·21·

26 4 6
                                    

„Do hajzlu,pochop,že s tebou už nikdy nic mít nechci!" vmete jí ostře do tváře,jakmile jí zkazí pokus o polibek.
„Ale ale,špatně jsi se vyspinkal? Nebo snad potřebuješ uvolnit napětí?" svádí jej dál.
„Bež do háje sakra ženská! Nejsem nevěrnej šmejd a teď mě prosím omluv,mám práci!" vyštěkne a jde dozadu aby připravil další croasanty.
„Neviděl jsi And?" zeptá se Boba,jakmile příjde zpět.
„Jo,nechceš to po ní dopít?" podává mu plastový kelímek z půlky plný černou břečkou.
„Co?" nechápe.
„Zdrhla,když viděla,k čemu se ta holka chystá. Nic mi do toho není,ale co mezi sebou vy dva máte?" zajímá se Bob.
„Já ani nevím." povzdechnu si.
„Mám udělat vyjímku a pouštět ji za tebou?"
„Jo." vydechnu. „Co by jsi dělal na mým místě?"
„Nevím," krčí rameny, „jednoduše bych jí řekl jak to bylo." Povzdechnu si.
„Tak to jsem v prdeli."
„Proč?" nechápe.
„Nevím,jestli mi věří." posmutním. Bude si myslet,že jsem jako všichni ostatní.
„Řek bych,že věří,když s tebou strávila noc a ráno se nelekla,že jsi nepřišel."
„Ale proč teda utekla?"
„Protože se bojí,že věří nesprávnému." smutně se usměje.
„Jak to,že jí sakra tolik rozumíš?" nechápe.
„Moje přítelkyně se chovala dost stejně." mrkne na něj a pak už s ním neztrácí čaš a jde místo toho obsloužit další zákazníky.
„Do háje." zakleje znova a připojím se k Bobovi.

*****
Naposledy se koukne do zrcadla,upraví si šedou košili,černé jeany a povzdychne si.
Chovám se,jak kdyby jsem šel poprvé na rande,přitom to ani rande není.
Vyjde z bytu a rozejde se směrem k jejímu bytu. Odpoledne se v pekárně nestavila,aby donesla klíče,jak slíbila,přesto tu teď stojí a klepe na dveře jejího bytu.
Během chvíle mu otevře a vytřeští na něj oči. Stejně jako ona,i on si ji důkladně prohlédne (média).
„Um...Ahoj?" nejistě naň pohlédne.
„Jdu pozdě?" znejistí.
„Ne,jen jsem tě nečekala po," pohlédne na zem, „ um,pojď dál." rychle změní téma.
„No tak,vážně si myslíš,že bych nechal nějakou kurvu žničit to,co mezi sebou máme?"
„Jamie,ale já jsem kurva." zašeptá.
„Nejsi sweete." přitáhne si ji blíž a políbí ji,co kdyby měla nějaký námitky?
„Jamie." zašeptá mu do rtů.
„Ano sweete?"
„Proč jsi tak vystrojenej?"
„Chci se ti líbit."
„Ty jsi trdlo." uchechtne se a vede mě do obýváku. „Ignoruj prosím ty krabice kolem,vážně jsem si myslela,že nepříjdeš."
„Dobře,žádnej problém."
„Co si dáš na pití?" zeptá se jej.
„Čaj,jakejkoliv." usměje se na ni.
„Dobře." přikývne a zmizí do kuchyně. Za chvíli se vrátí i s dvouma hrníčkama čaje.
„Proč jsi mi to neřekl hned,když jsem se tě ptala,co se tu stalo,za dobu po kterou jsem byla pryč." vyhrkne z ničeho nic.
„O čem to mluvíš?" dělá,že o ničem neví.
„Sakra aspoň mi nelži." zavrčí naštvaně.
Mlčí,neví,co by jí na to odpověděl. Jak se o tom vůbec dozvěděla? Začalo to až po půl roce,co odjela,tak jak kruci?

*****
„Jamie,brácho jsi v pohodě?" zeptá se jej Bob,jeho novej kámoš, u baru.
„Jo,nic mi není,jen si musím odskočit na vzduch. Mám toho dneska plný zuby." zamumle a opravdu se vydá k odchodu z přeplněnýho baru,plnýho zpocených ženských sotva zahalených těl a těch mužských,kteří na ně koukají se slinou v koutku úst.
Opře si čelo o chladivou zeď budovy a naslouchá bití svého splašeného srdce.
Poslední dobou se cítí oslaben a zalévají ho vlny nekontrolovaného vzteku. Může jíst i pít cokoliv,ale jako by vše ztratilo chuť i energii,kterou by mu to mělo dodávat.
„Andee.." zašeptá a praští pěstí do zdi,ve které se objeví prohlubinka.
„Hej,chlapče,nemlať nám tu do té zdi a radší pojď se mnou,chytají mě chutě,jestli víš jak to myslíš." promluví naň kdosi.
Prudce otočí hlavou a pohlédne na vysokou brunetu,zabočující do uličky.

*****
Co se stalo pak,si už pořádně nepamatuje,ví jen,že ji zabil. Od té doby si chodil vybít zlost boxováním.
„Myslíš,že jsi se svým jahodovým džusem nenápadnej? Sakra Jamie,dyť já vím o co jde! Znám víc takových lidí."
„Ale jak to mám sakra vědět? Dyš to tak chápeš,tak ti určitě nemusím vysvětlovat,proč jsem o tom mlčel.." nestihne domluvit,neboť se přehoupla na jeho klín a spojila jejich rty. Ani jeden už nadále nemají náladu se hádat,pouzebse věnují tomu druhému.

Aloha!
Tak mě tu zase po delší době máte! Předělávám celej svůj pokoj a vůbec nevím,jak to bude s časem na psaní a mno to je vše.
Pěknej den!

Chci být normální!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat