4.bölüm

508 28 29
                                    

"Giresun güzel ,sakin ve ormanlık bir şehirdi ama her şehirin sırları , sakladıkları ve kaçak işleri olur . Black and Görele ise çok farklı bir yerdi . amcamın zamanında sadece erkek arkadaşlarıyla eğlencesine yaptığı  sahilde , kayalıkların arkasında ki yermiş . sonra ise orda ki kayaları daha çok kırmak için o zamanın, kaya kırma işiyle ilgileneniyle anlaşıp iş yapmışlar  . cidden bu işleri yapanlar varmış . Ahmet Önerbay orada ki kayaların, iş  görür olanlarını kırmış  . amcam Aktan o ise orayı daha çok büyültmüş  . içini boyamış . aktan amcama ,yardım edenler varmış arkadaşları . hep birlikte para biriktirip ,bir sürü şey almışlar . meyhaneye benzer ,aynı zamanda alakası olmayan bir yer açmışlar . 90'lı yılların popüler şarkılarının çalınması için  için büyük ses sistemleri - o zamana göre moda olan, ses sistemleri. -almış lar . okulda ki parası  olan insanları çağırıp ,parti gibi bir şey vermişler . kazandıkları para orayı açmak için kullandıklarının 4 katıymış . çok karlı bulmuşlar , her hafta bir kere böyle parti vermişler. hala duruyor , Sahanın Sahibi lakabı babamınmış , önemli ya da arkadaşı olan kişiler bu isimle girermiş . sadece isimle . babam burayı hala yürütüyor ama amcam , kalp krizinden ve aynı  gün diğer o arkadaşları da başka hastalıklardan  bir anda gittiler , öldüler . nedeni bilinmiyor ama babam da onlara ihanet etmemek için ,hala devam ettiriyor . ben ise patron çocuğum , Gece'nin lordu leydisini arıyor . " videoyu kapattığımda  üstüme geceye uygun bir şeyler giymeyi planlıyordum . herkesin aksine gençler aşırı  iyi ve iddalı giyiniyordu .

"bro hazır mısın  ?" giydiklerine baktığımda  ,her seferinde olduğu gibi buz mavisi gömlek ve siyah kapri giyinmişti . " hazırım marslı " ve odayı ağlatan , birbirlerine karışan 2 kahkaha . " ŞONSLO MORSLO , BO BOR OLK " okeyde ,babamı  ilk defa yendiğinde ,babam ona şanslı  marslı  demişti belki de ona bir takma isim takmıştır . " seninki gelecek mi ?" ahseni marslıya anlattığımda  "Gece'nin Lord'u , Gece 'nin Leydisini mi buldu ? ciddi misin " diye bağırmıştı .horon oynamaya başlamıştı  . kendi kendine eğlenirken ona eşlik eden ben ise o an belki de ilk defa o kadar kahkaha atmıştım. 

telefonum titrediğinde , odamdan çıkıyorduk . marslı önden ilerlerken , arkada kalıp mesajı okudum .

@ashsen.v : geleceğim , eğer orada olursan bana bir tane havalı kokteyl  bardağında kakaolu süt getirttir ama haberim yok gibi yapacağım tamam mı ?

@anonimo : anladım , leydim .

@ahsen.v : eee sen bana başka jest yapmayacak mısın??

@anonimo : ne istersin ?

@ahsen.v : papatyaa!

@anonimo : güzel kokar onlar .

@ahsen.v : zaten papatyalar ölünce güzel kokar .

@anonimo : insanlar zaten koklamak için onları öldürüyorlar , senin aksine

@ahsen.v : keşke bende papatya olsam

@ahsen.v : belki beni de , benim papatyaları sevdiğim gibi biri sever .

@anonimo : sırf aral seni sevmiyor diye neden kendini hiç sevilmeyen ilan ediyorsun ? sadece gülüşüne ömrümü bile veririm .

@ahsen.v :iyi de ben benim için ölünmesini değil , benim için yaşanmasını  istiyorum be lordum

@anonimo : kokuna kavuşma umudu zaten bir yaşama  amacı  be sevgili

@ahsen.v : ee sen beni nerede gördün ?

@anonimo : her gün sahilde , mavi salıncakta kayalıklara bakarken gördüm ,hem de her gün .

@anonimo :herkes sahili izlerken , kayalıkları izliyordun.

@anonimo : bende seni.

@anonimo : kayalıkların arkasında olmayı , ilk defa sen bakıyorsun diye sevmiştim . 

@ahsen.v : babam hep şey derdi

@anonimo : denizi değil , kayalıkların arkasında ki gizemi merak et .

@ahsen.v : denizi değil , kayalıkların arkasında ki gizemi merak et .

@ahsen.v : OHA SEN NEREDEN BİLİYORSUN 

@anonimo : kitabının arkasına yazmıştın , aklımda kalmış 

"babası kesinlikle biliyor burayı fatih " bu aslında dışlananların - yani zamanında parası olmadığı için , amcamın içeri almadıklarının  -sözüydü . amcamlar herkesi almadığında  herkes kayalıkların  arkasında ki sırrı  merak etmiş . bazıları  yemin etmiş hatta , kayalıkların gizemini çözeceğiz diye , nah çözersiniz .

"eğer biliyorsa bile kızı da bizimle olacak ,bir bok yapamaz arden ." kızını da gözden çıkarırsa , boku yeriz demek isterdim .

@ahsen.v : eğer kitabı çok merak ediyorsan sana verebilirim .

@ahsen.v : ben altlarına kendim bir kelimeler yazıyorum  ama istersen silip verebilirim .

@ahsen.v : eğer istemezsen de anlarım

@ahsen.v : gerçi bazı yerlerinde küfür de var

@ahsen.v : ama istersen veririm .

@ahsen .v :sen de bana bir kitap ver ama .

@anonimo : ahsenim senin kitapları nasıl okuduğunu ya da neler yazdığını  vb her şey umurumda değil ,sonuçta sen okmuş sun , bana öneriyorsun , elin değmiş ve benim de senin elinin değdiği şeye dokunduğumu düşününce kalbim hızlanıyor . bu yüzden kitabını  okumak benim için bir şereftir.

anonimo : ben de sana bir kitap vereceğim , okuduysan bile tekrar okumanı önerirrim .

@ahsen.v : ee sana nasıl ulaşabilirim  ? sen nasıl ulaştıracaksın ?

@anonimo : şuan saat 9 ,siz 10 gibi oraya geçseniz bile saat 00.00 da bir dakikalık bir ışıkların  kapanması oluyor , o sırada yanına gelip vereceğim

@ahsen.v : gözlerimi kapatacağım korkma ,eğer gizli kalmak istersen , gizli kalırsın 

@anonimo : korkum o değil , o kadar yanyana gelmek hayatım  da ilk defa olacak .

@ahsen.v : kantin sırasında  bile mi yanıma gelmedin bee

@anonim : asla aynı okulda olmadık ki

@ahsen.v : nasıl biliyorsun o zaman okul hayatımı 

@anonimo : iblis güçleri hanımefendi , her şeytan bunu bilmez .

@ahsen .v : iblis ve şeytan aynı şeyler ama tamam iblisi yücelt sen .

@anonimo : ahsenim önemli olan şeytan ya da iblis olmak değil melek olmalıyız.

@ahsen.v: onca yaşanmışlıktan sonra mı ? 

@anonimo: onca yaşanmışlıktan sonra . 

@ahsen.v :denenir .

@anonimo : aral seni değil , adayı seviyor diye adaya kızma .

@ahsen.v : onların isimlerinin bile anlamları  aynı mübarek , ben zaten onun kaderin de yokum .

@anonim : evet çünkü onlar papatyaları  koparan cinsten sevgili

@ahsen .v : sen koparmaz mısın  ?

@anonim : ben sadece yapraklarını severim sevgili

@ahsen.v : o zaman 00.00 'da görüşmek üzere lord'um

@anonim : görüşmek üzere leydim .

gözlerinle , görüşmek üzere sevgili ... 

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin