Paris'e güzel bir yolculuktan sonra inmiştik. Genellikle ben Jimin'in kolunda uyuyordum ama neyse..
Otele geldik ve ilk önce havanın biraz kararmasını bekledik. Ne de olsa akşam yemeği önemli bir şey yane.
Akşam yemeğini dışarı da güzel bir restoranda yedikten sonra tekrar otele döndük ve
Jimin "Hazırmısın?" Dedi.
"Neye hayatım" dedim, alla alla neyden bahsediyor bu.
Jimin "İlk gecemize?" Dedi, bu kadar açık olmak zorunda mı?
"Haaa? O mu eheheh" dedim ve odaya kaçtım.
Jimin "Benden mi utanıyorsun" dedi ve güldü şapşal
"Yok canım tabi ki hazırım" dedim
Bence okumadan bu bölümü geçin, ben yazarken utanıyorum. Siz nasıl okuyacaksınız emin değilim doğrusu.
Birden dudaklarıma yapıştı ve dilini ağzımda gezdirmeye başladı. Arada bir ısırıyordu ve bu yüzden küçük inlemelere sebep oluyordu.
Beni birden yatağa fırlattı (yuh amk) ve kendi tişörtünü çıkardı, daha sonra da üstüme uzandı ve öpmeye devam etti. (Yavas jim)
Elleri tişörtümün altına giriyordu ve bedenimde gezdiriyordu. Daha sonra boynumu öpmeye başladı ve arada bir çok sert öptüyordu, ama sorun değildi.
Benim altımda ki eteği sert bir şekilde çıkardı (napiyonuz) ve bacaklarımı okşamaya başladı. (Siktirin gidin) Daha sonra ise tişortümü çıkardı. Ellerini her yerimde gezdiriyordu.
Sütyenimi çıkarmak için 10 saniye kadar uğraştı ama dayanamayıp onu sert bir şekilde çıkardı( ne yazmisim ben amk). Göğüslerimin ucunu ağzına alıyor, ısırıyordu. (Cus cus)
Yavaş yavaş elleri alt kısımlara kaymaya başladı. Bacaklarımı öpüyor ve okşuyordu.
Kendi pantolonunu çıkardı ve daha sonra tamamen çıplak kalmıştı. Erkekliğini benim kadınlığımın üzerinde gezdiriyordu, daha sonra elleriyle iç çamaşırımı indirdi ve artık yatakta tamamen ikimizde çıplaktık.
(Aglicam bu ne)
Üzerimde gezdiriyordu ve hoşuma gidiyordu.(kafayi yiycem) Daha sonra içime girmeye başladı. Tırnaklarımı onun sırtına geçirmiştim ama o rahatsız olmuşa benzemiyordu.
İçime girip çıkıyordu. (Siktir) Ellerini heryerim de gezdirmesi ayrı bir zevkti zaten.
En sonda çıktıktan sonra diliyle yalamaya başladı, emiyordu. (Bu ne abi bu ne)
Tekrardan dudaklarıma yapıştı ve dilini ağzımın içinde gezdirmeye başladı. Isırıyordu, bende onunkini ısırıyordum.
Bittikten sonra (👁️👄👁️) bir daha smut yazmam amk
Sabah saatler de ikimizde uyuya kalmıştık...
Ben uyandığımda dün geceyi düşünerek kendi kendime güldüm ve tam duş almak için girecekken Jimin geldi ve o da girdi. Sorun çıkarmadım çünkü isteyeceğini biliyordum.
Beraber duş aldıktan sonra ikimiz de kahvaltı yapmak için hazırlanmaya başladım
"Hayatım ben bunu giyiyorum" dedim ve ona acayip bir şekilde açık olan siyah bir elbise gösterdim.
Jimin "Olmaz!" Diye bağırdı.
"Neden?"
Jimin "Çok açık bu, artık benim karımsın"
"Tamam Jimin giymiyorum o zaman" dedim ve başka şeyler giyip kahvaltıya çıktık. 1 hafta boyunca Paris'in tadını çıkaracağım, şükür.
1 hafta sonra
Şuan uçakta Kore'ye dönüyorduk ve ben yine uyuya kalma üzereydim.
...
En son hatırladığım şey Jimin'in beni kucağında taşıması ve... Işık, bunlar kamera ışıklarıydı, büyük ihtimalle çekmişlerdi bizi...
Şuan kendi evimize doğru yola çıkmıştık ve haberleri açıp baktığımda sadece bizi gördüm ama bu kötü değildi, herkes tebrik ediyorlardı ve ben bu durumdan memnunum...
Eve geldik ve biz gelir gelmez de üyeler gelmişti, tabi Hera ve In guk ile beraberlerdi ama dikatimi Hera ve Yoongi oppanın el ele tutuşması. Tahmin etmiştim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye || PJM
FanfictionHina, gruba girdiği andan itibaren psikolojik şiddete maruz kalmıştı. Hem üyeler tarafından, hem de hayranlar. #1 - Bts #1 - Bangtan #1 - Army #1 - Jhope Okumayın amk boşverin. Geçin gidin. Ben utanıyorum. Okunma olmasa saniyesine sileceğim bir fic.