5.bölüm

279 24 21
                                    


@ ahsen.v : kakaolu süt ve papatya için teşekkürler , lordum . 

@anonimo:  rica ederim leydim . 

ahsen ve arkadaşları hepsi tahmin ettiğim gibi 10 'da gelmişlerdi ,  ilk geldiklerinde ada ahsene laf atmıştı ama ahsen lafı çok pis koymuştu . olay aynen şöyle olmuştu .

"ah sen kaliteli yerleri mi bilirmişsin ? burası güzelmiş . aklımda bulunsun ."

"aklında bulunsa bile dediğin gibi , kaliteli bir yer . seni almazlar . " ada iyi kızdı ama sırf ahsen için bile onu bir daha buranın önünden bile geçmesini yasaklayabilirim . 

aral , ikisi konuşurken sadece susuyordu . ezgi , eylül , akay , alkın , hepsi laf soktuğunda kapak sesi yapıyordu . aral arada kalmaya gelemiyordu buna eminim .

@ahsen.v :senden bir iyilik isteyebilir miyim ? 

@anonimo: bilmiyorum şuan çok daha güzel bir şey yapıyorum .

@ahsen.v:  dur tahmin edeyim ? sende aral gibi ada'nın üstünde ki elbisenin güzelliğiini düşünüyorsun . 

@anonimo : adanın sağ çaprazında ki kızın ne kadar güzel olduğunu düşünüyorum . 

@ahsen.v : abiii hepsi resmen düğüne gelir gibi hazırlanmış , ALOOO istanbul değil burası .

@anonimo: Burası Giresun zaten basit bir yer değil . sen gece yarısını bekle :) 

@ahsen.v: çalan şarkıyı bilen tek benim ... ağlayacağm

@anonimo: biliyorum , sen bildiğin için çalıyor . 

@ahsen.v:piste çıkıp söylesem nolur  ? 

@anonimo: illa ki eşlik edecek kişiler gelir yanına .

@ahsen.v: keşke sende gelsen , neyse o zamannn

"bi' yanlışım mı var?
Hep yağdırırdı kar
Bu akşam da aklımdasın
Derdimiz mi var?
Sorun kalbimizde yar
Bu akşam da aklımdasın" sesi , her yerden duyuluyordu . kalbim ise ... sesini denizlerin bile duyduğuna eminim. 


"yanına gidip eşlik etsene ..." fatihe baktım , gülümsedim . ona eşlik etmek güzel olurdu .

"Gece benim aklımı
Ben sende kaldığımı
Bunu anlar mı?
Zoruz ama anlamlı
(Keskindir sözler, vedalar ayaz, vedalar ayaz)" o söylemeden önce başlamıştım , o ise beni bozmadan devam edecekti .

"Bi' yanlışım mı var?
Hep yağdırırdı kar
Bu akşam da aklımdasın
Derdimiz mi var?
Sorun kalbimizde yar
Bu akşam da aklımdasın" sorun kalbimizde , yar.

"Başkasıyla zor, yerin en dibinde son...
Bu akşam da aklımdasın
Derdimiz mi yok?
Soğuk kalbimizse çok...
Bu akşam da aklımdasın"bir kaç kişi daha gelip eşlik ediyordu , şarkı resmen onun ruhunu sarıyordu . 

"Bi' yanlışım mı var?
Hep yağdırırdı kar
Bu akşam da aklımdasın
Derdimiz mi var?
Sorun kalbimizde yar...
Bu akşam da aklımdasın" herkesin sesinin arasında bile sesi o kadar çok parlıyordu ki ...sona geliyorduk , ve ben bitsin istemiyordum . 

"Başkasıyla zor, yerin en dibinde son...
Bu akşam da aklımdasın
Derdimiz mi yok?
Soğuk kalbimizse çok...
Bu akşam da aklımdasın" şarkı hafiften biterken , pantolonunun cebinden bir tane papatya çıkardı . bana uzattı . "teşekkür ederim , beni yalnız bırakmadığınız için." seni hiç yalnız bırakmam ki ! bırakamam ... teşekkür etmedim , göz kırptım papatyayı aldım , o ise dünyalar güzeli gülümsemesiyle gitti .

@ahsen.v : bu akşam da aklımdasın . 

@anonimo: bu akşam değil , her akşam aklımdasın sevgili ...

@ahsen.v: düştüm .

@anonimo: düşmelisin .


Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin