28.bölüm

160 18 26
                                    

Üstüme çok da açık olmayan ama hoş görüntülü bir elbise giymiştim ama sonra düşündüm, rahat değilim. Rahat olmam lazımsa eğer, bu olmamalı.

Black and Görele de hiç kimse tanıdık değildi o yüzden, kendim olmam da da sakınca yoktu değil mi?kendim olacağım. Aslında kendi kitabım da ki karakter.

Siyah bütün bedenimi saran bir tişört giydim. Altıma da siyah bir pantolon. Ama pantolonun altına beyaz ve siyah paçalarımı saran bir çorap giydim. Deri ceketimi üstüme aldığımda , üstünde kuş gibi hissettiğim özel dikim olan bir topuklu giyindim. Hazırdım. Saçlarımı ise her zaman ki gibi düz ve salıktı

"nereye böyle küçük hanım?" sana ne babacım!

"arkadaşlarımla, kayalıkların gizemine gidicez babacım" babam gözünde ki siniri görmüştüm ama bir şey yapamaz ve diyemezdi, yoksa... Onun bana yapmak istediğini söylerdim, anneme.

"iyi eğlenceler kızım" anneme öpücük attığımda hemen dışarı çıktım.

Aklıma o gece geldiğinde gene, mide bulantısı bedenimi sarmıştı, aklım bulanuyordu.

"selam, Ahsen" arden, arden hep buralarda.

"selam arden naber?" iyi taklidi yapmaktan bıktım, kötüyüm. Şuan sadece ağlamak istiyorum, sadece oturup ağlamak.

Söylemek istediğim o kadar çok cümle varken  , hepsini içime atıyordum. Bu ise çok dhaa bitiriyordu.

"iyiyim, biraz yorgunum şimdi de, kayalıkların oraya gidiyorum, sen nereye?" sanki bilmiyorsun benim de oraya gittiğimi, biliyordum o anonimdi. Çok emindim hem de.

" ben de Black and Görele ye gidiyorum. Eşlik edimi sana?" gülümsedi ve kolunu uzattı. Bizim kapının önündeydik, babamın gördüğüne eminim. Gerçi baba demeye bin şahit! Şerefsiz.

"hadi ama, kötü biri değilim." değilsin, hatta en iyisi sensin... Bana uzattığı koluna girdim. O ise küçük bir gülümsemeyle yürümeye başladı.

"eee napıyorsun? Bir kaç gündür biraz kötü gibisin?" evet anonim kötüyüm . Ben bittim.

" boşver arden, zamanı gelince... Herkes öğrenecek. Ve ben o gün olmayacağım ." yüzü düştü, gülümsemesi soldu. Ben ise daha çok gülümsedim , intihar edeceğimi bilmeme ne gerek var ki?" gidicem buradan. " her ne kadar istemesem bile, gitmek zorundayım.

"eeee anlat nasıl gidiyor?" ne anlatiyim beee

" babamla aranızda ki sorun ne?" anlık şokla bana baktı, hemen önüne döndü. Gelmiştik, ne tesadüf ama. 

"babanla, babam kavgalıymış lise yıllarından. Onun kini." sadece lise olayları yüzünden,  bunca yıl nefreti olamazdı dimi?

"anladım, eksik anlattığını. Arden... İyi eğlenceler."  deri ceketimi çıkardım ve elime aldım, içeriye girdiğimde kapıda ki adamlar sadece başlarıyla selam verdi.

O : you bad girl.

O : you bad bitch

O : you çok güzel

O :you maşallah yani

Ahsen : you öxleödnrkdmrmckdmfmd

Ahsen : MXELÖXNRKDMD

O : çok güzel olmuşsun hanım

Ahsen : Allah razı olsun beyim.

O : en sağda ki son masaya geç

Ahsen :  anlaşıldı bayım.

O :  neden teksin?

Ahsen : bizimkilerle kavgalıyız.

O: anladım ama başka bir şeyler var.

Ahsen : evet var, ama boşver.

O :  anladım, bir şeye ihtiyacın olursa, buradayım.

Ahsen :  biliyorum.

O : neyseee sal aq beni.

O : gacı izliyorum 

O :tam sağda oturuyor bir bakışı var

O : güneş görse der ben neyim AMINA koyim

Ahsen : valalaha mı lan kim o?

Ahsen : ben de izleyem

O : bazen cidden gerizekalı olduğunu düşünüyorum.

Ahsen : ya dur yeni anladım.

Ahsen : özür dilerim. Tşeekkrü ederim

O :  iyi içmeler 3 bardaktan fazla içme.

O : 00.00 da görüşmek üzere.

Ahsen : görüşürüz bayım. (22.34)

*****

Ahsen : ardeni tanıyor musun?

O:baya evet tanıyorum neden?

Ahsen : her yerden çıkıyor ve babamla da kavgalılar merak ettim

O :babanla kavgalılar mı? Alla alla bilmiyordum.

Ahsen : öyle mi?

O :öyle

Ahsen : bence arden de bir şeyler var.

"has siktir fatih anladı kız fatih! Sıçtım. YEMİN ederim Sıçtım."  ya zatn Ahsen çok akıllı anlamazsa maldır diyeceğim de of sinirim bozuldu.

"lan tamam dur ne bilim sen taktik flaan yapıyordun? Anlamaz bence."  bok anlamaz.

"o gece siktiğimin malisi gitti kızın yanında buğra dedi! Kız benim buğra olan adımı biliyor." sikicem yeter.

Ahsen : birincisi etrafımda çok dolanıyor

Ahsen : ikincisi sanki yalan söylediğim de anlıyor

Ahsen : bir de geçen gece ben bayıldığımda başımda beklemiş. Hani ona ne oluyor anlam veremiyorum

Ahsen : değişik birisi sevemiyorum pk

Ahsen : yani ne bilim evet iyi ve bayaaa iyi birisi ama sevemiyorum

BAK arden ben sana söylim kardeşim, bu iş yaş sizin sevgili olma ihtimaliniz yuokkk bırak sevgili olmayı siz adam akıllı arkadaş olamazsınız.

O : yazık çocuğa naptı sana?

Ahsen : insanları sevmemem için sebebe ihtiyaç duymuyorum.

Ahsen : ebn direk kimseyi sevmiyorum zldömforörlrlrlrl

O : sana görev insanları yargılamayı kes.

Ahsen : sen kimsin beeee

O : boş yapma

Ahsen : boş yapılmaz, söylenir.

O :  SEN bu zekayla yaşayamazsın güzelim

Ahsen : ben zaten öldüm.

O : istek şarkı alalım?

Ahsen :hala aklımdasın.

O :sırada ki şarkı benden sana

Ahsen : sahne de söylebilir miyim?

O : sahne senin güzelim.

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin