Hayallerimi gerçekleştirmeme çok az kalmıştı, şuana kadar hiç bir şirkete kabul edilmediğimi hiçe sayarsak.
Malesef üniversitemi bitirmek zorundaydım, orası da ayrı. Doktorluk güzel bir şey.
İnsanların hayatını kurtarmak gibisi güzel bir şey yok. Mezun olmama çok az kaldı. Hayallerim de farklı, hayatımda hep bir sorun var.
Annem ve babamın olmaması, ayrı bir şey. Neyse ki canımdan da çok sevdiğim teyzem, anne yarım vardı. Reşit olduğumda bana ev alarak, yolları ayırdık.
Zengin olmaları, hayatımda ki en güzel şey. Doktorlar ve ben onların izinden gidiyorum. Araba aldılar, ve her ay para gönderiyorlar..
Yanımda olan tek kişi, hep Hera olmuştu. En yakın arkadaşım, onunla her şeyi yaparız. Dil eğitimi, dans edip şarkı söylemek.
Dans etmek mi? Gördüğü dansları tek seferde yapanlardanım.
Bu inanılmaz bir şey, tanrı tarafından bana verilen bir özellik.
Her şeyi bir kenara bırakıp, Hera'ya baktım.
"Hina, hadi başlayalım" diyerek elini bana uzattı.
Bts grubunun, Mic drop şarkısının dansını yapacaktık. Zor danslardan biriydi.
Gözlerimi yumdum ve şarkının başlamasını bekledim. Kalbim, her seferinde öyle hızlı atıyordu ki. Onun sesini duyduğum an.
Dans etmeye başladığımız an, etrafa toplanmaya başlamışlardı zaten.
Bitişine doğru, alkış sesleri yükseldi.
Soluklanmak amacı ile, selam verip kenara geçtim ve duvara yaslandım.
Su içerken, yanıma bir hanım efendi gelmişti. Gülümseyerek karşıladım onu.
"Evet?"
Kadın "Merhaba, öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Bighit şirketinden, ortaklardan birinin asistanıyım" diyerek kendini tanıttı.
Peki bu bilgi benim ne işime yarayacaktı.
"Yani?"
Kadın "Zor olan dansları yaparak, kendinizi kanıtladınız. Stajyer olarak başlayıp, bir gruba girebilirsiniz"
What?
Ciddimiydi bu kadın, ben şimdiye kadar hiç bir şirkete kabul edilmemişken, gelip bana idollerimin olduğu şirkete katılmamı istiyor.
"Ama dur, grubamı gireceğim? Yani erkeklerin olduğu?"
İlk başta durdu, ve düşünmeye başladı. Bu soruyu beklemiyordu belli ki.
Kadın "Lütfen siz gelin, şey.."
"Hina"
Kadın "Lütfen şansınızı deneyin" dedi.
Düşünmek için fazla zamana gerek olduğunu düşünmedim. Mezun olmama iki hafta kadar bir şey kalmıştı.
"Olabilir"
Onunla beraber şirkete gelmeyi bile teklif etmişti, aceleci bir kadın olduğu kesindi.
Biri ile çarpışmam yüzünden onda duraksadı.
"Özür dilerim, benim hat-" diye özür dilerken, sözümü kesmişti.
Saygısız.
"Önemli değil" dedi ve hızlı hızlı gitti. Sese bak, erkek yha dedirten bir ses.
Asansöre binerek, baya bir kat çıktık ve Bang Si hyuk, denilen ortağın odasının önüne geldik.
Bang Pd'm "Oh.. demek videoda ki kız sendin. Daha güzelsin" diyerek gülümsedi.
Beni övmesi hoşuma gitmişti. Ama?
"Beni videoya mı çektiniz?" Diyerek kadına döndüm.
Kadın utangaç bir şekilde, saçlarını arkaya atarak gülümsedi.
Kadın "Çok güzeldi.." dedi.
"Tamam önemli değil" diyerek güldüm ve Bang Si Hyuk beye döndüm. Adam tontiş.
Bang Pd'm "İşler kolay olacak, stajyer olarak başlayacaksın. Sonra da.. bir gruba katılma şansını yakalayacaksın.
Önemli olan, bu şirkette olmamdı. En azından, belki ünlenecektim ve hatta Bts'i görme şansını bile yakalayabilirdim.
Görme ihtimalini düşünürken, yanaklarımın kızardığını hissetmeye başlamıştım bile.
"Bunu çok isterim ama üniversiteden mezun olmama çok az kaldı?"
Gülümseyerek, sorun yok anlamında ellerini uzattı.
Bang Pd'm "Hangi üniversite?"
"Hanguk"
Biz konuşmaya devam ederken, sözleşme gelmişti. Baktığımda, tüm ortakların imza attığını gördüm.
O kadar mı çok beğenmişlerdi beni?
♣
Eve doğru yürürken, her şeyden habersiz olan Hera'yı aradım. İkinci aramada açmıştı.
Telefonda;
Hera, "Efendim aşkım"
"Duyduğuna inanamayacaksın"
Hera, "Ne oldu söyle"
"Bighit şirketine stajyer olarak başladım!"
Hera, "Oha! Ne!"
"Sana buluştuğumuz zaman detaylarını anlatıcam, merak etme"
Hera, "Meraktan ölücem, mezar taşıma da meraktan öldü yazarsınız artık!"
"Ahahaha! Eve geldim ben, gidip duş almam gerekiyor! Öptüm!"
Umarım her şey benim için güzel olur. Bakalım, neler olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye || PJM
FanfictionHina, gruba girdiği andan itibaren psikolojik şiddete maruz kalmıştı. Hem üyeler tarafından, hem de hayranlar. #1 - Bts #1 - Bangtan #1 - Army #1 - Jhope Okumayın amk boşverin. Geçin gidin. Ben utanıyorum. Okunma olmasa saniyesine sileceğim bir fic.