• 13 •

2.1K 80 14
                                    

Gözlerimi yatakta açtığımda yanımda uyumuş olan Jimin'i gördüm. Nefesim daralmaya başladı ve daha sonra rahatlamak için balkona çıktım. Çoktan akşam olmuştu bile. Akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa gittim.

Yemek hazır olduktan sonra Jimin'in odasına girdim ve onu uyandırmaya çalıştım

"Aşkım uyansana, hadi" dedim ama hala uyanmıyordu.

"Ama Jimin acıktım ben uyan artık" dedim ve yatağa oturdum. Daha sonra kafamı başka bir yere çevirdim ve o sırada Jimin gözlerini açtı.

Demek numara yapıyordun, ben seni kaldırmasını bilirim.

"Off Jimin uyanmıyor ki, yemeğin boşuna gitmemesi lazım. Buldum In guk'u çağırayım. Gece de onunla uyurum" dediğim an Jimin beni kendine çekti.

Jimin, "Olmaz öyle şey" dedi, böyle yapacağını biliyordum

"Ahahah uyumadığını biliyordum canım" dedim

Jimin, "Çok uyanıksın ve.. bu sabah bana bir söz vericektin, bence vermene gerek yok şuan öpebilirim" dedi, gözlerimi kaçırdım ve olumsuz şekilde kafamı sallayıp.

"Açım ben aç" dedim ve yataktan tam kalkıcakken beni yine çekip kendi altına almıştı.

"Of yine başladık" dedim

Jimin, "Bu sefer kimse bizi yakalayamaz ama" dedi ve pis bir şekilde güldü.

"Jimin yah, çok pisliksin" dedim ve kalkmaya çalıştım

Jimin, "Bak sadece bir öpücük" dedi.

"Ama bak sadece bir öpücük" dedim

Jimin, "Tamam kabul" dedi ve dudağıma yapıştı. Ellerimi onun boynuna doladım ve öpmeye devam ettim. Jimin daha sonra öpmeyi bıraktı ve,

"Bende açım" dedi ve o öyle dedikten sonra sesli bir şekilde güldüm. Yemek yemek için mutfağa indik ve yemeğimizi yedik. Yedikten sonra film izlemek için koltuğa oturduk ve televizyondan film açtık ama sonra Jimin filmi dondurdu ve bana döndü.

Jimin, "Sormak istemiyorum ama neden birden bayıldın" diye sordu.

"He o mu, aç olduğum içindir herhalde." Dedim ve kumandayı alıp filmi başlattım. Film bittikten sonra uyumamız gerekiyordu ama ben uyumak istemiyorum..

Jimin, "Hadi uyuyalım" dedi.

"Tamam geliyorum" dedim ve odaya çıktık. Jimin yatağa uzandı ve bende onun yanına uzandım.

"Acaba uyumasak mı bu gece" dedim. Öyle dememle Jimin'in bana bakması bir oldu. Tabi ki o anlamda anlayacaktı zaten bende o anlamda söylüyordum.

Jimin,."Sen ne dediğinin farkında mısın Hina" dedi.

"Hıhı" dedim ve birden Jimin dudağıma yapıştı. Onu öpmeyi gerçekten seviyorum ve zevk alıyorum.

Jimin beni öperken bir yandan hem kendi üstüne hemde benim üstümü soyuyordu. Bu gece hiç uyumak istemiyorum, sadece onunla olmak istiyorum...

O gece ben sevdiğim erkeğe ait oldum...

...

Sabah güneşin doğmasıyla ben yataktan kalkıp banyoya girdim ve duş aldım. Ben çıktıktan sonra Jimin girdi ve ben o çıkana kadar kahvaltı hazırlayacaktım .

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra banyoya birden daldım ve Jimin'in çıplak bedenini görünce gözlerimi kapattım

Jimin, "Neden utanıyorsun ki, gece görmedin mi zaten" dedi ve güldü.

"Ama şuan durum farklı, neyse kahvaltı hazır diyecektim" dedim ve mutfağa gittim. Ardından da Jimin geldi ve kahvaltımızı yaptıktan sonra telefonumu elime alıp hava durumuna baktım. Bu gece sağanak yağış vardı...

İstenmeyen Üye || PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin