Ben gözümü kapattım.. dinlenmek için. Ama seslerinden anladığım kadarıyla içeri biricik grup üyeleri(!) girmişti.
Hepsi bir ağızdan "İyi misin? Neden böyle bir şey yaptın?" gibi soru sorsalarda, tek susan Jimin...
Onlara döndüm ve gözümü açtım. Daha sonra Bang Pd'nim yani amcam odadan çıktı..
"Jimin neden susuyorsun" dedim ve hepsi susup Jimin'e baktı
Jimin, "B-ben sadece pişmanlık duyuyorum, sana öyle davrandığım için" dedi, normal olarak duyması gerek.
Eh bir zahmet.
"Tamam şimdi çıkabilirsiniz" dedim ve gözümü kapattım. Kapı açıldı ve tekrar kapandı
İçses, "Kendini mi assan acaba"
Saçmalama, bu sefer daha yüksekten atlayacağım
İçses, "Kendini asarsan ölme ihtimalin yüksek"
Yok yok bu sefer daha yüksekt-
Jimin, "Bu sefer derken?" Dedi Jimin, nasıl lan. Dışımdan mı konuşuyordum ben.
Böyle iş olmaz olsun.
Jimin, "Soruma cevap ver, bu sefer derken" dedi. Uwuu korkutucu oluyorsun Park Seksi Jimin.
"Dışımdan mı söyledim onu, sen neden çıkmadın" dedim
Jimin, "Lafı geçiştirme Hina" dedi ve yanıma yaklaştı.
Yakından da bir efsane. Onu başkası ile shiplediğimi öğrenmemeli.
"Şaka sadece şaka" dedim ve yalandan güldüm.
Jimin, "Beni kandırmaya çalışma, basbaya bu sefer daha yüksekten atlayacağım diyordun"
Ulan içimden konuştum ben ne diyor bu.
"Nasıl duydun, bu imkansız" dedim
Jimin, "Bilemiyorum ama bunu sakın bir daha deneme" dedi ve saçlarımı okşadı ve odadan çıktı.
Ay romantik civciv.
Her neyse.
2 gün sonra
Hera, "Evde dinlenebilirsin Hina, istermisin. Sıkıldın sanki" dedi Hera
Ben doktor falan olamam. Böyle lrtamda 7/24 asla kalamazdım.
"Evet yaa, çok sıkıldım. Eve gitmek istiyorum" dedim
Hera, "O zaman ben Bts'i arıyorum"
"Ne! Bts'mi amcamı ara" dedim.
Fayda yok. Hera inatçı bir kız.
"Yok yook ben Bts'e haber vericem" dedi ve odadan çıktı.
1 saat sonra
Kapı çaldı ve daha sonra Bts üyeleri teker teker içeri girdi.
Namjoon, "Eve gelmek istiyormuşsun"
"Evet canım sıkılıdı"
Jimin, "Tamam o zaman gidelim"
Gerekli işlemler yapıldıktan sonra beni tekerlekli sandalyeye oturttular ve eve gitmek için arabaya bindik.
Eve geldikten sonra benim odam en üst katta olduğu birinin beni taşıması gerekiyordu.
Bu kişi kim olmalı hmmm. Biasım diyeceğim ama o minicik bir şey. Bunu duysa bana çok büyük diss atardı orası ayrı.
"Beni kim taşıyacak" diye sorduğumda hepsi aynı anda ben dedi ve ben onlara anlamaz bir şekilde baktım.
"Jungkook sen çok kaslı duruyorsun sen taşı" dedim.
Neler geçiyor aklımdan.
"Ben daha kaslıyım Hina" dedi ve yanıma yaklaşıp beni kucağına alan kişi Jimin oldu. Beni yatağıma bıraktı ve bende telefonumu elime aldım.
"Sağol taşıdığın için" dedim ve bana bakıp bir şey demeden odadan çıktı. Öküz.
Telefonumda In guk denen herifi aradım çünkü bana 2 haftadır ulaşmıyor.
Telefon görüşmesi
"In guk beyciğim hatırladınız mı beni"
İn guk, "Hina uyandın mı sen neden haber vermedin"
"In guk sana trip atmayı düşünüyordum ama bana künefe getir ne olur~ ee getiricekmisin?"
In guk, "Sen iste yeter, adresi at geliyorum" dedi ve kapattı. Ben ona adresi attım ve 15 dakika sonra kapı sesini duydum
"Sen kimsin?" Dedi Yoongi.
Sanki daha önce görmemiş gibi.
"Ben Hina'nın yakın arkadaşıyım ve ona kendi ellerimle künefe yapmamı istedi" dedi In guk, bağırdıkları için duyuyordum.
"Tamam ver ben götürürüm" dedi Jimin.
Hayvan herifler. Ayağıma kadar geliyor ve eve almıyorlar.
"Bana bakın! Karışmayın çocuğa, gel yukarı!" Diye bağırdım ve 40 saniye sonra In guk odamın kapısını çalıp içeri girdi.
Hemen elindeki künefeyi aldım ve yemeye başladım.
"Mmmm çok güzel olmuş eline sağlık aşko" dedim ve yemeye devam ettim.
İn guk, "Sen iste yeter, senin için restoranı bırakıp geldim."
"Nasıl, sen asla restoranı çalışanlara bırakmazdın" dedim ve kıkırdadım.
İn guk, "Senin için" dedi ve güldü. Daha sonra bir düşme sesi geldi ve In guk ile aynı anda birbirimize baktık. In guk kapıyı açtığında Jimin ve Tae yerde halı misali yatıyorlardı.
"Ne yapıyorsunuz siz?!" Diye bağırdım
Taehyung, "Biz mi hiç bir şey" dedi ve saçlarını düzeltti.
Jimin, "Evet evet, sizi kesinlikle dinlemiyorduk" dedi ve ardından Taehyung tarafından bir tokat yedi.
"Jimin ve Tae aşağı insenize belki özel bir şey konuşucaz" dedim
Jimin, "Ne özeliymiş o?" Dedi. Görende sevgilim sanacak.
"Sanane" dedim ve ikiside aşağı indi.
Onlar indikten sonra künefemi bitirdim ve In guk'a teşekkür ettim.
O da daha sonra biraz sohbet ettikten sonra çıktı ve restorana gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye || PJM
FanfictionHina, gruba girdiği andan itibaren psikolojik şiddete maruz kalmıştı. Hem üyeler tarafından, hem de hayranlar. #1 - Bts #1 - Bangtan #1 - Army #1 - Jhope Okumayın amk boşverin. Geçin gidin. Ben utanıyorum. Okunma olmasa saniyesine sileceğim bir fic.