kapitola 3

145 9 0
                                    

HNED NA ZAČÁTEK BYCH SE CHTĚLA OMLUVIT VŠEM,KTEŘÍ ČÁST TOHOTO UŽ ČETLI. BOHUŽEL SE MI ZVEŘEJNILA ZHRUBA PŮLKA TOHO,CO MĚLO VYJÍT, TAKŽE JSEM TO MUSELA ODĎELAT Z NETU A PŘIPSAT ZBYTEK. NA OBRÁZKU MANDY. TO JE ASI VŠE. DÍKY :) :)

Vejdu na naši zahradu. Od sousedů začne štěkat pes a sousedka za oknem nemá daleko k omdlení, když mě vidí. Moc se jí nedivím. Zkuste si představit holku,které z vlasů kape voda, má roztrhaný zakrvácený oblečení,škrábanec na tváři,ze kterýho teče krev a vraždí vás pohledem. Děsivá představa. Prohejbám si prsty,aby se mi do nich vrátil alespoň trochu cit.

Vejdu do domu a jdu rovnou do kuchyně pro skleničku. Jdu si pro pytlíkovou krev do naší tajné ledničky, kam chodím jen já, občas rodiče aby skontrolovali,zjistili jestli je tu dost krve,kdyby mě honila mlsná.Rovnou jeden narychlo vypiju a druhej si naleji do sklenice.

"Už zase?" leknutím nadskočím až si málem poleju triko další krví. Němě přikývnu a zavírám lednici.

"Jak ti je?" zeptá se mě taťka.

"Neměla bych se na to ptát spíš já vás?" podotknu a jdu do obýváku. Hned u dveří se zastavím a nechápavě se podívám na mí spolužáky,kteří nám obsadili naše gauče.

"Bože co se ti stalo Mandy?" ozývá se z gauče Sam.

"Ale nic. Jdu si dát sprchu tak buď počkejte tady,nebo u mě." usměji se na ně a stoupám po schodech do koupelny v patře.

Svléknu si promrzlé oblečení a stoupnu si pod horkou vodu,padající ze sprchovací hlavice. Rychle se omyji vanilkovým sprcháčem a šampónem a snažím se nekřivit obličej,kdykoliv se mi dostane mýdlo do sebemenší ranky. Osuším se a jdu do pokoje,kde jsou všichni přítomni a dokonce i můj bráška.

"Dáte si něco na pití?"

"Budeš dělat mochito?" ptá se hned zvědavě brácha a přeruší konverzaci s Dannym.

"Jasně ožralo." směji se mu

"Nevím kdo tu bejvá 3x týdně namol." ušklíbá se.

"Hele mladej,já si vše pamatuju. Né jak ty když jsi minule..."

"To nikoho nezajímá!!!" skáče mi rychle do řeči,naoko naštvanej. Otoči se ke mně zády,založí si ruce na hrudi a nafoukne se jako taková ta rybe,která nevím jak se jmenuje (nemyšleno doslova :D ). Přejdu k němu a zašeptám mu do ucha: "Nebuď papuč,domluvím ti Kate."

Hned se po mě koukne a je jako dřív. Kluci se shodnou na mochitu a já ho pádím udělat. Sobě si vezmu ješte další krev do sklinky a jdu za těma pakama nahoru. O něčem si šeptajíca asi nechcou,abych to slyšela. Smůla.

"Vážně se umí rvát? Příjde mi spíš strašně křehká na to, aby někomu dokázala ublížit." mluví někdo.

"Divil by jsi se jak je silná. Ona tak jenom fakt vypadá." směje se Rik. Jeho smích byste poznali všude, směje se jak holka,kterou někdo lehtá a snaží se nepištět.

Vejdu dovnitř a hovor okamžitě utichne. Podám jim pití a sednu si na jediný volný místo a to je u Dannyho na mé posteli.

"Já vás slyšela,klidně pokračujte." zašklebím se a loknu si krve. Aby jste to pochopili, já nikdy nepiju z člověka. Přišla bych si pak děsně jako vrah. Ikdyž k tomu samozdřejmě mám občas sklony. Dokážu se však ovládnout.

Dál pokračujem v uvolněné atmosféře a mluvíme navzájem o zážitcích z dětství a snažíme se shodit se navzájem před ostatníma.

"Už půjdem.." oznámí nám kluci a já rychle vystřelím z postele splést si vlasy do pletýnky a obleču si fialovou mikinu. Nějakým kouzlem se jim podařilo najít si byty v jedné ulici a tak nemusíme lítat po městě jako čarodějnice (blbý přirovnání,vím,ale nic jinýho ma nenapadlo). Hned u prvního paneláku stepuje jakási holka a někoho vyhlíží. Danny okamžitě pouští mou ruku a dělá,že mě nezná.

"Na todle fakt nemám nervy..." zabručím a jdu si do nejbližší trafiky koupit čokoládový cíga. Cestou zpět za klukama na mě už čeká ta kráva. Je vyšší,širší, prsatější a podle jejího výrazu bych hádala, že jí předělám obličej.

"Tak ty jsi ta coura,co se mi snaží přebrat Daňouška?" v duchu se otřepu hnusem, jak s ní může vůbec přežít,ale v reálu si jen ledabyle stoupnu a nadzvednu jedno obočí s jasnou výzvou v očích. Drzost sama mno.

Natáhne se a chce mi vlepit facku. Ještě v letu chytím její ruku a zkroutím jí ji za zádama a zrazím jí koleno kousek pod žebra. Pouštím její ruku a ona se okamžitě sune k zemi. S nezájmem si zapálím a jdu do svýho oblíbenýho baru na točený jahodovo-hruškový pivo. Moje nejoblíbenější a nejlepší pivo na světě. :3

Chci být normální!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat