1.bölüm

1.1K 53 46
                                    

@anonimo : selam canım , ben amcanım .

@anonimo : biliyor musun insanlar telefon hanelerinin sayısı kadar para kazanıyormuş senin kini at bakim ne kadar !

@ahsen.v : pardon ?

@anonimo : parkta ki kız kitabını bilerek düşüren kız adının anlamını taşıyan kız numaranı versene , sahura uyandırayım

@ahsen.v : lan daha üç aylara girmedik ,ne diyon sen

@anonimo: diyorum ki sana, numaranı versene güzelim .

@ahsen.v : neden ?

@anonimo: sahura uyandıracağım

@ahsen.v : yalnız daha aylardan haziran , bunun farkında mısın ?

@anonimo : napabilirim ? hazırlık  buda .

@ahsen.v : sen kimsin ? kimlerdensin ? annen baban kim ? bizim yazlıktan mısın ? 

@anonimo : yeap sizin alt sokakta oturuyorum . tik tok evimiz ,cellat babamız , cemre annemiz.

@ahsen.v : bende Ahsen , tanıştığımıza memnun oldum .

@anonimo : kitabını unutmuşun , parkta . bir saat sonra mavi salıncağa bırakacağım , alırsın.

@ahsen.v : hangi kitabım ?

@anonimo : denemeler ?

@ahsen.v : okey alırım teşekkürler .

@anonimo : beni engellesene , yarım saat sonra kaldır . aşk kitaplarında böyle olur .

@ahsen.v : aşk kitaplarında değil , textinglerde.

@anonimo : doğru . kitap okumayı  sevdiğini biliyordum .

@ahsen.v : bende biliyordum ? benim bildiğim bir şeyi neden bana söylüyorsun ? gerizekalı mıyım ? ben de bilmeyeyim ? oğlumcuğum bas git !

@anonimo : Ahsen , trip atma .

@ahsen.v : neyse engelliyorum o zaman ?

@ahsen.v : 30 dakika sonra yazabilirsin . bays

@anonimo : bays (bu kiiiye mesaj gönderemezsiniz )

@anonimo: lan ! ciddi ciddi engellemiş. (bu kişiye mesaj gönderemezsiniz )

@anonimo : lan ! kendi kendime dert aldım. (bu kişiye mesaj gönderemezsiniz. )

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin