Yurda döndükten sonra duş aldım ve uyudum.
Sabah uyandım ve dolabımı açtım
Şunu giydikten sonra aşağı indim ve kahvaltıyı hazırladım, her zaman oppam hazırlayacak değildi dimi?Nede olsa ben bu yurttan gidicektim ve bari son günlerim de kahvaltıları ben hazırlayayım.
Aslında tuhaf geliyor... İlk geldiğim zaman benden nefret eden insanlarla şuan çok mutluyum. İlk zamanlar Jimin ile dalga geçerken şuan evlenme hayali kuruyorum.
Ama sonuç olarak mutluyum...
Jimin "Benim sevgilim kahvaltımı hazırlarmış" dedi ve arkamdan sarıldı. Ah onun o kokusu beni benden alıyor.
"Günaydın Jimin, geç yardım et bakalım"
Jimin "Off Hina sen yap işte" dedi.
"Jimin biz evlenince sen bana yemek hazırlamayacak mısın?" Dedim
Jimin "Tabi ki hazırlayacağım"
"O zaman gel şimdi yardım et, yoksa sıcaktan bayılıp kalıcam. Çabuk halletmemiz lazım" dememle hemen yardım etmeye başladı ve baraber kahvaltıyı hazırladık.
Sıra Bts'i kaldırmak, eheheh. En eğlenecelisi Yoongi oppa olduğu için ben sadece onu kaldırıcaktım.
Odasına girdim ve bir kaç kez "Oppa" diye seslendim. Ama tepki vermeyince bağırdım ama yine tepki vermedi, en iyisi üstüne atlayayım.
Üstüne atladım ve onu kolum ile boğmaya başladım, peki o ne yaptı? UYANMADI
"OPPA! YETER ARTIK, VALLA UYANMAZSAN ÜSTÜNE BUZ GİBİ SU DÖKERİM. BENDEN SÖYLEMESİ" dedim ama hala uyuyordu
Öldü mü acaba lan? Yok canım ne ölmesi, alt tarafı ölmüştür, off ne diyorum ben.
Yoongi "Hina" dedi kısık sesle ama hala uyuyordu
"Oppa, hadi aşkom, hadi canım, hadi bebeğim, hadi hayatım" dedim ve elinden çekmeye başladım. Tabi ki kalkmadı, bence yeter bu kadar. Artık ciddi olmalıyım.
Bir sürahi buz gibi suyu onun üstüne döktüğüm halde zar zor uyandı ama tepki vermedi.
Yoongi "Soğukmuş" dedi sadece
"Soğukmuş mu!? Buz gibiydi oppa! Neyin var senin!"
Yoongi "Bir şeyim yok Hina, sadece hasta oldum galiba" dedi. Aslında pek hasta olmazdı, hatta hiç olmazdı ama olması beni endişelendirdi ve,
"Kalk! Kalk kalk kalk kalk, çabuk hastaneye gidiyoruz" diye bağırdım.
Yoongi "Halim yok" dedi
"Off o zaman sana ben bakıcam, kahvaltını buraya getiriyorum bekle" dedim ve aşağı indim ama bizi bekliyorlardı başlamak için.
Bir tepsi çıkardım ve hazırlamaya başladım.
Hoseok "Ne o" dedi.
"Bu mu, Oppam için ya"
Taehyung "Bir sorun mu var?" Dedi.
"Hasta biraz" dedim
Jimin "He kahvaltısını götürüyorsun anladım, bekliyoruz seni" dedi.
"Hayır ben ona yedireceğim, siz başlayın"
Jimin "Ne?" Dedi
"Ya Jimin üstüne buz gibi su döktüm tepki vermedi, ben onu yalnız bırakamam" dedim ve yukarı çıkıp Yoongi oppanın odasına girdim.
Kahvaltısını kendi ellerim ile yedirdikten sonra duş almasını söyledim ve o da kabul etmeyince ikna ettim ve zor bir şekilde girdi.
Bende aşağı inip biraz mısır gevreği yedim ve telefonumu elime alıp Stray Kids grubuna girdim.
Hepsi beni tebrik ediyorlardı, tekrardan... Bende onlara teşekkürlerimi ilettim ve daha sonra tekrar Yoongi ile ilgilenmeye başladım...
1 hafta sonra
"Jimin dur acıyor yha!" Diye bağırdım ona...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye || PJM
FanfictionHina, gruba girdiği andan itibaren psikolojik şiddete maruz kalmıştı. Hem üyeler tarafından, hem de hayranlar. #1 - Bts #1 - Bangtan #1 - Army #1 - Jhope Okumayın amk boşverin. Geçin gidin. Ben utanıyorum. Okunma olmasa saniyesine sileceğim bir fic.