·13·

37 4 3
                                    

„Jemie...Jemie.." lákal ho podivný hlas z lesa,kam chodil běhat. Kousek za lesem byla taková menší skála a za ní obrovské jezero.
„Kde jsi?" vykřikne,přes bolest spalující jeho nitro. Nic. Žádná odpověd,pouze šelest větru.
Neposlouchá,co mu radí mozek a rozejde se směrem,odkud slyšel hlasy. Uvnitř lesa je prapodivná tma,kterou si on nepamatuje. Vždy tam bylo spíše šero. Nitky slunečních paprsků,které pronikaly skrze stromy ho vždy na chvíli oslepily,ale právě teď tu nebyly. Jako by les pohltila temnota.
„Tady jsem hlupáčku!" ozve se opět hlas za jeho zády. Prudce se otočí a pohlédne do zjizvené tváře. Z ran jí neustále vytéká hnis a krev.
Odvrátí pohled bokem a ustoupí o krok dál. Ale ne o víc. Jako by ho něco drželo na místě a nechtělo pustit.
„Ale,ale. Nelíbím se ti? Tvé matce jsem se také nelíbila." zasměje se takovým tím ďábelským smíchen. Přitiskne se na něj a prstami ho hladí po tváři. Bolest v jeho nitru se stupňuje,stejně jako panika,rozlěvající se jeho tělem.
„Jsi jí tak podobný. Udělala stejnou chybu jako ty,ale pro ni nebylo šance na útěk." zašeptá.
„Na útěk odkud?" zeptá se tiše.
„Na útěk z Ďáblova pole drahoušku. Obrácená strana vymírá nám pod rukou. Už je jich pouze pár. Pouze Naděje a její věrní. Věří v ni,věří,že je dokáže spasit. Že dokáže zachránit jejího chotě ze spárů Temnoty. Ale pro naše štěstí,ani jeden nevíte o tom druhém." znovu se zasměje,vnoří její černé drápy do kůže na jeho tváři,kde po jejím doteku zůstane šrám.
Má na jazyku spoustu otázek,avšak než je vysloví,svět kolem něj zčerná a Jamie je hozen do reality.

**(pohled Jamieho)**

„Do hajzlu!" vydechne a snaží se zklidnit svůj rozbouřený dech. Napije se vody ze sklenice na nočním stolku vedle něj a zatřepe hlavou ve snaze vyhnat z hlavy nepatřičně myšlenky.
„Podělaný noční můry!" zavrčí. Zvedne se a šouravým krokem se rozejde do kuchyně v jeho bytě. Otevře lednici,ze které vytáhne mléko. Postaví ho ke stolu spolu s připravenou miskou s čokoládovými lupínky,mezi kterýma se sem tam objevily i medové kroužky. Zalije to už zmíněným mlékem,sedne si na židli a pustí se do jídla za pobrukování jeho oblíbené písničky Demons od Imagine Dragons.
Poté,co se převleče do obyčejného bílého trika,zelené mikiny a šedých džínů,seběhne schody do malé pekárny,kterou si s keho bratrem založili po ukončení návstavby. Na vysokou se ani jeden nedostal a tak skončili tu. Ovšem né na dlouho.
Když Jamese,jeho bratra,srazila motorka,spakoval se,nechal pekárnu bratrovi a navždy zmizel z jeho života. Jamie si to vždy dával za vinu.
Sundal si mikinu a natáhl si na sebe modrou zástěru a za popíjení horkého kafe na probuzení začal péct.
Do trouby dával postupně plechy plné sladkých skořicových rolek,taštiček s náplněmi a prostě vše,na co váš žaludek pomyslel. Denně vstával ve 3 ráno,aby stihl vše nachystat a uspokojit své zákazníky.
Kolem půl šesté začne vyskládávat své pochutiny do regálů (teď nevím,jak se tomu říká,ale snad se chápeme) a přednšestou odemkne dveře,na kterých přetočí tabulka na open. Spokojeně se vrátí k troubám,vyndá z nich koláčky,dá je vychladnout a místo nich tam umístí cup cakes.
Zvoneček na dveřích značí příchozího zákazníka. Raní honička začíná.

**(odpoledne,kolem 5. hodiny)**
Stojí před stolem a dozdobuje dort pro jeho kamaráda. Rob miluje máslový krém a přeplácanost. Zvlášť u sladkého. Dokázal by sníst trubičku s trojnásobkem krému,než je její velikost. Z lednice v rohu vyndá peří vytvarované z marcipánu a opatrně je přidělá na dort. Ke každému udělá z čokolády kuličku jako korálku a tlustou čáru,ktera se spojovala s ostatními a vytvářela tak pletenec připomínající provaz.
Odloží pomůcky a podívá se na dort kritickym okem z dálky. Usměje se a spokojeně přikývne. Dort vloží do lednice,aby ještě stihl do večera ztvrdnout a vyjde nahoru do bytu. Je rád,že bydlí tak blízko a nemusí platit za autobus.
Lehne si na postel,naprosto znaven z dnešního dne. Na mobilu si nastaví budík na půl sedmou a pokouší se usnout. Úspěšně se noří do bezesného spánku,který tak moc potřeboval.

**(večer)**
Ze spánku ho vytrhne neustálé řvaní budíku. Unaveně si povzdechne,ale zajde si pouze v boxerkách do koupelny vyčistit zuby. Pak si na srbe navlékne černé rifle,bílé triko a z věšáku džínovou bundu. Staví se ještě pro krabici s dortem a pak už spěchá,aby nezmeškal autobus k Robovi domů.
Jeho dům se otřásá pod návalem hudby,přesto se tu vyskytuje pouze pár desítek lidí.
Roba najde v kuchyni vybavujíc se s jeho přítelkyní Elizabeth. Oba pozdraví,obejme,popřeje Robovi a jde si dát pár panáků,než se vydá domů.

Aloha!
Dva díly za jeden den? Ano,i zázraky se stávají! :D Co si myslíte o Jamiem? Jak souvisí s celym příběhem? :3
Původně jsem je chtěla všechny zabít, Amandu nechat vyspat se s Jerekem,ale pak jsem se začala nudit,přejídala se hráškem a překopala si celej děj -.- Šikovna jako vždy :D
Pěknej den (noc) :)

Chci být normální!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat