• 10 •

3.5K 119 56
                                    

5 ay sonra

Ahh çok heycanlıyım, tamamen iyileştim -sayılır- ve şuan Run Bts için çekimlere gidiyoruz.

Şirkete girdik ve 15. Kata çıkmak için asonsörlere doğru ilerledik. Ama asonsörlerin tadilatta olduğu bir yazı gördük.

Namjoon, "Merdiven çıkmamız gerek"

Hoseok, "Off ya, 15. Kat birde"

Seokjin, "Ne yapalım mecburuz"

Jimin, "Hadi gidelim"

"Ben gelemem"

Jungkook, "Bebeğim gelsene"

"Siz bensiz çekim yapın"

Yoongi, "Hina ne oluyor, gelsene"

"Merdiven kullanamam"

Taehyung, "Hina gel ne olucak"

"Ben gerçekten kullanamam, ayaklarım yorulur ya"

Jimin, "Hina yok artık"

"Off"

Jungkook, "Olmaz öyle şey, hep beraber"

"Israr etmeyin"

Dedikten sonra Jimin yanıma geldi, ona ne oldu diye sorunca cevap vermeden beni kucağına aldı.

"Jimin! Ne yapıyorsun, indirsene" dedim

Jimin, "Bırak işte seni taşıyacağım"

"Saçmalama 15 kat nasıl taşıyacaksın, olmaz indir beni. "

Jimin, "Bir şey olmaz"

Arada bir inip bende çıkıyordum ama ayaklarım çok ağrıyordu. Bir süre sonra 15. Kata gelmiştik ve Jimin beni indirmişti.

"Yoruldun mu, neden böyle bir şey yaptın anlamıyorum" dedim

Jimin, "Bu çekimlere katılmayı istiyordun" dedi

"Olsun sorun yoktu benim için" dedim

Jimin, "Benim için de sorun yok" dedi

Run Bts çektikten sonra yine aşağı inmemiz gerekiyordu ve ben merdivenlere yaklaştım. Başım dönmeye başladı. Artık ayakta durmakta zorlanıyordum. Ben tam bayılacakken düşmediğimi hissettim. Jimin beni belimden tutmuştu ve düşmemi engellemişti.

Beni kendine çekti ve fazlasıyla yakındık. Başım hala döndüğü için onun gözlerine odaklandım..

**

Gözlerimi açtığımda kendimi yatağımda buldum. Beni yine mi taşımış, ağır değil miyim acaba. Yazık bea..

Aşağı indim ve mutfağa girdim. Kimse evde değildi galiba, kendime biraz ramen yapacaktım ve yiyecektim. Uzun zaman sonra kendim için bir şeyler yapıyordum.

Birden birinin arkamdan sarılmasıyla korktum

"Benim" dedi Jimin

Ne oluyor bu çocuğa, parfüm kokusu da çok güzelmiş. Öğrenirim artık bir ara. Ama beni ne zaman bırakacak bu, yoksa yanlış anlayacağım.

Jimin, "Seni bırakmayacağım" dedi

"N-ne dedin sen?" Dedim

Jimin, "Seni bırakmayacağım" dedi ve sarılmayı bıraktı. Bende ona döndüm ve gerçekten fazlasıyla yakındık. Benim hayrıma değil bu.

"Jimin benim içimi mi okuyorsun" dedim

Jimin, "Okumuyorum duyuyorum" dedi

"Neyse" dedim ve tam arkamı dönücekken bana engel oldu, ne yaptığını anlamaya çalışamadım bile.

"Jimin ne yapıyorsun" dedim

Jimin, "Seni seviyorum" demesiyle, gözlerimi koskocaman açtım ama ikinci bir şok daha geldi. Dudağıma birden yapışmasıyla elimdeki kaşık düştü.

O da benden hoşlanıyor..

Ellerimi onun boynuna doladım ve bende karşılık verdim. Beni nazikçe öpüyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Beni öpmeyi bıraktıktan sonra,

Jimin, "Beni seviyormusun" diye sordu

"Yok sevmiyorum Jimin, öylesine öptüm. Off, sevmesem seni öpermiydim Jimin"

Jimin, "Yani bu demek oluyor ki sende benden hoşlanıyorsun" dedi.

"Evet hoşlanıyorum Jimin" dedim ve güldüm.

Jimin, "O zaman benimle çıkar mısın" dedi gülümseyerek.

"Hmm bir düşüneyim" dedim ve düşünüyormuş gibi yaptım.

"Tamam kabul ediyorum" dememle bana sarılması bir oldu.

"Jimin daha çok sarılırsan şurda ölücem" dedim ve sıkmayı bıraktı...

"Seni seviyorum Park Jimin" dedim ve güldüm

Jimin, "Ben daha çok seviyorum" dedi ve bana tekrar sarıldı...

İstenmeyen Üye || PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin