·23·

22 2 3
                                    

  Probudím se osamocená v chladné přikrývce,která je na můj vkus až moc chladná.
  Protřu si oči,ještě stále poznamenané spánkem a posadím se. Porozhlédnu se po místnosti a nacházím pouze jeho mikinu. Jinou známku toho,že tu někdo přespal jsem nenašla.
  Přejedu si prsty přes rty,které jsou ještě stále lehce překrvené.
 
*****
  „Sweete?“ ucítím,jak se postel vedle mě pohnula,když se už asi po sté
  „Uhm?“ zamumlám do ticha.
  „Nemůžeš usnout?“
  „Jo.“ vydechnu. Přitáhne si mě za pas blíže a začne mě líbat na krku. Rukou sjede k lemu mého trika a zatáhne za něj. Pochybně se na něj kouknu a lehce strnu.
  „Neboj,“ zašeptá a skousne mi lalůček, „jenom ti pomůžu,dobře?“ zašeptá,čímž mě lehce uklidní. Vím,že mluví pravdu a proto přikývnu.
  Nadzvednu se lehce,abych mu pomohla mě svléknout a vystavit mu tak své tělo napospas. Ještě že jsem si oholila podpaží,fakt jo.
  Položí mi ruku na břicho,odkud krouživými pohyby palce vyjede až na má prsa,která následně zmáčkne v rukou.
  „Máš úžasný prsa lásko. Moh bych tady ležet a hrát si s nimi až do nekonečna.“ 
  Syknu a zakroutím boky,neboť mou bradavku obalí nečekané teplo jeho úst. Lehce ji skousne,za druhou za tahá a donutí mě tak si prohnout v zádech.

*****
  S povzdechem vstanu a líně se došourám do koupelny. Dám si rychlou sprchu a jen ve krajkovém rudém spodním prádle se promenáduji po svém bytě.
  Vytáhnu si z lednice krev,kterou použiji jako mou snídani. Rezervní láhev s touto mňamnkou si vezmu i do kabelky a jdu si vyhrabat něco na sebe.
  Zvolím si černou uplou sukni po kolena a béžovou halenku,tentokrát volnou. Vyčistím si zuby,popadnu kabelku,lodičky na podpadku a vydám se Jamiem do pekárny.
  Opět tam stojí a otravuje ho ta holka ze včera. Vážně,jak může mít někdo tolik debility,že ani nechápe,když ji někdo pošle do háje.
  „Do hajzlu,jsem zadanej kurva! Nebudu s tebou už víckrát nic mít!“ zařve na ni.
  „To není nemoc,navíc jsi si nikdy nestěžoval.“ ušklíbne se,nahne se více do předu,aby lépe vynikly ty silikony co tam pěstuje,přesto se jí Jam dívá stále do očí.
  „Nebudu s tebou podvádět tu nejlepší holku,co existuje.“ zavrčí netrpělivě. Spokojeně se usměji.
  „Jo? A kde máš tu tvou Fionu?“ odsekne naštvaně.
  „Ehm.“ odkašlu si a upozorním tím na sebe.
  Oba se na mě kouknou. Jamie se sladce usměje,zato Kenedy pouze pozvedne obočí.
  „Nazdar,co chceš?“ vyštěkne.
  „Tebe určitě ne,tak co kdyby jsi si dala odchod.“ ušklíbnu se na ni.
  „Čauko Man,dáš si kafe?“ ozve se veselej Bob z kuchyně nebo něčeho takovýho.
  „Jo jo,potřebuji rozproudit krev. Díky moc.“ křiknu naň zpátky a otočím se k těm dvoum.
  „Sweete,todle je Ketryn?“ podívá se na ni nejistě.
  „Kenedy.“ odsekne uraženě.
  „Amanda.“ zabručím směrem k ní a vytasím na ni prostředníka. Všichni víme proč.
  „Pff.“ urazí se a znovu začne sjíždět pohledem Jamieho,což se mi vůbec nelíbí.
  „Co kdyby jsi nechala mého přítele na pokoji a šla se kurvit někam jinam?!“ vyjedu ostře.
  „A to jako proč?“ pronese jízlivě.
  „Nikdo tě tu nechce holka.“ mozek jak slepičí hovno,fakt že jo. Naštěstí se uraženě otočí na podpatku a s krousením své sotva zahalené zadnice odchází pryč.
  „Jsem zlá,když mám chuť jí vyškrábat oči?“ zamumlám směrem k Jamiekovi (ok no -.-) a opřu se loktem o pult.
  „Ne. Ale.. Nebavme se o ní. Jak jsi se vyspala Sweete?“ nakloní se ke mě. Nahnu se blíž,neodolám a spojím naše rty do polibku.
  „Uhm,super,jen mi někdo chyběl v posteli ráno.“ dělám strašne smutnou,za což dostanu pusu na čelo.
  „Bohužel no. Až budu mít volno.“ usměje se. Přejdu za ním za pult a nechám se obejmout. Ještě aby ne,že?
  „Dobře,dojdeš večer?“
  „Jop,v pět jsem u tebe jak na koni.“
  „Doma budu až kolem šesté Marneládko.“ plácne mě přes zadek.
  „Dobře Sweete. Mazej,ať nepříjdeš pozdě.“
  „Pa.“ dám mu pusu na rozloučenou,ok,možná nebyla jen jedna a s kafem v ruce vejdu vstříc novému dnu.

Aloha!
Opět som tu drahůškovia.
Konečně mám dodělanej pokoj,odvýletovaný a tak se budu snažit vydávat dřív :D
  Omjouvám se za tu dobu a taky za to,jak strašně je to krátký,ale pišla ma vosa a otekla mi celá ruka,nemůžu hejbat prstama a tak a upřímně,psát jednou rukou je na skípku. No,co víc říct? Snad jen..
  Pěknej den!
 

Chci být normální!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat