Jimin kıskandığı için bana trip atmaya başladı, bende kendi odama çıkıp yatağıma uzandım ve bugün olanları düşündüm.
Olamaz! Konser var!
Sonraki günler hergün konser için prova yapmaya başladık, Jimin'in gönlünü almıştım, nasıl mı?
Ona bir öpücük vermiştim ve o da hemen affetmişti. Kıyamam ki ben çoçuğa...
Konserde
Sahneye çıkıcaktık ve saçım ile makyajım hazırlanıyordu. Sahneye çıkmaya geri sayım başlamıştı.
Hepimiz sahneye çıktığımızda isimlerimizi söylemeye başladılar. Çoğu şarkıyı söylemiştik ve saatlerce onlar ile konuşup sohbet etmiştik.
Ta ki konser bitene kadar, Jimin eline mikrofonu aldı ve,
Jimin "Bu gün sizin önünüzde bir şey yapmayı planlıyorum, hayatım gelirmisin" dedi ve onun yanına ne olduğunu anlamadan çıktım.
Jimin "Biz Hina ile uzun zamandır sevgiliyiz!" Diye bağırınca bir süre sessizlik oldu ve daha sonra herkes desteklediğini söylemeye başladılar, Jimin önümde diz çöktü ve,
Jimin "Hina, seninle birlikte yaşamak değil. Birlikte yaşlanmak istiyorum. Her günü, her saati, her saniyeyi seninle beraber geçirmek istiyorum... Benimle evlenirmisin"
Dediğinde mutluluktan ağladığımı fark ettim. Army'ler bir yandan, üyeler bir yandan evet de diye bağırıyorlardı. En sonda bende dayanamayıp ,
"Bende istiyorum.. Her şeyden çok istiyorum!" Diye bağırdım ve ayağa kalkıp yüzüğü parmağıma taktı ve bana sarıldı. Alkış sesleri yükselmişti, herkes çok mutluydu, bende mutluydum...
Yurda dönene kadar elimdeki yüzüğe bakıp duruyordum ve kendi kendime gülüyordum. Üyeler ise bu duruma gülüp duruyorlardı.
Taehyung "O zaman seni Hyung-sik ile nikahın da tanıştırırım" dedi.
"Olur olur" dedim ve tekrar yüzüğe bakmaya başlayınca hepsi bir ağızdan güldü.
Hoseok "Nikah ne zaman?" Dedi
Jimin "Bilmem, ne zaman. Cumartesi, Pazar hangisi olsun" dedi, ama bir dakika bu gün cuma.
"Jimin bu gün cuma" dedim ve o da ne olmuş bakışı attı. Ama haklıydı bir an önce evlensek?
Telefonum çalmaya başladı ve arayan Stray Kids, ahh bebeklerim. Hemen bekletmeden açtım ve görüntülü olduğu için üyeler de görüyordu.
Felix "Hina! Tebrikler çok mutlu oldum" dedi.
Lee Know "Doktor hanım evleniyormuş ya" dedi.
"Eheheh öyle oldu biraz bebeklerim" dedim ve Jimin gözlerini açıp bana baktı.
Chan "Bence bize bebeklerim deme Hina, Jimin öldürecekmiş gibi bakıyor" dedi.
Seungmin "Eheheh her an ölebilirz" dedi.
Hyunjin "Neyse bizi düğününe çağıracaksın dimi, çağırmazsan küserim" dedi.
"Tabi ki çağırıcam oppa" dedim ve güldüm
Han Jisung "Oha oppa dedi, bittik biz. Sen bizi öldürmeye mi çalışıyorsun Hina!" Dedi
"Yok canım üstüme iyilik sağlık alla alla" dedim ve güldüm.
Diğerleri ile de biraz konuştuktan sonra telefonu kapattım ve hepsi bana trip atmaya başladı
Jungkook "Sen bize o kıza bakmayın diyorsun, gidiyorsun Stray Kids ile konuşuyorsun" dedi.
Seokjin "Yakınsınız galiba hıh" dedi.
Namjoon "Bende bir tek bize oppa dediğini sanmıştım" dedi.
Hepsi saçma saçma konuşurken Jimin bir anda dönüp bana,
Jimin "Nasıl tanıştın onlarla" dedi
"Hmm... Şimdi benim arabam bozuldu ve sonra tanıdık bir ses yardım etmek istedi... Bir baktım FELİX! arabamı çalıştırdı sonra beni kendi gruplarına eklediler falan filan. Sonra onlarda iddiaya girdik ve ben kazandım. 1 hafta boyunca kölem oldular, bana dans etmemde yardım ettiler"
Hoseok "O gün o yüzden mi onlarla çalışıyordun" dedi .
"Hıhı çok eğlendim" dedim ve sonra telefonum yine çalmaya başladı. Arayan teyzem ve Hera, görüntülü yine...
Teyzem "Çok beğendim Hina!" Diye bağırdı, uzun zamandır konuşmuyorduk ve özlemiştim.
Hera "Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir ki" diye bağırdı.
Onlarla da konuştuktan sonra In guk aradı ve,
İn guk"Yalnız sen nasıl bu kadar iyi olabiliyorsun Hina?"
"Ah sağol şekerim" dedim ve Jimin bana baktı.
İn guk "Bu aralar hiç künefe yemeye gelmiyorsun, sana göndereyim mi?"
"Oha! Çok iyi olur, tatlım sen bu işi biliyorsun" dedim ve Jimin gözlerini koskocaman açtı.
Kıskanma şekerim, zaten yakında evleniyoruz. Alla alla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye || PJM
FanfictionHina, gruba girdiği andan itibaren psikolojik şiddete maruz kalmıştı. Hem üyeler tarafından, hem de hayranlar. #1 - Bts #1 - Bangtan #1 - Army #1 - Jhope Okumayın amk boşverin. Geçin gidin. Ben utanıyorum. Okunma olmasa saniyesine sileceğim bir fic.