T: onu öldüremiceksin o benim karım!
Ne! duyduklarım şok geçirmiştim neyden bahsediyordu ne karsı ne öldürmesi! Karısı kimdi ulan herşeyi geçtim bu adam benim nişanlım beni aldatıyor mu? Hayır Tahir yapmaz o beni çok seviyor... eğer, eğer aldatıyorsa ben toparlanamam yapamam onunla bağlandım ben onsuz olamam... Aman Nefes! kötüyü çağırma hem ben ona güveniyorum elbet bir açıklaması vardır.
T: Nefes!?
N: hih!
T: sen ne zaman geldi?
N: şimdi geldim, uzun süre gelmeyince merak ettim.
T: işle ilgiliya. Hadi gel geçelim içeri daha fazla merak etmesinler.
N: peki.
-
A: nerde kaldınız bak çaylarda soğudu.
N: sorun değil Asiye abla ben tazelerim.
Çayları tazeleyip geri içeri geçtim. Murat Tahir in yanına geçmişti bende Asiye ablanın yanına geçicekken Murat seslendi.
M: Nefes
Tahir sinirle bakmıştı biranda Murata tabi ben niye öyle baktığını anlamadım.
M: Yani yenge geç böyle otur sen.
N: yok otururum buraya sorun değil Murat.
Tahir resmen geç otur diye bağırıyordu, az daha kaşı kopacaktı. Zaten Muratta başka yere oturmuştu. Bende geri Tahir in yanına oturdum.
N: ne oldu
T: anlamadım.
N: niye Murata dövecekmiş gibi baktın? Hem Asiye ablanın yanına otururdum boşuna rahatsız ettin çocuğu.
T: döverim çünkü Nefes diyor, o sana Nefes diyemez sadece yenge diyebilir. Ve benden başka kimsenin yanına oturma, konuşma tamam mı.
N: onlar senin ailen Tahir onlarla konuşmayıp kimle konuşucazki?
T: konuşma işte nefes konuşma, bir bildiğim var ki konuşma diyorum.
N: tamam.
A: aaa siz ne konuşuyorsunuz öyle sabahtan beri fısır fısır?
T: hiç birşey.
M: eee Tahir sizin evlilik işi ne olucak konuştunuz mu hiç?
F: aynen abi ya bir düğün yapalım da horon tepelim.
M: vay be Tahir Kaleli de evleniyor.
A: öyle düğün olsun ki millet gelin damat görsün.
S: siz ciddi misiniz? Tahir in bu kızla evleniceğini mi düşünüyorsunuz? Yazık kafanıza Tahir bu kızla oynuyor.
Evlenmicek anasız, babasız kızla işi olmaz onun ne olduğu belli değil daha çocuk bide bu yaşatan sonra çocuk mu avutucaz. İki gün sonra bırakırız, geldiği yere çöplüğüne geri dönücek.
T: YETER!! HADDİNİZİ AŞIYORSUNUZ... BU KIZ BENİM KARIM OLACAK, EVİMİN KADINI. SİZLERDE HADDİNİZİ BİLECEKSİNİZ.
*hızla elimi tuttu ve kapıya doğru çekiştirdi, tam kapıda durdu sanki birşey hatırlamış gibi hızla arkasını döndü.*
VE SEN SANİYE KALELİ BUNDAN SONRA SAKIN KARŞIMA ÇIKMA.
S: emeklerime yazık. Daha senin neyi sevdiğini, doğum gününü en önemlisi de SENİN KİM OLDUĞUNU bilmeyen bir kız için anneni siliyorsun ya yazıklar olsun sana.
T: ben son sözümü söyledim bitti.
Evden çıktık. Beni bu kadar çok mu seviyordu, ailesini karşısına alacak kadar.Arabanın içinde kocaman bir sessizlik vardı.
N: Tahir
T: Nefes sonra tamam mı güzelim sonra.
N: ama
T: Nefes sonra!
N: p peki
T: seni eve bakim.
N:
Nefes'e bağırmıştım gerizekalı kızın ne suçu varda kıza bağırıyorsun ha yediğin boklar yüzünden kıza bağırmak ne. Kızın ne suçu var ha, ama çok korkuyorum ya öğrenirse, öğrenip beni bırakırsa ne yaparım o zaman ben? Nasıl yaşarım? Allahım ne olur öğrenmesin yeni bulmuşken kaybetmeyim.Eve gelmiştik. Nefes arabada indi bana bakıyordu çünkü arabadan inmemiştim. Bende inip yanına gittim.
N: niye arabayı kapatmadın?
T: ben gelmicem işlerim var. Sen burda kal.
N: ne işin arki?
T: şirketle ilgili.
N: tamam.
Tam eve giricek ken kendime çevirip sarıldım.
T: özür dilerim affet
N: ben gidim.
Gitmişti, düzelicektik ama kırmıştım onu hemde bok uğruna kırmıştım.İlk defa bağırmıştı evet çok kırılmıştım ne demişler insan en çok sevdiklerine kırılırda söyleyemez miş. Bu yaşananların hiçbirine anlam veremiyordum nasıl bir aileydi, bir insan neden ailesinin yanında rahat olmazki neden mesafeli, öfkeli olur?
Yada neye bu kadar kızdı? Benim tek bildiğim şey var o da saniye hanımın haklı olduğu Tahir ne kadar kabul etmesede haklı bunları kabullenmesi lazım bu yüzden sinirlenmiş olabilir gerçekler acı gelmiştir. Acaba şimdi nerede nereye gitti? Şirkete gitmediğini biliyorum yalan söylemişti artık bende onu tanıyordum.
Kafayı yemek üzereydim kafamda binlerce soru ve hiçbirinin cevabı yok, cevaplayacak kişide ortalarda yok. Allahım sen bana yardım et lütfen bu işin içinden kötü şeyler çıkmasın, ayrılmayalım sen gönlümdekini hayırlı eyle yarabbim.Tahir hala ortalarda yoktu tam 113 kere aramıştım ama dönmemişti mesajları saymıyorum bile. Beni habersiz bırakmaya hakkı yok meraktan ölücem ben burda.
.X: kızı buldunuz mu?
Y: bulduk beyim ama Tahir beyin evinde giremiyoruz.
X: girmemize gerek kalmicak zaten Tahir kendi elleriyle öldürecek bize hiç gerek kalmicak.
Y: o nasıl olucak beyim evleniceklermiş.
X: o evlilik olmicak!
Y: peki beyim.
.M: ana ne yaptın sen oğlunu kaybettin farkında mısın?
A: tutamadı dilini bunca sene sevdi o çocuk, şimdi kendi yuvasını kurmak istiyor ama saniye hanım burnunu herşeye sokuyor.
S: terbiyesiz!
A: sizin yaptığınız neydi ha? Ne yaptı o çocukta mutluluğun izin vermiyorsunuz?
S: bu seni hiç ilgilendirmez karışmayın bana bişey bildiğiniz yok. Ayrıca bu yaştan sonra çocuk mu avutucaz ha? O kız bu aileye yakışmıyor, bize hiçbirşey veremez. Tahir otuzuna geldi çocuk isticek Nefes verecek mi ha? Yok. Yanında abisi gibi olucak dışlanıcak Tahiri rezil edecek o zaman itabarımız düşecek. Her açıdan o kız bize uygun değil.
Mu: herşey itibar mı ana abim yengemi çok seviyor bunca yıl bekledi. Kimsenin düşüncesi umurunda değil, o sadece yengemi istiyor, bırakta mutlu olsunlar.
F: murat haklı ana böyle devam edersen abimi iyice kaybedersin.
S: size karışmayın bana dedim! Hiçbirşey bilmiyorsunuz!
M: ana anlatta bilelim o zaman.
S: size açıklama yapamam. Odamdayım ben kimse gelmesin dinlenecem.
.X: Tahir den haber varmı?
Y: yok beyim en son sizle konuşmuştu.
X: tamam arayın tekrar.
Y: peki beyim.
...
X: bakıyorum da emirlerime uyumuyorsun.
T: sana peşimi bırak dedim artık senin kullan değilim. Kendi hayatım var.
X: ben ne dersem yapmak zorundasın duydun mu beni ha. Yoksa o lafta sevdiğin müstakbel karın ölür.
T: ona dokunmicaksın duydun mu beni uzak dur ondan senin sorunun benimle.
X: yoksa o çok sevgili müstakbel karın gerçekleri bilmiyor mu? Onu ayakta mı uyutuyorsun?
T: hiçbirşey bilmicek, yoksa bildiğim herşeyi anlatırım.
X: ooo Tahir bakıyorum dilin çıkmış bilirdin ki ben çıkan dilleri keserim. Sen beni tehtit edemiceğini unutmuşsun galiba ama ben hatırlatırım eski günlerine geri dönersin haberin olsun.
T: hiçbirşey yapamazsın artık bitti. İstediğini yaptım artık bana karışamazsın.
X: büyük konuşuyorsun. Sende biliyorsun ki şuan istesem ayaklarımın dibinde bana yalvarttırırım.
T: uzak dur bende.
Telefonu kapatmıştım, hala peşimdeydi. Geçmişim peşimi bırakmıyordu ben kaçtıkça geliyordu. Eğer nefes öğrenirse herşey biterdi.
Nefes demişken eve bırakıp çıktım kızı tek başına ya başına bişey gelse?
Hemen sahilden kalkıp arabaya bindim. 32 dakika sonra evdeydim, lambalar yanıyordu bu saate kadar uyumamış mıydı? Ah akılsız kafam hem bağır, hem evde yalnız bırak, hem kızı merakta bırak sonra seviyorumde.
Ama ben ona zarar vermemek için böyle yaptım. Yoksa sinirliyken onu incitme bilirdim.
Eve girdim içeriye göz gezdirdim salonda uyuya kalmıştı. Hemen yanına gidip kucağıma aldım ki sayıklıyor du.
N: Tahir....
T: burdayım nefesim, burdayım geldim uyu hadi.
Odaya çıkarıp yatağa yatırdım,üzerini örtüp hiyinme odasına gittim üzerime pijamalarımı giyip yatağa geçtim ki meleğim öyle saf uyuyordu ki gözlerimi ondan alamıyordum. Yatağa yatıp kendime çektim direk göğsüme sokuldu. Saçlarıyla oynuyordum ama çok korkuyordum canını acıtırım, incitirim diye.
Bunları düşünürken günün yorgunluğuyla uykuya dalmışım.
.
Sabah erkenden kalktım yanımda uyuyan sevdiğimi izledim bir süre sonra üzerimi değiştirip aşağı indim, kahvaltıyı hazırlamaya başladım....kahvaltı hazırdı tabaklarıda masaya koymuştum ksfamı kaldırdığımda beni izleyen bir Tahir gördüm.
T: günaydın sevdiğim.
N: günaydın.
T: ben özür dilerim dün gece için bağırmamalydım çok pişmanım seni kırdığım için hatalıyım affet ne olur. Telefonu da amlıydım ama sinirliydim tekrar seni kırmaktan korktuğum için açmadım.
N: bende hatalıyım fazla ısrar ettim. Ama birdaha lütfen aç iyi olduğunu bilim, senden haber alamayınca akljms neler neler geldi nir daha lütfen aç.
T: söz açacam nefesim.Kahvaltımızı yapmıştık mutfağı topladım, Tahir de bahçede korumalarla işi varmış bende mutfağı halledip Salona geçip kitap okumaya başladım. Gelen bildirim sesiyle kaldığım yeri işaretleyip kitabı yanıma bıraktım. Telefona baktığımda bilinmeyen mir numaradan gelmişti mesaj yazan şeyle şoka uğradım nasıl yani herşey yalanmıydı.
*: Tahir in seni yalanlarla avutması nasıl bir duygu? Yaşadığın herşey bir yalan NEFES ZORLU
İşte herşey ortaya çıkıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Beyazı
ChickLitO benim meleğim. Siyahın içindeki saf beyaz sevdam. O benim SİYAHIMIN BEYAZI