7.bölüm

265 20 28
                                    

 @anonimo: biraz önce ...

@anonimo: aralın çok boş yaptığını duydum 

@ahsen.v :ne konuda

@anonimo: sana çok sade giyindiğini , ve sırf bir yazar olduğun için kendini toplumda belli etmeni istedi .

@anonimo: ve sende kimseden farkın olmadığını söylediğinde , ada ile sana güldüler

@ahsen.v: eee ? bunu hep yapıyorlar zaten sorun ne ? 

@anonimo:  OKULDA HERKESİN , AĞZINA SIÇAN KIZ NEDEN BU KADAR AŞAĞALINIYOR ?

@ahsen.v: okulumuz özel , ve genelde şımarıklar. bana laf atanların ayağını kaydırmaksa benim görevim . ama arallar , eylüller ... ne bileyim 

@anonimo: seni seviyorum. 

@ahsen.v :sevgin beni mutlu ediyor ...(23.56) 


son 4 dakika! ve ben onun yanına yaklaşıp bir de en değerli kitabımı verecektim ???? 

normalde ,  içimizde ki şeytan kitabını verecektim . ama bunu okuduğunu biliyordum . ona 'Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu 'kitabını verecektim .  belki sevemezdi , bilemiyorum . ama ben o kitapta çok duygu hissetmiştim . bu duyguları , hiç bir şeye değiştirmem .

bir çok cümle hala aklımdaydı . onu da okumuştu belki ama gene değerdi .ben de kelimelerin altını çizerdim .

çok sevdiğim bir arkadaşım demişti ; Eğer bir kitap güzelse , cümleleri daha güzelse... izi kalmalı.

cidden öyle izi kalmalı . 

eğer bir gün ... ahsen ile tanışırsak ... yüzyüze ... ona anlatacaklarıma şöyle başlayacaktım ; Sabırlı ol sevgilim...sana her şeyi başından, en başından anlatacağım, yalvarırım on beş dakika beni dinlemekten yorulma...Çünkü ben hayatım boyunca seni sevmekten yorulmadım.

23.59...

ayağa kalktım . onların masasının oraya yürüdüm. ahsen ayağa kalkmıştı hatta hepsi , çalan şarkı eşliğinde ayağa kalkmıştı . you're mine ... güzel şarkı ama bitmek üzereydi  , hepsi masanın önünde durdu , gece en sona geçti . ben ise onun belki 10 belki 15 adım uzağındaydım. 

"3-2-1!!" ve ışıklar ,ahsenin gözleriyle birlikte kapandı . insanları umursamadım , sadece yanına yaklaştım. elinde ki kitabı bana uzattı , geldiğimi nasıl hissetmişti ?umurumda değil . elinden kitabı aldım , teni sıcacıktı ,onun aksine benim ki buz gibiydi . elimde ki kitabı onun , ellerine yerleştirdim .o ise yavaşça büyük cepli , cebine koydu .

" teşekkür ederim , lordum ..." sesi kulaklarımı sardı . boyumun ondan uzun olduğu daha çok farkına vardığım yerdeydim . nefesinin kesik kesik olduğunu hissettiğim , yerdeyim .

son 40 saniyeydi. 

o ise gözleri kapalı bekliyordu , elleri hala elime değiyordu  . " ellerini ısıtabilir miyim ? " fısıldıyordu , ama gene de duyuyordum . bir şey demedim . "dudaklarını sarabilir miyim ? " bunu beklemiyordu , gözleri kapalıydı . açmamak için kendisiyle cebelleşiyordu , buna emindim . 

30 saniye . 

ellerini yüzüme koydu , elleri yüzümü sarmıştı , kalbim ... atmıyor artık HORON TEPİYOR!

dudaklarını ,dudaklarıma bastırdı . öpmedi , sadece bastırdı .  dudaklarını araladığında ise ondan hemen ayrıldım , koşmak istedim . ama dikkat çekemezdim . 

"görüşürüz " dedim . son 17 saniyede ne kadar hızlı uzaklaşılırsa o kadar uzaklaşmıştım . 

ışıklar açıldı ,onun yüzünde sırıtış vardı . 

gülümseme sebebi olmak ...

@ahsen.v: yalnız bayım , daha kokunu ve dudaklarını unutmam . he bu arada yüz hatlarını bile ezberledim . bulurum ben seni .

@anonim  :çok güzel kullanılmışım. 

@ahsen.v: ya da ben dudaklarınla mest olduğumu saklamak için konuyu saptırıyorumdur ? 

bu da bir seçenekti , doğru . 

@ahsen.v: annem şey demişti bu kitapla ilgili . 

@ahsen.v: bir sayfasında şey diyormuş . sen şimdi bunu okuyorsan , öldüğüm içindir gibi bir şey 

@anonimo: evet , öldüğü zaman okumasına izin vermiş. eğer ölecek olmasa gene söylemezmiş , aşkını içinde yaşarmış 

@ahsen.v : Ve sanırım beni ölüm döşeğimden çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum.

@ahsen.v: bu alıntı içimi acıttı . 

@anonimo :bazen göz yaşlarında benim canımı acıtıyor  .

@ahsen.v : biz gidiyoruz , görüşmek dileğiyle...

@anonimo : gene bekleriz, mavi salıncağa ...

@ahsen.v:olur olur geliris


Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin