N: telefonda konuştuğun kişiyle hakkında.
T: nEN: nasıl ne Tahir basbaya açık söyledim işte.
T: Nefes sen neyden bahsediyorsun anlamıyorum ben.
N: gayet açık Tahir gizlice konuştuğun kişi hakkında veya senin hakkında.
T: ben kimseyle konuşmadım.
N: Tahir! Yalan söyle iki haftadır nasıl köşe bucak kaçtığını görmüyorum mu sanıyorsun onlarıda geçtim telefondakişiye o benim karım onu öldüremiceksin. Bundan sonra senin için birisini öldürmiyecem. Ben nefesi sevdiğim için evlenicem. Ben nefesten uzak durun dedikçe siz mesaj attınız bende senin gerçek yüzünü ortaya çıkarıcam. DEDİN!
T: N Nefes ş şey
N: ney Tahir ney!? Lütfen, lütfen bana şuan doğruyu söyle yalvarıyorum. Ben kafamda kurmak istemiyorum, sana inanmak istiyorum ama bana başından doğru anlat.
T: yapamam
N: ne demek yapamam Tahir ne demek ya! Birilerini öldürüyorsun, birisi beni öldürmek istiyor,mesajlar atıyor sen günlerdir benden kaçıyorsun Tahir kaçıyorsun!! Ve sen bana yapamam diyorsun!
T: kimse seni öldüremez!
N: şuan konumuz bu değil. Bana doğruları anlatman ve sen yapamam diyorsun.
T: yapamam, yapamam lütfen anla beni.
N: Tahir ben seni anlamaya çalışıyorum Tahir ben seni anlamaya çalışıyorum ama sen bana yapamam diyorsun. Sen benim herşeyim sin Tahir ben senin ne olursa olsun yanındayım. Ben sana inanmak, yanında olmak istemeseydim senin birilerini öldürdüğünü duyduğumda korkar giderdim ama ben seni kendi canımdan çok seviyorken seni bırakıp gidemem canımı bırakamam.
T: Nefes
N: evet Tahir.
T: b ben
N: sen?
T: yapamam!
N: ya neden! Neden, neden, neden!!!?
T: eğer öğrenirsen beni bırakırsın.
N: ben seni bırakmam, bırakırsam yaşayamam sen bunu bilmiyor musun?
T: Nefees
N: tamam Tahir tamam.
T: ağlama yalvarırım ağlama içimi yakıyor.
Yüzüme dokunucakken nir adım geri gittim, afallamıştı biranda gözünden yaşlar düşmeye başladı paramparça oluyordum.
T: Nefesim, ömrüm, bitanem lütfen benden uzaklaşma lütfen.
N: ben uyicam iyi geceler sanada bu arada oda da olmicam geceleri rahat gidebilirsin yani.
T: Nefesim ne olur ne olur uzaklaşma.
N: iyi geceler
Merdivene doğru ilerledim göz ucuyla baktığımda hıçkırarak ağlıyordu o an benimde ağzımdan bir hıçkırık kaçtı şuan ona sımsıkı sarılmak istiyordum ama yapamam.
Odaya çıkıp dolaptan yastık ve battaniye aldım odanın çaprazındaki, oturma odasına geçip koltuğa yastığımı ve battaniyeyi açıp yattım. Ama olmuyordu uyuyamıyorum alışmıştım. Merdivenlerden ayak sesleri gelince yukarı geldiğini anlamıştım hemen göz taşlarımı sildim.
Odanın kapısı açılmıştı o tarafa bakıyordum.
- anlatamazdım yapamazdım, benden giderdi o zaman ölürdüm ama ağlıyordu tam silecekken geri gitmişti yıkılmıştım o an bende ağlıyordum. Odada da yatmicakmış benden kaçıyordu işte, merdivenlerden çıkarken hıçkırdığını duydum işte o an içime köz düştü şuan onu çekip sarılıp ben buradayım demek istiyordum ama yapamadım kahretsinki yapamadım. Yere çöküp ağlıyordum içim yanıyordu bu kadar yakınken biranda uzaklaşması yakıyordu beni.
Merdivenleri çıkıp odaya girdim yoktu... Çıkıp diğer odalara baktım yoktu, en son oturma odasının kapısını açtım oradaydı kıvrılmış yatıyordu ama uyanıktı bana bakmıyordu karşısına geçtim.
T: Nefesim odamıza gel hadi.
N: gidermisin
T: Nefesim ne olursun gel.
N: yalnız kalmak istiyorum.
T: ben seni yalnız bırakmam.
N: Tahir lütfen uyumak istiyorum.
T: tamam ama burada uyuma rahat etmezsin.
N: ederim.
T: Nefees
N: Tahir uyicam.
T: tama uyu ama odamızda uyu.
N: burada uyicam.
T: lütfen ben burada uyuyim sen odamızda uyu.
N: Tahir gidermisin.
T: Ömrüm
N: Tahir çık.
T: n-
N: çık dedim.
Odadan çıkarıp kapıyı kapattıp tekrar yatağa girdim. Olmuyordu onsuz, kokusu olmadan uyuyamıyorum. İkimizde yaralıydık farklı yerlerde yanıyorduk.Ne yapacaktım ben uzaktı bana, bu kadar yakın olup uzak kalmak iğrenç bir histi. Nasıl uyuyacaktım ben onsuz, kollarım boşlukta, yüreğim fırtınada, göğsüm rüzgarlarda nasılda üşüyordum onsuz. Ama yapamazdım ona bunları söylersen beni bırakırdı ne kadar bırakmam dese de bırakırdı. Bu kadar şey sakladığımı öğrenseydi sevmezdi ki beni, ben aslında ona hiç yalan söylemedim ama çok şey sakladım bunlarda sırf sevgimden di, sırf yüzü biraz olsun gülsün, mutlu olsun, huzurlu olsun... Ama olmadı yine beceremedim herzamanki gibi vasat bir Tahir dim ben. Bu yaşına kadar hiçbirşeyi beceremeyen, saf, kullanılan, itilip kakılan, hor görülen, sevgiden mahrum, emirler altında yaşayan. Bende istemiştim ki Nefesimle mutlu, huzurlu, sevgi dolu olalım, birbirimizi çok sevelim... Sevdikte... Yine rahat bırakmadılar izin vermediler yaşamama çünkü biliyorlardı Nefesimi kendi canımı verecek kadar çok sevdiğimi bu sefer onun üzerinden yürüdüler onu benden uzaklaştırılar. Ama beni tanımamışlar benden herşeyim alabilirler ama Nefesimi asla!!
.
Sabah uyandığımda başımda gözleri morarmış oturan bir Tahir beklemiyordum.
Öylece beni izliyordu, derin derin gözlerime bakıyordu şuan çekip sarılıp kocaman öpüp ben buradayım demek istedim ama olmaz önce söylemesi gerek çünkü biz temelde bunları halledemzsek ileride sevdamız yaralar alırdı.
T: günaydın ömrüm.
N: günaydın... Senin ne işin var burada?
T: şey..
N: bir dakika beni buraya neden getirdin?
T: orada rahat edemesidin, canın acıdı olmazdı.
N: ama ben orada uyumak istedim. Ayrıca canımın yanması bu kadar umurunda mı?
T: canımın yanması şu hayattaki umursadığım bir kaç şeyden birtanesi.
N: bu kadar umurunda yani öylemi?... Peki neden canımı yakıyorsun?
T: ben senin canını bile iste asla yakmam.
N: yaktın benden birşeyler saklayarak, ayrı kalmamıza neden olarak yaktın.
T: ben
N: ne sen Tahir, sen bizi ayrı bırakmadın mı? Şuan neden ayrıyız biz, neden birlikte sarılarak uyanmadık, neden mutsuzuz, neden gözlerin mor hı neden benim canımı vereceğim gözlerin mor neden huzur bulduğum kollara kendimi bırakamadım neden üşüdüm ben bu gün hı neden Tahir neden!
İkimizde ağlıyorduk.
T: b ben ben özür dilerim sana bunları yaşattığım için özür dilerim bizi ayrı bıraktığım için seni yalnız uyuttuğum için bize bunları yaptığım için ne olur affet beni.
N: bir şartla affederim.
T: tamam.
N: bana herşeyi anlatman.
T: y yapamam.
Öfkeyle ayağa kalktım.
N: Ya nasıl yapamam benden özür diliyorsun ama anlat deyince anlat mıyorsun ya NEDEN TAHİR NEDEN NEDEN NEDEN NEDEN NEDEN!!!!
artık saçlarımı çakiştirmeye başlamıştım. Ellerimi çekmeye çalışsana bırakmadım. Kendine çekip sarıldı huzuf bulduğum kokusunda sinirlerim çekiliyordu resmen, kendime geldikten sonra geri çekilip dolaba yöneldim anlamaz bir şekilde bana bakıyordu. Dolaptan çantamı alında hemen müdahaleye geçti.
T: Nefesim ne yapacaksın onu
N: kıyafetlerimi toplicam.
T: N neden ki
N: gidiyorum
T: Nefesim nd olur yapma bana bunu ben yaşayamam sensiz, kokun olmazsa ayıksmam ben senin kokunun bağımlısıyım. Hem seni görmeden nasıl yaşarım ki ben.
Kıyafetlerimi toplamıştım elimde Tahir in kazağıyla ona dönmüştüm.
N: bunu alabilir miyim?
T: Nefesim yapma.
N: tamam alıyorum.
Onuda ekleyip çantamı kapattım.
N: ben gidiyorum, anlaşılan bizim biraz birbirimizden uzak kalmamız gerek. Senin düşünmeye benimse dinlenmeye ihtiyacım var o yüzden uzak kalmak belki iyi gelir bize.
T: ben senden kalamam ki.
N: bende kalamam ama öyle olması gerek.
T: kokun olmadan nasıl nefes alırım ben.
N: bende sana kazağımı veririm.
T: ben onu değil seni istiyorum.
N: Tahir
T: peki... Ne zaman geri döneceksin?
N: sana bağlı.
T:
N: ben artık gidim.
Çantamı alıcakken Tahir aldı.
N: Tahir
T: yorulma sen. ... Böylede tuhaf oluyor, benden gidiyorsun ve ben senin çantanı taşıyorum.
N:yapma böyle ne olursun.
Göz yaşlarımı yavaş yavaş akıyordu. Kapıya gelmiştik arkamı döndüm.
N: kendine dikkat et olur mu, geceleri çok sık üstünü açıyorsun o yüzden yatarken pencereleri kapat üzerini kalın giyin havalar soğuyor, yemeklerini ye aksatma olurmu, kendimi sakın yıpratma, üzme ben hissederim eğer üzülürsen kalbim acır.
T: b bunları sen yapsan, sen yapınca anlam kazanıyor. Mesela üzerimi örtükten sonra saçımı okşayıp öpmen, yemekleri seninle yemek, seninle gülmek bunlat senleylen güzel, sen yoksan ne anlamı var ki bunların.
N: Yapma böyle
T: öyle olsun
T: sarıla bilirmiyim
Hızla boynuna sarılıp o mis kokusunu içime çektim. Bir bütün olmuştuk, ayrılmak istemiyorduk, zorla ayrılmıştık alnımdan öptükten sonra geri çekildim. Kapıdan çıktım, adamlardan birisini çağırıp beni eve bırakmasını ve kapıda beklemesini istedi.
Son kez ardıma bakıp arabaya bindim sonra uzaklaşmıştık.
Gitmişti işte yine dünyam kararmıştı.
O an bir mesaj geldi.
X: mumun sönüyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Beyazı
ChickLitO benim meleğim. Siyahın içindeki saf beyaz sevdam. O benim SİYAHIMIN BEYAZI