39.bölüm

140 15 8
                                    

"vakti geldi ." siyah dizlerimin 1 karış üstünde biten bir elbise üstüne de , deri ceketimi giymiştim . siyah botlarım ise onları tamamlıyordu . 

" pardon hanım ? nereye böyle ? ben ev basıcaz sanıyordum ...bu güzellikle ev basılmaz." göz kırptım . o da sadece siyah giyinmişti ve onunda deri ceketi vardı , aynı zamanda deri ceketinde imzası vardı . küçücük kenarda . aklıma yazdım bunu sorucam ona .

" hadi bayım , geç kalmayalım ."  elimi tuttu , baya sıkı tuttu . ve hızlı adımlarla yürümeye başladı . ben ise arkasından onu tamamlıyordum . 

" eve nereden giricez ?  " eğer görünmek istemiyorsak , arka da ki yeri kullanmalıydık . " arkada ki yerden giricez , ama 3 kişi nöbette oluyorlar .  onları bayıltmalıyız .  diğer türlü , işimize karışırlar . öldürmek yok ama , bayıltıcaz. hepsinin çoluğu , çocuğu , eşi var .arkadan girip odama tırmanıcaz. ben çıkarken odamın kapısını kilitledim , kilit yanımda .  birazdan alacağımız benzinlerden bir çocuğunu benim odama ve , cam kenarlarının her yerine süreceğiz. önce odama sürdüğümüzde ben yerimi belli edicem , evin geri kalanını halledeceksin . yanında silah taşıyorsun ;  dediğim yerlere ve eşyalara benzini döktüğünden emin olduğun an ateş ediceksin . ve ben ise o cam dan atlıcam , balkon camından . o yüzden balkon camlarına , benzin dökmek yok . ve anında ev patlayabilir , bu yüzden silahı sen dışarıya çıktığın an patlatıcaksın . sokağın oraya çıktığında  . " o bana şokla bakarken , çoktan benzinciye gelmiştik . 

" abi 6 kutu benzin ."  adam dediğimizi verirken , arden kolumu tuttu . " psikopat mısın ? hayır öylesin tamam biliyorum da , bu planı yapıcak kadar ne yaşadın ? ve her zaman denilen gibi olmaz. planın da en ufak bir yanlışta , ölürüz . " belki ben ölmek istiyorum sanane! 

"yürü hadi ." 3 kutuyu elime aldığımda , bunların ne kadar ağır olduğunu fark ettim . 12 litre benzin vardı. 

**********************

gelmiştik .  dediği gibi sahilin oraya bakan arka kapının önündeydik . önce o atladı o sırada ben de geceye yazdım.

arden :  tam 30 dakika sonra sahil kenarına gelip , sahilin orada ki yangını söndürün , gücünüzle.  ve sonra 112yi arayın . 

gece : emredersiniz paşalrın paşası .

ardından atladım.

" 2 adam şurada ben onları bayıltırım , sen şunları al. " emir vermesine , sert olmasına , galiba ben bu kıza aşık oluyorum...  o iki adamın arkasından dolanırken elim de ki şişeleri çimenlerin üstüne koydum . sağda kalan iri yarı adamın , ensesine bastırdım . şah damarını sıktığımda , yere yığıldı  .  ahsene baktığımda eliyle evi işaret etti . kutuları alıp , yürüdüm . odasının camına merdivenleri dayadı birinden ben , birinden o çıkmaya başladığında elbisesi , onu zorluyordu . 

" şimdi napıyoruz  ?  " elbisesini düzeltti  , saçlarını arkasına itti . " gel .  " dedi ve bana sarıldı , çeneme derin bir öpücük kondurdu .  " seni seviyoru arden ... düşünemeyeceğinden daha çok seviyorum ... eğer bir şey olursa ... " sustu . ama ne diyeceğini biliyordum .

" bana bir şey olursa , ölürsem  , bedenimi yak  . ama mezarlık olarak papatya yetiştir." 

" bana bir şey olursa , ölürsem , bedenimi yak . ama mezarlık olarak papatya yetiştir."

" ne  ?" 

" günlük alıntılar atıyorsun , ama alıntı değil . kendi aklından geçenleri .  oradan biliyorum . "  

dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı  , nefesi ... nefesimdi . kokusu ,  kokumdu  . sadece 1 saniye , 1 saniyeliğine dünyam durdu . nefesi ise yaşama sebebim oldu  .  dudaklarımız değmiyordu , ama uzakta değildi . 

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin