• 25 •

1.2K 63 15
                                    

Jimin "Ne kıskanıcam canım, bana da hayatım diyor"

Yoongi merdivenlerden inerken bizi duydu ve kolunu sırtıma atıp "Bana da oppa diyor" dedi.

Hepsi kavga ederken daha sonra kahvaltıyı yaptık ve artık çekimlere başlayacağız.

Çekimler için ilk önce şirkete gittik, çekimlere başlamak için ilk önce çekimin yapılacağı yeri öğrendik.

Daha sonra makyajımız ve saçlarımızı hazırladılar. Balonlorla dolu bir yerde çekime başlamıştık.

Daha sonra da bir stüdyo da çekmiştik. Ve sonra da bir stüdyo gibi gözüken bir yerde çekmiştik

Çekimler baya bir uzun sürmüştü, ve gece yarısı olmuştu. Hepimiz çok yorulmuştuk ve yurda dönüyorduk.

Jimin "Yoruldun mu Hina?" Dedi.

"E yani Jimin, sen?" Dedim ve ona baktım. O da bana döndü ve "bende" dedi

Şarkımız çıktıktan hemen 1 hafta sonra konser vericektik ve şarkı 2 gün sonra yayınlanıyordu.

Bu yüzden provalara devam edicektik, ama 2 gün sonra başlayacaktık tabi.

Yurda döner dönmez duş aldım, tek ben değildim, hepimiz duş aldık. Çekimden dolayı yemek yiyemedik, sadece atıştırdık. Bu sebepten pizza siparişi verdik ve gelmesini bekledik.

"Neden gelmedi ya off" dedim ve hepsi bana baktı

Jimin "Gelir birazdan Hina, istersen sana bir şeyler hazırlayayım" dedi, ayh romantik sevgilim benim.

Şimdi ben bu çocuğu yemeyeyim de ne yapayım, bir insan hem bu kadar yakışıklı hem bu kadar tatlı hem bu kadar karizmatik hem bu kadar romantik nasıl olabiliyor.

Jimin "Övmeni bitirdiysen soruma cevap ver" dedi Jimin ve hepsi ona baktı.

Hoseok "Övmesi derken?" Dedi.

Taehyung "Seni mi övdü" dedi. Ah benim saf çocuklarım.

Jungkook "Biz neden duymadık" dedi.

Jimin "Nasıl duymadınız, susmadı hatta tek nefeste söyledi sanki" dedi.

Ulan sende sanki bilmiyorsun, sadece senin duyduğunu.

Namjoon "Hina doğru mu söylüyor bu salak"

Seokjin "Böyle bir saçmalık nasıl doğru olabilir ki" dedi.

"Aslında doğru söylüyor. Kaç kere diyorum okuma diye" dedim ve hepsi bize bakmaya başladı

Yoongi "Hina ciddimisin sen" dedi.

"Evet, zil çaldı.. galiba pizza" dedim ve koşa koşa kapıya koşup siparişi aldım. Böyle zamanlarda hep pizza siparişi ediyoruz...

2 gün sonra

Namjoon "Yayınlanmasına son 2 dakika hadi gelin" diye bağırdı.

Hepimiz onun yanına koştuk ve şarkının yayınlanmasını bekledik. Hiçbirimiz izlememiştik, bize de sürpriz olucaktı.

Şuan yayınlandı ve izliyoruz, oha çok güzel olmuş. Hii Jimin burda çok yakışıklı çıkmış!? Ne yapıcam ben yha, şimdi o pis oppacı kızlar hep ona bakıcak. Off!

Şarkı bitti ve hepimiz birbirimizi övmeye başladık tabi ben hariç

Jimin "Sen neden susuyorsun hayatım" dedi. Neden acaba.

Jungkook "Bir şey mi yaptın yine hyung" dedi. Yapmaz olur mu.

Jimin "Yoo" dedi.

Yoongi "Kesin yaptın, şunun suratına bak hele" dedi.

Seokjin "Ne oldu Hina?" Dedi.

Hoseok"Off konuşmuyor da" dedi.

Taehyung "Ben anladım" dedi.

Hoseok "Ne?"

Taehyung "Çok mu yakışıklı çıkmışız Hina" dedi kendinden emin bir sesle.

Namjoon "Ne alaka be" dedi.

"Tae haklı, çok yakışıklı çıkmışsınız. Şimdi bütün kızlar size bakıcak. Ne yapıcam ben yha!"

Jimin "Yok artık" dedi.

"Bu kadar yakışıklı olmak zorundamıydınız!?"

Taehyung "Ne istersen yaparım" dedi.

İçses "Oha çok büyük bir fırsat"

Ne istesem

İçses "Hayran olduğun kişi varya, Park Hyung-sik onunla tanıştırsın seni"

Mantıklı!

"O zaman beni Park Hyung-sik ile tanıştır" dedim ve hepsi bana baktı

Jimin "Pardon da neden?" Dedi.

"Hmm birincisi yakışıklı, ikincisi onun hayranıyım, üçüncüsü neden olmasın" dedim

Taehyung "Tamam tanıştıracağım" dedi ve hemen onun yanına koşup kucağına atladım ve "Sen bitanesin ya" diyip yanağını öptüm.

Yanağında ruj izi çıkınca Jimin hariç hepsi gülmeye başladı..

İstenmeyen Üye || PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin