Özledim

942 45 70
                                    

Cehenemime gelmiştim hayatımı koruyucu meleğimin beni sakındığı, azrailimin ise peşimi bırakmadığı cehennemim. Ne kadar zor değil mi yaşarken cehennem zebanisinin yanında olması gün yüzü göstermemesi, bir gün gülmemek ama bir müddet sonra alışıyor insan belkide alışıyor hissizleşiyor, duygusuzlaşıyor. Ben hissizleşmiştim kimseye acımıyordum taki Tahir hayatıma girene kadar o ne kadar siyah olsada ben onda gördüğüm sevgi, şevkat, merhamet, güven duygusuyla mutluydum. Aslında bu kadar vicdanlı, sevgi tomurcuğu nir insan değildim halada öyleyim, sadece kendi sevdiğim canım dediğim insanlara karşı böyleyim ama diğer insanlar arasında haksızlık adaletsizlik olduğunda hiçnir zaman susmadım susamazdım çünkü onun yerinde bende olabilirdim.
Neyseee
Evde allah tan yoktu ama ev, evlikten çıkmıştı hemen evi temizlemeye koyuldum.
İşlerim bittikten sonra yemek yapıp duş aldım. Şeymayı aramam gerekiyordu kaç gündür meraktan ölmüştür. Hemen balkondan üst kata seslendim çünkü müzik sesinden telefonu duymayacağından emindim, on dakikanın sonunda duydu hemen gelip sorularını sıralama başladı. Ama önce kahvelerimizi yapıp salona geçtik. Herşeyi anlattım ama yüzeysel çünkü onlar Tahirle benim aramda bizim ilişkimizdi kimseye detaylı anlatamazdım.
Ş: eee bu kadar mı 3 gündür sadece bunları mı yaptınız. Hiç konuşmadınız mı.
N: bu kadar başka konuşmadık.
Ş: iyi birisini bari üzdümü seni?
N: hayır hiç üzmedi çok iyi davrandı
Ş: peki seni seviyor mu
N: seviyor
Ş: nasıl bu kadar eminsin
N: eminim çünkü hissediyorum.
Ş: inşallah seviyordur mutlu olursun. Peki ya sen seviyormusun?
N: bi-
O an telefonum çaldı, arayan Tahir di hemen doğrulup Şeyma nın yanından uzaklaşıp açtım.
N: ola Tahir
T: meleğim ne yapıyorsun aramadın da merak ettim bir arayayım dedim.
N: iyi yapmışsın
N: bende temizlikle, yemek yaptım sonra duş aldım şimdi de Şeyma geldi oturuyorduk sen ne yapıyorsun.
T: yorulmuşsun yapmasaydın keşke değmezdi diyecem ama sen dağınık yerde rahat etmezsin.
N: boş ver Tahir. Sen ne yapıyorsun demiştim
T: hiçbirşey yapmıyorum boş boş oturup hayal kuruyorum çok canım sıkıldı kimse yok.
N: yaa kıyamam. Ne hayali kuruyorsun bakalım sen.
T: öyle sen ben , biz hayalellere daldım.
N: inşallah hayallerde kalmayacak hepsi gerçek olacak eminim ben
T: inşallah nefesim inşallah hepsimi bir bir gerçekleştireceğiz.
T: kızım ben seni çok özledim ya burnumda tütüyorsun.
N: yaa ama daha 2 saat önce beraberdik 3 gündür beraberiz.
T: olabilir ben senden ayrılamıyorum hep yanımda al benim ile ol birlikle olalım istiyorum benden başka birinin yanına gitme istiyorum kimseyle paylaşamıyorum ne yapim.
N: ov sen baya özlemişsin, sana birşey söylücem aramızda sır olarak kalıcak ama söz mü
T: söz nefesim ne söylüceksin kötü birşey mi hım hadi çatlicam söyle lütfen.
N: bende seni özledim.
T: gerçekten mi yani sende beni özledin.
N: gerçekten
T: ALLAH BEE
N: Tahiiir sakin bu kadar sevineceğini bilseydim hemen söylerdim.
T: sevinmek mi havalara uçtum tüm can sıkıntım gitti ama daha da sinirlendim şimdi biz birbirimizi özlüyoruz ama göremiyoruz hay ben böyle işe ya
N: sakiiin

Ş: Nefes nerdesiiin

N: Tahir Şeyma çağırıyor gitmem lazım görüşürüz
T: offf tamam görüşürüz bitanemmmm
N: görüşürüz koca bebek.

Ne demişti o koca bebek mi bana allahım o da beni seviyor yani seviyordur sevmese bile adım atıyor yada çabalıyor. Ama eminim çok mutlu olucaz. Nefesim gittikten sonra evin hiç tadı tuzu yoktu çok sesiz, sıkcı, neşesizdi. Ama dayanıcam ne de olsa yakında evlenicez hep mutlu olucaz eminim mutlu olmamız için elimden gelen herşeyi yapıcam.

Şeymayla biraz daha oturduktan sonra evlerine gitti bende öyle boş boş oturmaya başladım düşünüyordum. Galiba bu şahısın benim hayatıma tek bir iyiliği dokunmuştur o da Tahitle sözlendirmesi. Sahi ne kadar bağlanmışım şu üç günde. Mutluyum onun yanında.
Çok canım sıkılmaya başladı bende kitap okumaya başladım.

Akşam olmuştu kitabı bitirmiştim. Hala o şahıstan ses yoktu büyük ihtimal gececiydi. Keşke hiç gelmeseydi bende rahat huzurlu olurdum, korkmazdım acaba bu gün ne yapacak demezdim.

03.21

Z: NEFES  NEFES AÇ KAPIYI

N: allahım bu ses ne yaaa gece gece!?

Z: NEFES

N: yinemi sen yaa. Geldi azrailim.

N: GELDİİİM

aşağı inip kapıyı açtım. Yine zil zurna sarhoştu aslında şaşırmamak lazım bu saatte gelenin de pek düzgün olması beklenmez ya neyse.
Z: oooo kimleri görüyorum nefes hanım hoş geldiniz. Ayrılabildiniz mi müstakbel kocanızdan güya zorla evleniyordu ayrılmadın bakıyorum da evin yollarını şaşırdın. Bir an hiç gelmezsin de senden kurtulurum diye ne kadar mutlu oldum, ama nerede kene gibi yapıştın.
N: emin ol en çok ben senden kurtulmak istiyorum ve inanıyorum ki en kısa zamanda kurtulacam senin elinden.
Z: nankörsün sen be bunca zaman sana ben baktım nankör köpek, utanmaz. Ne oldu bir an evlileğe olan bakışın değişti ne yaptı bu damat beycikte bir an fikirleriniz değişti nefes hanım.
N: çünkü Tahir bu hayatta annemden sonra ilk defa bu kadar içten derin güvendiğim tek insan. Çünkü Tahir merhametli, vicdanlı ve beni seviyor. Sen nir gün saçımı okşamazken saçlarımı okşadı, benimle ağlayıp benimle güldü ama sen benimle ağlayıp gülen değil, ben ağlarken gülen oldun. Ağlıyorum diye daha çok döven oldun çünkü sen zebanisin.
Z: çok safsın salak Nefes Tahir seni sever mi sanıyorsun sen kimsin ki koskoca Tahir Kaleli seni sevecek hı, çok beklersin.
N: zaten senin bunlara inananı beklemem komik olurdu sen sevmeyi sevilmeyi ne bilirsin ki hatta sen sevgi kelimesinin anlamını bile biliyorsundur.
Z: sen çok mu biliyorsun ne güzel seni hiç sevmedim sevmiyeceğimde, hep nefret edeceğim senden inşallah Tahir de San işkence eder hiç mutlu olmazsın çünkü sen haketmiyorsun mutlu olmayı.
N: bunların hiçbiri gerçek olmayacak biz çok mutlu olucaz sende bu kötü düşüncelerinden kararmış içinle ölüceksin.
Z: bunların hepsi gerçek yakında Tahir de görecek senin gerçek yüzünü nasıl bir bela olduğunu o da anlayacak ve senden kurtulmaya çalışıcak çünkü sen gittiğin yerlere beladan başka birşey götürüyorsun.
N: ben bela değilim
Z: belasın hemde azıllı bela, yuva yıkan. Annen senin yüzünden geberdi
N: annem hakkında düzgün konuş. Keşke sen gebersetdin annem, meleğim öleceğine sen geberseydin de dünya bir mikroptan arınırdı.
Z: mikrop ananla sendin anan geberdi gitti de kurtuldum yakında senden de kurtuluyorum.
N: annem senin yüzünden öldü senin yaptıklarının utancından, kahrından öldü.  Beni karşılıksız seven tek insan senin yüzünden öldü.
Z: haaa haaaa oh olmuş geberdi işte kurtuldum. Ve o seni hiç sevmedi seni kimse sevmedi  semiyecekte.
N: annem beni sevdi yalan söylüyorsun
Z: sevmedi
N: sevdiiii
Z: sevmedi nefesçik kendini avutma
N: sevdi sen yalan söylüyorsun pis yalancı.
Z: se- me- di ne acı kimse tarafından sevilmemek yazık sana
N: ANNEMM BENİ SEVDİİİİİ
........








Siyahın BeyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin