Sezon Finali :)

102 12 27
                                    

" ARDEN ! DUR LÜTFEN DUR , AÇIKLAMAMA İZİN VER ! ARDEN KAL ORADA , NALET GİRSİN DUR ." saatlerdir , peşinde koşuyordum o ise daha hızlı koşuyordu . 

" BIRAK PEŞİMİ , SENDEN NEFRET EDİYORUM AHSEN ! SENDEN TİKSİNİYORUM SENDEN VE HAREKETLERİNDEN .  " daha  fazla canım yanamazdı , hatta bu kadar ruhum sökülemezdi. 

" BİR DAKİKA DUR , KONUŞALIM ! " durdu , ve yanına gittim

 " açıkla , neden umutla öpüşüyordun ? neden  kucağındaydın ? neden benim için ayırdığın odada , onunla yiğişiyordun ! neden hala üstünde onun tişörtü var ahsen ? açıkla !" buradan kurtarmazdı ki ... 

" arden ... sarhoştum . " sustum . 

"yemin ederim sarhoştum ! senin gibi kokuyordu ve geldin sandım , bakmadım bile o ... sonrası işte biliyorsun ! tişörtü sabah giymiştim , benimkiler kurumada diye ! sevişmedik , sadece bildiğin kadarı işte ! seni aldatmadım , arden... " sadece saçlarını çekiştirdi  , gözleri ise  doluydu . 

" LAN BU NASIL AÇIKLAMA ? BEN DE SARHOŞ OLUYORUM , KİMSEYLE YİĞİŞMİYORUM AHSEN SEN NE DİYORSUN  ? SİKTİR GİT AHSEN BİTTİ! ."çok haklıydı , ama benim diyebilecek tek bir şeyim yoktu .

" ARDEN ! SENİ SEVİYORUM , AMA KOKUSU... KOKUSU SENİN KOKUNDU VE SENİN O SAATE GELMEN LAZIMDI , SEN SANDIM ! SENİN ODANDA OTURUYORDUM , EŞYALARI YERLEŞTİRECEKTİM O SIRADA DA İÇİYORDUM İŞTE ARDEN ! AMA SENİ ALDATMADIM, ALDATTIM AMA ALDATIRKEN BİLE AKLIMDA SEN VARDIN ! ARDEN AYRILMA BENDEN ...lütfen ..." sesim kısılıyordu , canım yanıyordu ... ben ... ben bitiyordum.

" ahsen , sıradan biri değildi . yanında ki kişi umuttu . umut benim en yakınım lan , o çocuk benim her şeyimdi ...ahsen ben orada ona yumruk attım , dövdüm ... sen onun için ağladın ! lan yeter , yeter ! bıktım ! " ne desem fayda etmeyecekti , dimi ? 

" ama  çocuğun suçu yoktu , ne yapabilirdim ! ARDEN KÖTÜ BİR AMACIM YOKTU , AFFET SEVGİLİM LÜTFEN AFFET ! " neyi affedecekti , hangi birini ? 

"  AHSEN BEN SENİ SEVMİYORUM , SANA OLAN BÜTÜN DUYGULARIM NÖTR ŞUAN ! BEN SENİ ÖLÜMÜNE SEVDİM LAN ! BEN SANA KIYAMADIM VE SEN İSE ... ALLAH KAHRETSİN , BURAYA ASLA GELMEMELİYDİM , GİT BAŞIMDAN ! ALLAHINI SEVİYORSAN GİT ." önceden kalmam için yalvaran dudaklar , gitmem için yalvarıyordu  . tek sebep gene bendim

"  arden ... ne desem boş ,  bu yüzden bir şey diyemiyorum ama sarhoştum ! yemin ederim istemezdim , istemedim de ... gitme ! bak gel sakinleşelim , dinle . " dinlemezdi , bende dinlemezdim . 

" GİT AHSEN , SENİ SEVMİYORUM ANLASANA ,KENE GİBİ YAPIŞMA VE GİT ! SENİ SEVMİYORU KIZIM , GİT ! SİKTİR GİT , HAYATIMI SİKTİN ŞİMDİ GİT NE BOK YERSEN YE , KİMİN ALTINA GİRERSİN , KİMİ ÖPERSİN ...SİKİMDE BİLE DEĞİL ! NE YAPARSAN YAP , UMURUMDA DEĞİLSİN , SİKTİR GİT! " dedikleri , yüreğime ok gibi saplandı . ' ne bok yersen ye , kimin altına girersin , kimi öpersin ... sikimde bile değil! ' 

"özür dilerim ... affetme bence de , çünkü artık değeri kalmadı biliyor musun ? ama bak ben sana ne diyeceğim , ateşlerde kalıyorum dediğin gece ... başka bir yerde olduğunu biliyordum! ben gene de dinledim , nerede olduğunu sordum , söylemedin sonra ki gün gene sordum , söyledin . ve ben seni hep dinledim ! neden her şeyi şimdi böyle yapıyorsun ? bilmiyorum . ama eğer sen gelmeseydin , ben umutla gene senin demenle 'yiğişseydim ' sana söylerdim . çünkü bilmen gerekirdi . ama bu kelimeleri söylememen gerekirdi . şimdi gidiyorum .  " bir adım ileri gitti , bir adım geri gittim . kolumu tuttu ben ise bakışlarımı , kaçırdım. 

" özür dilerim , sinirlendim ahsen !" kolumu ondan kurtardım .

" MİRAYLAR İÇİN , YALANLAR ÜZERİNE KURULMUŞ  İLİŞKİ DEMİŞTİM ... ASIL BENİM İLİŞKİM YALANLAR ÜZERİNEYMİŞ ... TİKSİNİYORUM SENDEN ! " göz yaşlarım akıyordu ve ben ise sadece bağırmak istiyordum . 

" ben ilk defa sevdim , ben ilk defa bunları hissettim ... ben seni cidden sevdim . her şeyi unut, her şeyi boşver , ama bunu unutma . sen  , öyle sana benzeyen her şey gibi erirken  , avuçlarında ben unutuyorum . sen de unut  .  hoşçakal ... ve bundan sonra olacak her şey , sensiz olsun ."  bir adım daha geri gittim . göz yaşlarımı sildim .

" elveda ...elveda sevgilim , sevdiğim . beni affetme tamam mı ? çünkü ben senin kelimlerini asla unutmayacağım , her gün ... senden intikamımı almak için uyanacağım!  öyle bir hayattayız ki , dövüşle düşman olmak yetmiyor , ben senin kelimelerinle sana düşman oldum . elveda..." ve koşarak geldiğim yoldan geri döndüm . 

ne diyecekti ? umurumda değil .  ama artık dönüşeceğim kişinin sebebi beliydi . ve baş düşmanımda ! ne oldu ? sikimde değil . ne olacak ? göreceğiz.  

 sakin bir tavır beklemedim ,  ama onca geçmişimiz varken bunları dememeliydi . BUNLARI DİYEMEZDİ

ve ben ise , kindardım . ne oldu geçmişte ? çok şey . şimdi ne olacak ? çok pis şeyler. 

eğer birine düşman olacaksanız , bir sürü kendi tarafınıza çekeceğiniz insan olmalı . ve ben ise onun en yakınlarını kendi tarafıma çekeceğim.  nasıl ? sikimde değil . ama onu bitireceğim. BEN AHSEN ŞEYHANLIYIM ! beni kimse bitiremez. 

 " ben ahsen şeyhanlıyım... BEN AHSEN ŞEYHANLIYIM ! "  orman yoluna girdim , daha hızlı koştum . 

şuan ise sadece koştum .

*********************

arden  : aferin  , plana devam . hesabına gönderdim . 

umut  : tamam abi , allah razı olsun da yenge iyi değil . 

arden  : siktir et  , dediklerimi yap . 

arden  : bir şey yaparsa , anlat . 

umut :  tamam abi .

arden : ben dönüyoru 

umut  :abi ben napayım ? 

arden :  ahsenin yanından ayrılma .



-------------

 HEPİNİZE SELAM . ÖNCELİKLE ASLINDA FİNAL OLACAKTI AMA HAYIR ,  ONLARI BÖYLE BİTİREMEZDİM BU YÜZDEN BİR SÜRE ARA VERİYORUM . 20 EYLÜL... 20 EYLÜLDE GÖRÜŞELİM Mİ ?  BELKİ DAHA ÖNCESİNDE BİR , İKİ BÖLÜM ATARIM AMA TAM DÖNÜŞ 20 EYLÜL ! ANLAŞTIK ? 

peki sizce sonrasında hikaye de neler olacak ? 

vote atmayı unutmayın .

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin