• 2 •

5.5K 197 150
                                    

2 ay sonra

Staj yapmaya başlayalı, neredeyse bir aydan fazla olmuştu. Gayet iyi gidiyordum, dansım iyiydi evet ama. İdol olmak için, sese de ihtiyaç var.

Bu durum, biraz zorluyordu. Neyse ki o kadar da kötü değildi, geliştirmek gerekiyor.

Kendi kendime çalışırken, dans eğitmenimizin yanıma geldiğini gördüm. O yüzden, durdum ve ona selam verdim.

"Evet hocam"

Hocam "Gerçekten çok iyisin Hina, zor dansları nasıl yapabiliyorsun böyle?" Diyerek, elini omzuma koydu. Hafif irkildim ve belli etmemeye çalıştım.

Gülümseyerek, hemen geri çekildim.

"Doğuştan yetenek diyelim" diyerek ikimizde gülmeye başladık.

Hocam "Umarım her şey senin için güzel olur" dedi ve diğer stajyerlerin yanına doğru gitti.

Tatlı bir adamdı ama, her neyse.

Ama haklı, umarım daha iyi yerlere gelirim.. ve ben bunu umarak, doktor değilim şuan. Hayallerim daha öncelikli.

1 ay sonra.

Bang Pd'm "Staj süreni tamamladın sonunda" diyerek konuşma başlattı.

Sevecen bir adamdı, ve ben onu kendime çok yakın hissediyordum.

Bang Pd'm "Şimdi girdiğin grubu öğreneceksin" diyerek, telefondan bir arama yaptı.

Acaba Txt mi? Ay ne iyi olurdu.

Geleceklerini söyleyip, beklerken kapının çalması ile heyecanlanmadım değil. Hangi grup olabilirdi ki?

Arkamı dönmeden gülümsemeye devam ettim.

"Efendim, Txt dimi?" Diyerek güldüm ve arkamı döndüm.

Bts'i görmeyi beklemiyordum.

Namjoon, "Buyrun efendim" dedi. Ve selam verdi.

Benim gözlerim ise hâla koskocaman açıktı. Şuan karşımda onlar duruyordu.

Diğer üyeler, beni baştan aşağı süzerken bende kendimi süzdüm. Prova yaparken, terlemiştim.

Kokuyordum kesinlikle.

Bang Pd'm "Yeni üyenize merhaba deyin" diyerek, gururlu bir şekilde gülümsedi.

Ne oluyor ya.

Jimin, "Hani nerede?" Dedi ve o saçma sorusunu sordu. Yakından daha da bir tatlı.

Gözleri.. dolgun dudakları, ah yemek istiyorum.

SeokJin, "Bu kız mı?"

Yoongi, "Bir dakika ne? Ciddi misiniz, bunu istemiyoruz" diyerek, ilk kötü cümlelerini kurmuşlardı.

Bunu beklemiyordum.. Bts olacağını düşünmezken bile, onlar beni istemiyordu..

Bang Pd'm, "O gerçekten yetenekli" diyerek lafa atıldı. Sözlerini kesmişti ama belli ki onlar susmak istemiyordu.

Galiba istenmeyen üye olacağım. Sevdiğim grup, beni istemiyor. Ne güzel değil mi.

Hoseok, "Yeteneklerini bilmeden yargılamayın" diyerek, o muhteşem gülüşünü gösterdi bana.

Her zaman iyimser olan Hoseok'a hep hayrandım. Öyle de kalacak.

Taehyung, "Olsun istemiyoruz"

İdol midol demem, çakarım şimdi şuna. Ne diyorum ben ya, çarpılıcam şimdi.

Bang Pd'm, "İtiraz yok, topla eşyalarını yurda yerleş"

Yok daha neler, yedi erkekle aynı yurtta. Hayallerim bile bu kadar abartılı değildi. Kıyamet kopacak.

"Evim var ama"

Beni duymamazlıktan gelip, konuşmaya devam etti tontiş amca.

Bang Pd'm, "Taehyung, sen onunla git. Yurda beraber gelin" dedi ve kaş göz işareti yaptı.

Aklınca, bana karışmasın diye yapıyor, yerim ya.

"Arabam var gidelim" diyerek, çıkmadan önce selam verdim ve Taehyung ile dışarı çıktım.

Maskesini taktı, ki normal bir şeydi bu. Arabamın yanına geldiğimiz de kısa süreli bir şok geçirdi.

Baya pahalıydı, normal olarak. Ama belli etmemek adına yüzünde ki o ifade hemen silinmişti.

"Sıkı tutun"

Taehyung, "Nedenmiş?" Diye bana sordu.

Umursamayarak, birden gaza bastım ve evime doğru sürmeye başladım. Çığlık atmamak için, kendini zor tutuyordu.

Gözlerini koskocaman açmış, arada bir bana bakıyordu ve bu görüntü gerçekten komik duruyordu.

..

"Yurt nerede?" Diyerek adresi sordum.

Taehyung, "Sana tarif edicem, ama yavaş sür"

...

Namjoon, "Seni istemiyoruz" diyerek lafa atıldı.

Nasıl bir hoş geldin karşılamasıydı bu? En sevdiğim grubun bana tavrı inanılmaz.

"Neden?"

Jungkook, "Bir kızsın?"

"Hadi ya! Ben kendimi erkek sanıyordum" diyerek odamı aramaya başladım.

..

Onlarla yemek yiyecek kadar düşmedim, zaten benimle beraber yemek yemekte istemiyorlardı.

In Guk, en yakın arkadaşımın restoranına gelmiştim. Bekler iken, yanıma doğru bir adamın geldiğini gördüm.

İstenmeyen Üye || PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin