N: yani karınızı aldatacaksınız öylemi
T: evet.
N: nE! Nasıl yani bir kadınla konuşacaksın ve bana söylemiceksin öylemi Tahir
T: ben senden başka kadınla konuşmam ki
N: ama az önce konuştun! Neymiş her gülene gitmezmiş kalbi teklemesi lazım mış!
T: Ne-
N: yok aldatırmış bence gel oturalım bir yere tüm gün dolu kadın güler sende git en güzel gülenle evlen! Sonuçta hep anlatacaksın zaten.
T: hep demeyelim iki üç kez olur herhalde
N: birde sayı mı veriyorsun! Boynuzlarım nasıl çok uzamışmı nişanlım her kadınla konuşuyorda!
T: aşkım
N: aşkım deme bana kapıyı aç
Arabanın kapısını açtı binip kapıyı sert bir şekilde kapattım Tahir sırıtarak yanıma geliyordu, hayır bu ne rahatlık ne gevşeklik ne gavatlık ya gelmiş aldatacam diyor. Ama ben seni sırıttırım bak nasıl burnundan getiriyorum. Arabaya binip çalıştırıp sürmeye başladı yüzüne bakmıyordum elimi tutmaya çalıştı elimi çekip kollarımı birbirine bağladım, sinirleniyordu oh olsun az bile.
T: versene elini
N:
T: Nefes dedim
N:
T: neye sinirlisin sen
N:
Arabanın ani fren yapmasıyla sıçramıştım, biranda kemeri in çözülüp Tahire doğru çekilmem bir oldu.
T: ne bu tavır neden cevap vermiyorsun
N: sanane
T: banane mi
N: evet sanane seni ilgilendirmez hem benden çok var onlarla ilgilen belki dikkatini çeken olur hem böylelikle evlenmene gerek kalmaz, dünya güzeli kızı bulursun oh mis bak, sana kolay yoldan evlilikten kurtardım.
Çatık kaşarla beni dinliyordu.
T: saçmaladığını biliyorsun demi bebeğim.
N: nE! Bide ben saçmalıyor oldum şimdi demi neyse ya boşversene.
T: evet saçmaladın çünkü ben senden başkasına bakmam değil bakmak adını ağzıma almam alamam benim dünyamda ki tek kadın sensin.
-elimi tutup kalbinin üzerine koydu.
Şu aciz kalbim birtek senin için çarpıyor, sen yanımdayken, aklımdayken hızını kontrol edemiyorum. Sen benim yaşama nedenimsin benim senden başka kimsem yok. Hayatımdaki ilk tek varlıksın kadınımsın, küçük kızımsın, herşeyimsin, her hücremsin. Seninle evlenmek yuva kurmak benim hayatımın başlangıcı olacak, sen o imzayı sadece o kağıda atmayacaksın kalbimin mührü olacaksın.
-söyledikleriyle donup kalmıştım ne diyeceğimi nasıl davranacağımı bilmiyordum. Beni kendine çekip sımsıkı sarıldı dudakları boynumdaydı kollarımı ensesinde birleştirip saçlarını okşamaya başladım kollarımda gerildiğini hissetmem gülümsememe neden oldu etkileniyordu bende.
Kafasını boynumdan kaldırdığında gözlerime daha derin bakıyordu. Ellerimi sakallarına getirip yavaşça okşamaya başladım yavaşça gözlerini kapatıp kafasını avucuma yaslamıştı yavaşça yaklaşıp dudaklarımı yanağına bastırdım biranda gözlerini açmasıyla çok fazla yakın olduğumuzu farketmiştim. Gittikçe yakınlaşıyorduk biranda geri çekilip arkama yaslandım, şuan yüz ifadesi aşırı komikti. Evet yumuşamış olabilirim ama daha cevap alamadığı şeyler vardı.
Kendine gelip dik dik bakıyordu.
N: nee
T: sinir ediyorsun
N: sende beni sinir ediyorsun "evlendikten sonra iki üç kere aldatırım" gibi mesela
T: bu konuda vaz geçeceğim sanmıyorum bebeğim çünkü öyle olucak.
N: ya sen ne sinir bozucu şeysin. Daha az önce o kadar güzel şeyler söyledim şimdi gelip söylediğin şeye bak pislik.
T: doğruyu söylüyorum kızımız olunca seni aldatmış olucam ama şuan sana bakınca çıldıracak gibi oluyorum cam bebek gibisin ve senin kadar güzel küçük bir bebeğimiz olacak.
N: s sen yani bunu mu istiyorsun kızımız olmasını mı
T: benim için kız erkek farketmez senin bir parçan olacak ya o bana yeter.
N: yiiiiaa ama ben seni yerim ki
T: yesene
Biranda ciddileşip
N: önüne dön Tahir önüne. Hem bizim daha dolu işlerimiz var gelmiş burda bekliyoruz.
Arabayı çalıştırmadan önce ellerimizi birbirine kenetleyip yola devam ettik. Tahiri bakıyordum çok iyiydi hemde fazlasıyla iyiydi mükemmeldi benim gözümde mucizedi o benim tabi aklımı kurcalayan şu mesajlar da vardı bu gün Tahire bundan bahsetmem gerekecekti ona danışmadan hareket etmek istemiyorum çünkü bu konu ikimizi ilgilendiren bir durum. Hem belki o bu kişinin kim olduğunu biliyordur.
Düşüncelerim den arabanın durmasıyla çıkmıştım, arabadan inip Tahirle ellerimizi birbirine kenetlemiştik. Çok tatlı bir yerdi çok kalabalık değildi açık renklerle salaş bir konsept uygulanmıştı, kocaman bahçesi vardı renk renk çiçeklerle donatılmıştı. Etrafı incelerken içeri geçmiş masamıza oturmuştuk oturmamızla birlikte garson gelmişti.
T: ne istiyorsun bitanem
N: küçük kahvaltı tabağı ve çay alabilir miyim
Tahir in sinirli bakışları yine üzerimdeydi garson Tahire döndüğünde hala bakışları bendeydi bana bakarak siparişini veriyordu.
T: ortaya serme kahvaltı ve iki sade çay alalım.
N: Tahir çok fazla ama onlar.
T: değil bebeğim.
Garson yanımızdan uzaklaşınca Tahire baktım.
T: eee bu gün neler yapıcaz
N: kahvaltıdan sonra ödemem gereken faturalar var onları ödicem sonra almam gerken şeyler var onları alacam daha sonra seninle konuşacağımız şeyler
T: peki hallederiz de konuşacağımız şey ne?
N: bilmem bende bilmiyorum.
T: nasıl yani
N: baya işte bende bilmiyorum ama konuşunca anlarız
T: peki madem.
.
Kahvaltımızı her zamanki gibi Tahiri zorlamalarıyla etmiştik şimdi faturalarımı ödeyip markete gidiyorduk evde hiçbirşey yoktu almam gerken yicek ve özel ihtiyaçlarım var onları aldıktan sonra Tahirle bu konuyu konuşmamız gerektiğini düşünüyorum.
Markete gelmiştik elele içeri girip market arabasını alıp yürümeye başladık.
T: evet neler alıcaz
N: kahvaltılık ve sebze alıcam
T: tamam o zaman başlayalım
Kahvaltılık şeyler almaya başlamıştık ama bunlar çok fazlaydı benim için bu kadar şey yiyebilen birisi değilim ki ama Tahire bunu anlatamıyorum.
N: buradaki alacaklarım bitti sen bekle almam gereken şeyler var alıp geliyorum.
Reyonların arasına girdiğimde almam gereken şeyi arıyordum ama bulamamıştım. Kafamı çevirdiğimde Tahirin bana doğru yaklaştığını gördüm kafamı geri çevirip aradığımı bulmayı umdum veee buldum üst rafta uzanıp almaya çalıştım ama alamadım arkamdan bir el uzanıp almıştı elin sahibine baktığımda tahir olduğunu gördüm. Göz kırpıp paketi arabaya koydu gülümseyip önümüze dönmüştük ki bir tane kadının konuşmalarını işittim.
Q: hiç edep adap yok bu nesilde kız abisine aldırıyor malzemelerini baksana hiç hiç terbiyesizler.
Kafamı o tarafa çevirip o kadına döndüm.
N: pardon bize mi dediniz teyzecim.
Q: size ne dicem ben Allah yanlış yollara saptırmasın kimseyi sizin gibilerden korusun çocuklarımızı.
N: anlamadım bizim neyimiz yanlış ki
Q: şu haline bak abine aldırıyorsun ihtiyaçlarını.
N: abim değil (ellerimizi birleştirip kadına döndüm) nişanlım ve böyle bişey den utanacak kadar sığ görüşlü değilim hem yakında kocam olacak bilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Q: terbiyesiz
N: neyse teyzecim ben size anlatsamda anlamayacaksınız o yüzden size iyi günler. Hadi sevgilim gidelim bizde.
Kasaya doğru ilerleyip sıraya girdik Tahir in bakışlarını üzerimde hissediyordum. Ona döndüğümde gülümsediğini gördüm yaklaşıp yanağımı öptü ama ben şuan yanaklarını sıkmak istiyorum. Önümüzdeki kişilerin çıkmasıyla bizde kasadan ürünleri geçirmeye devam ettik. Tahirle birlikte elimizde poşetler le arabaya doğru adımlıyorduk tabi benim elimde sadece iki tane poşet vardı oda en hafif olanlardı ne kadar ısrar etmek istesemde sesim çıkmadı çünkü beynimizi az önce fazlasıyla zorlamıştım neymiş o ödermiş Allah Allah ya onlar benim için alındı parasını Tahire ödetemem zaten o da buna sinirlendi neymiş beni, seni mi varmış tamam biraz haklı olabilir ama çook az ama ben kabul edemem, etmem yapım bu ne yapabilirim. Beye di hala homurdanıyordu arabaya malzemeleri yerleştirdi bende elimdekileri uzattım dik dik bakıyordu gıcık şey seni. Arabaya geçip gideceğimiz yeri merak ettim ama soramak istemedim şuan. Gözlerimi ondan alamıyordum sinirliyken bile benim gözüme tatlı gelmesi normaldi demi.
Araba yavaşladığında geldiğimiz yere baktım göl kenarı bir yerdi kimse yoktu da, araba durduğunda indim Tahir de inip bagajdan birşeyler indirdi baktığımda sandalye ve küçük masaydı yanına gidip elinden almak için uzandım ama vermedi nE hala bana trip mi atıyor yok artık bu benim nişanlım olan Tahir değil demi çünkü o trip atmazdı ki yani atmazdı herhalde, herneyse olan oldu artık. Ben gönlünü alırım onun önce bir oturalım. Elindekileri yere bırakıp tekrar bagaja doğru gittiğinde bende bıraktığı masayı ve sandalyeleri açıp göle karşı çevirdim o sırada marketten yememiz için aldığımız yiyecekler vardı onlarıda masanın üzerine koyup sandalyeye oturdu bende sandalyemi onunkinin yanına çekip oturdum.
N: Tahir
T:
N: ciddi misin konuşmicak mısın? Hemde ufacık bişey için
T: evet sen o ufacık şeyi büyütmeyip benim ödememe izin verseydin o zaman.
N: offf offf çocuk gibisin yaa
T:
N: hadi barışalım ne istiyorsun barışmak için.
T:
N: sütümü seninle paylaşırım.
Tahir in kaşları çatıldı ve dudağının köşesi havalandı.
T: sadece benimle demi.
N: evet hadi barışalım.
T: hiç küsmedim ki sadece sinirlendim.
N: neden
T: çünkü sen çalışıyorsun bide bunları ödüyorsun dayanamıyorum.
N: aldığım şeyler kendim için aldığım şeylerdi bunları sana ödetemezdim kendime yakıştırazdım hem sende çalıyorsun.
T: yakında evlenicez sende artık bu düşüncelerden çıkman gerekmez mi.
N: orası öyle tabi ama çalışmam lazım
T: bu kadar çok mu istiyorsun çalışmayı?
N: evet kendi ayaklarım üzerinde durmayı seviyorum beni mutlu ediyor.
T: tamam o zaman sana teklifim var.
N: ne teklifi bu
T: iş teklifi kişisel asistanım olmanı istiyorum senden.
N: Tahir ben nasıl yapıcam hem daha lise mezunu bile değilim bişey bilmiyorum bide çalışanın benim yüzümden işinden olmasını istemiyorum.
T: bitanem benim asistanım yok yani işinden edebileceğin birisi yok nasıl yapacam diye düşünme bile çünkü sen çok zeki bir kızsın her şeyin üstesinden gelirsin ben sana güveniyorum.
N: ne diyeceğimi bilmiyorum.
T: ben söyleyim bitanem mesela evet nasıl fikir.
N: tamam o zaman.
Ortam sessizleşmişti Tahir beni kendisine çekip kolunun altına alıp saçlarımı öptü, yaptığı şey heyecanlanmama neden olmuştu. Yavaşça ellerimi ellerine uzatıp parmaklarıyla oynamaya başladım. Tahir diğer elini uzatıp masadan aldığımız sütlerden açıp bana uzattı elinden alıp tam içecekken onunla paylaşmak şartıyla paylaşmak şartıyla barıştığım aklıma geldi ona uzattım, bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.
N: içsene
T: neden
N: anlaşmamız da sütümü paylaşacam dedim ya o yüzden iç hadi
T: ben bu sütü istemiyorum ilerde içerim
Hiçbirşey anlamayıp önüme döndüm, sürümden bir yudum almıştım ki şimdi anladım nE Tahir o imayımı yaptı! Genzime kaçan sütle öksürmeye başladım. Tahir yavaşça belime vurmasıyla kendime geldim kafamı çevirip sktığımda sırıtarak bakıyordu.
N: s sen pisliksin!
T: ha ha haa
N: gülme komik değil
Ayağa kalkıp sandalyemi tutmama elimi tutup gitmeme engel oldu.
T: tamam tamam gel demedim bişey.
N: demede zaten. Pislik, öküz, davar, odun, terbiyesiz.
T: bittimi yavrum.
N: bitmedi insan az edepli olur nişanlınım ben senin adamdaki rahatlığa bak!
T: yavrum zaten nişanlım olduğun için bu kadar rahatım hem elalemin kadınlarıyla mı konuşim.
N: hele bir konuşda neler oluyor görürsün.
T: ahh ahh ben seninle ne yapıcam acaba.
N: bişey yapmana gerek yok sevgin yeter bana.
Kafımı göğsüne bastırıp sıkıca kollarımdan sardı.
T: seni son nefesimi verene kadar seveceğime emin ol. Sen benim soluduğum havamsın, her hücremsin, evimsin, herşeyim herzerremsin.
Kafamı kaldırıp yanağına dudaklarımı bastırdım kokusunu içime çekerek dudaklarımı yanağından ayırdım.
N: sevgilim benim seninle bişey konuşmam gerek.
T: konuşalım yavrum.
Doğrulup çantamdan telefonumu aldım mesajlara girip Tahire uzattım. Elimden alıp kaşları Çatık okuma başladı okudukça okudukça sinirlendiğini hissediyordum.
N: kim olduğunu bilmiyorum böyle mesajlar geliyor seninle konuşmak istedim belki sen biliyorsundur diye.
Kafasını kaldırıp Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu ama bir dakika gözlerinde korku vardı neydi bu korku neyden korkuyordu.
T: şimdi sana söylediklerimden sonra birdaha beni görmek istemeye bilirsin ama lütfen dinle beni olur mu.
N: Tahir sen ne diyorsun ne bırakması ne görmemesi iyi misin? Ne demek bunlar.
T: sadece dinle olur mu?
N: Tahir korkutma beni
T: korkma korkma ömrüm ben senin yanındayım ama dinle olur mu yalvarırım dinle.
N: tamam, tamam dinliyorum anlat.
T: şimdi şöyle oldu biz yani ben ve sen tanışmamız ahhhhh!!
Sertçe yüzünü sıvazlayıp devam etti.
T: Nefesim hani dedim ya seni yolda gördüm diye ben ondan sonra seni bizim evimizde gördüm annele gelmiştiniz o gün seni tekrar görmenin heyecanıyla yaklaşamadım bile yine uzaktan izledim seni. Sonra annen gelmeye devam etti ama sen gelmiyordu merak etmiştim okuyormuşsun sonra her gün evinize gelip seni uzaktan izliyordum. Bir gün piç Emrah annene dokunmaya kalkıştı bende bunu gördüğümde kan beynime sıçradı ne yapacağımı şaşırdım anneni Emrah piçin den kurtarıp evine bıraktım kadın korkmuştur kendisine gelmesini bekleyip sakinleştirip eve bıraktım. Eve geri döndüğümde o yavşağı salonda buldum nasıl dövdüğümü, nasıl vurduğumu görmüyordum bile artık üzerinden aldıklarında olanları anlattım ağzımdan seni sevdiğimi kaçırmışım o an sonra başladılar söylenmeye seni ilgilendirmez bu ev senin değil istediğimizi yaparız geldiğin yeri unutma anan baban işi biliyormuş senin gibi bir kalleşi bırakmakla en iyi kararı vermişler bizde hataki seni yetimhane köşelerinden aldık bıraksaydıkta sürünseydin açlıktan ölürdün. Senin ne farkın var kızını gözüne kestiren sensin dedikten sonra tekrar saldırdım sonra ayırıp  ayırıp kapının önüne koydular zaten daha fazla kalamazdım sonra biraz durumu toparlayıp kendime küçük bir ev açtım seni daha yakından izlemeye başladım o yavşak ünal sana ve annene her şiddet uyguladığı da kafayı yedim mustafa abimle Asiye yengem durdu. Daha sonra piç Emrah geberdi gitti kurtuldum derken seni istemeye geldik nişanlandık ama bu seferde yavşak ünal yine rahat durmadı bende şehir dışına gönderdim birdaha gelmemesi gerektiği hakkında uyarıyı yaptım. O gün seni istemeye gelmeden önce yalan söylemek zorunda kaldım sana bişey yapmasınlar rahat bıraksınlar diye söyledim yemin ederim sana yaptığım için pişmanım hem kızı da umrumda değil kendimi affettirmek için o kızdan intikam alıcam hayatımızdan çıkaracam öldüğünde kurtulucaz ama siz karışmayın ben yapacam dedim. Seni istemeye o yüzden onlarda geldi şimdide bu piçin kardeşi Ferdi işi öğrenmiş aklı sıra sana söylicek seni benden alacak zarara verecek it ama ben sağ olduğum şu kalp bu canda attığı sürece sana hiçbirşey yapmicak.
N: her herşey yalan mı
T: hayır! Hiçbirşey yalan değil biz yalan değiliz duygularım gerçek. Seni korumak için onlara yalan söyledim.
N: b ben çok teşekkür ederim annemi kurtardığın için aileni karşına aldığın için.
T: onlar benim ailem değil benim ailem yok yetimhanede büyüdüm 17 yaşımda oradan aldılar zaten hayatım hep boktandı taki seni görene kadar senden sonra kendimi buldum adam olduğumu anladım. Ama artık istemezsen bişey diyemem hayatına karşımam.
N: ben Tahir ne diyeceğimi bilemiyorum. Bunca yaşadığın şeylere rağmen yaralarına rağmen dimdiksin ama ben o çocuk Tahiri yaralarını sarmak istiyorum öperek iyileştirmek istiyorum. Ve Tahir Kaleli hayatıma karışamazsın çünkü benim hayatım da kalbinde ömrümde sensin senden başka gidecek kimsem yok. Evimde sensin canımda.
Tahir ağlıyordu kendime çekip kafasını göğsüme bastırdım. Saçlarını okşayıp yavaşça öpüyordum. Onunda yaraları vardı ama o benimle ilgilenmekten kendisine bakmıyordu. Ama bundan sonra birbirimizin yaralarını saracaz tek tek ne kadar yarası varsa iyileştirecem bu da benim sana sözüm olsun sevgilim.
N: bitanem bana bak hadi biraz toparlan.
Kafasını yavaşça kaldırıp bana baktı gözleri kıpkırmızıydı. Elini yüzüme koyup yavaşça göz yaşımı sildi o ana kadar ağladığımı bile farketmemiştim.
T: sakın ağlama o gözlerinden tek bir damla yaş akmasın.
N: seninde akmasın ben o gözlere bakmaya kıyamıyorum o toprak gözlerini güneş gibi kızarmasın. Ben hep senin yanında olucam bu da sana Tahirin Nefes'nin sözü olsun.
T: olsun nefesim olsun.
Tahire uzanıp kafamı göğsüne dayayıp derince Nefes aldım. Kokusuna canımı vereceğim adamdı huzurum bundan sonra hep gülücez dimdik durup birlikte savaşacaz...
                                

                                    .......

Sınır;
33 oy
45 yorum
ena_920bir kullanıcıdan bahset
utadeli

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyahın BeyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin