• 15 •

1.8K 65 5
                                    

Bu gün çok güzel uyudum, galiba sebebi Jimin.

Ama şuan yok, nerede bu çocuk?

"Aşağıdayım!" Diye bağırdı, benimi duydu yine..

Üstüme bir şeyler giydim ve balkona çıktığımda her yerin ıslak olduğunu fark ettim. Daha sonra aşağı indim ve mutfağa girdim.

"Oh my good" dedim çünkü çok güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamış

Jimin, "Beğendinmi?" Dedi gülümseyerek

"Beğenmek ne kelime bayıldım" dedim ve masaya oturdum. O da karşıma oturdu ve yemeye başladık.

"Jimin ormanda yürüyüş mü yapsak acaba" diye sordum.

Jimin, "Olmaz" dedi, off ben seni ikna etmesini bilirim ama..

"Neden" dedim

Jimin, "Hala hastasın sonuç olarak" dedi, bu yüzden mi, evet doğru hala çok yorgunum ama orman havası iyi gelicekti sonuçta

"Yok hayır ben kendimi çok iyi hissediyorum, hem bu gün yağmur atıştıracak. Sen ve ben yağmur da, romantik değilmi?"

Jimin, "Ateşin varmı" diye sordu, olumsuz şekilde kafasını salladım

Jimin, "Tamam ama yemekten sonra" dedi ve güldü

"Ahh seni çok seviyorum, hep burada yürüyüş yapmak istemiştim" dedim ve Jimin'in yanına gidip dudağına bir öpücük kondurdum ve yerime oturdum.

Yemek bittikten sonra üstüme bir şeyler giymek için odama çıktım.

Yemek bittikten sonra üstüme bir şeyler giymek için odama çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çanta yok bu arada...

Bunu giydim ve aşağı indim. Daha sonra Jimin'in elini tutup dışarı çıktım.

"Evet hadi gidelim" dedim ve ormanın içine daldık. Yolumuzu kaybetmemek için sırtımızı eve doğru verdik ve öyle yürümeye devam ettik.

Ahh boğazım çok kuruda ya, ne yapsam. Zaten zar zor ikna ettim, eve dönersek yürüyüş yapamayacağım, su içmezsem her zaman ki gibi bayılıp kalıcam.

Jimin, "Ben sana su getiririm" dedi ve evin oraya doğru koşmaya başladı

"Jimin dur gel, sen beni nasıl duyuyorsun ya, ben içimden konuşuyordum" dedim ama çoktan gitmişti.

"Lan 2 tane sincap ayyy çok tatlı, yakalayıp sevebilirmiyim" dedim ve 2-3 adım atayım derken olduğum yerden çok uzaklaştım.

"Nerdeydi ki Jimin'i beklediğim yer" dedim ve dolaşmaya başladım.

"Hmm kayboldum dimi, neyse o beni bulur büyük ihtimalle" dedim ve bir ağaca yaslanıp oturdum.

..

Kaç saat oldu ama hala beni bulamadı, ve şuan gerçekten üşümeye başladım. Yağmur da başladı, ah ah ne diye ısrar ettim ki. Off

Yazardan

Genç çocuk suyu getirdikten sonra sevgilisini olduğu yerde bulamayınca bağırmaya başladı ama ses yoktu. Onu 1 saat aradıktan sonra eve dönme ihtimali ile tekrar eve döndü ama evde de yoktu. Dışarı çıkıp tekrar ormanın içine girdi ve onu aramaya devam etti...

Hina'dan

Off, çok soğuk ya. Ne yapıcam ben, her yer birbirine benziyor. Telefonumu da ne diye evde bıraktıysam, şuan diziden farkı yok.

Ayağa kalktım ve tekrar dolaşmaya başladım ve ağacın köküne Jimin'in bana hediye ettiği kolyeyi bıraktım. Ve yürümeye devam ettim...

Aha hava kararmaya başladı, yandım ben. Bittim ben. AllahımneolurölmeyeyimAllahımneolurölmeyeyim.

"O sesler neydi lan, hii kurtmu. Burda kurtun ne işi var, yemezler dimi beni."

Jimin'in ağzından

Hava kararmaya başladı ve yağmur da hızlanmaya. Artık kurtarma ekiplerine haber vermem gerek yoksa ölücek.

Kurtarma ekipleri geldi ve aramaya başladılar...

Hina'dan

Ahh artık dayanabileceğimi sanmıyorum, yağmur da hızlandı ve ateşimin çıktığınıda hissediyorum.

Jimin çok geç kaldın aşkım, ben soğuğa hiç dayanıklı değilimdir. Ne diyorum ben ya.

Sonrası karanlık...

İstenmeyen Üye || PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin