21.bölüm

243 19 28
                                    

aman aman merhabaa! 

şimdi eğer bölüm anlamsız gelirse size Gece Alıntısını yani hesabım da olan diğer kitabı okumanızı öneririm . onunla bağdaştırılmış bir hikaye . eğer okumazsanız da çok kopukluk olmaz merak etmeyin. 

o :  o boynunda ki kelebekler ,  göğsüm de ki kelebekleri temsil ediyor

o :  o küpelerin de ki kelebekler, midem de can bulan kelebekleri temsil ediyor . 

o : o parmağın da ki kelebekler , aklımı dolduran kelebekleri temsil ediyor . 

o : o kelebekler bizi temsil ediyor  . 

o : bir kelebek kadar güzelsin , desensizsin ama çok güzelsin .

o :  yaşamaya değecek kadar güzelsin 

o : yaşamama değecek kadar güzelsin

o: ama biliyor musun ahsenim ... güzeller güzelim ...

o :  kelebek hissi , kötülüğü ve ölümü temsil edermiş . 

o :  Allah bize haber olarak gönderirmiş . 

o : o yüzden ...ölmeye değecek kadar güzelsin ahsenim.

ahsen : ölümü hisseden birine karşı silahsızsın , anonim .

ahsen  :  ama olsun , senin için , 1 gün daha çabalarım . 

ahsen : dua edelim anonim 

ahsen : dua edelim bir günümüz daha olsun .

telefonumu kapadım ve kapının orada annemin beni içeri davet etmemi söylediği , Karaca ve Can ailesini çağırmaya gittim . hepsini magazinlerden tanıyordum ama asıl olması gereken 4 kişi yoktu 1 yıldan fazladır ortada yoklardı ben de şaşkınlıktaydım . ayağım da ki uzun ince tapuklu , siyah bir ayakkabı vardı . ve dışarı çıktığım an miray denilen , sarışın kız ona baktı .

oha ! gelmişler. o 4 tane dediğim çocuk gelmiş ! inanmıyorum bizim davet için mi gelmişler di ? ofofof onlara bayılıyorum . özellikle malis. en tatlılarıydı . ama orada miray ve gece onları dövüyordu galiba , ne oluyor be orada ? ay inanmıyorum, onlarla tanışacağım !

"merhaba efendim , hoş geldiniz . bir sorun mu var ?"  kavgayı bitiren şey sesim olmuştu . hepsi bana dönmüştü ben ise aralarında tanıdığım olan, hatta tek tanıdığım , lydia teyzeme döndüm .

" selam ahsencim , nasılsın kızım ? bay Şeyhanlı ve bayan Şeyhanlı nerede ? " ah annem ve babam ? bilmiyorum teyzecim , en son sabah konuştuk adam akıllı . ama havuz başındalar biliyorum .  

" iyiyim lydia teyzecim , sen nasılsın ? aa sen gece olmalısın , sarışın olanda ... miray ! ah dur ateşte burada ! ay inanmıyorum en fav kişi olan maliste burada ! arda ... hala ciddiyet abidesisin . ve emir ... sende baya karizmaymışsın ya ! bende ahsen ... sadece ahsen . " hayır heyecanıma sahip çıkmalıyım ! ay inanmıyorum şuan ben onlarlaydım.  keşke konuşsak , keşke arkadaş olsak . onlar bizim arallar gibi değildi , gerçek arkadaşlardı .  biz , yalandık .

"ah teşekkür ederiz ... sizinle tanışmak bir şereftir ahsen hanım !" malis ... MALİS BENİM ELİMİ ÖPTÜ ! HEM DE CENTİLMENCE . inanamıyorum ben şuan malise dokunuyorum . malis yanağıma ufak buse bıraktığında ateş'in " bak bak yavşağa bak dediğini duydum, çıldırıyorum !

"sen sus şapşal piç manyak köpek !" gece sakin ol canım demek istiyordum ama ciddi olmam lazımdı . ah haykıracağım .

" eee sizi içeri davet etmeliyim , durun edicem . " allah kahretsin ! rezil oldum . kahretsin , kahretsin ağlıyacağım. " sana sarılabilir miyim ? " malis ? bana ? sarılamak ? istiyordu ? öleceğim ! " aaa neden ? tabi olur ."   bana sarıldığında saçlarımı kulağımın arkasına itti . " sakinleş güzelim , hepimiz rahat olduğun da yanında olacağız , sadece sakinleş . anonimle konuşurken bu kadar , utangaç mısın  ?" demek onları tanıdığım gibi , onlar da beni tanıyıp takip ediyordu ! vay be .

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin