36.bölüm

170 17 60
                                    

Bugün kurutuluşum olacaktı.

Bugün ya tahminim tutucaktı- ki bu gereksiz özgüven kazanmama sebep olur - ya da rezil olacaktım.

Beyaz pantolon ve mavi tişört giydim, cep yerinde bitiriyordu mavi tişört. Siyah topuklu giyinmiştim ama bunlarla sahilde yürüme ihtimalim baya düşük. Bu yüzden spor ayakkabı aldım yanıma da. Sporla rahat edemiyorum, bu yüzden şimdiden şey edemem.

" nereye gidiyorsun sen gene kız? Saat iki buçuk! Çabuk odana." sen kimsin be bana karışıyorsun?
"sana ne? Sana ne? Senin olmadığın her yerde işim var bay şeyhanlı! Ve şimdi gidiyorum. 2 saate gelirim. Genzim ağrıyor, deniz havası iyi gelir." kot ceketimi, üstüme giydiğimde evden çıkmıştım, babamda arkadan bakıyordu. Şerefsiz piç, inşallah ölürsün.

Evin dışında bir tane tekelci vardı, bir tane içmekten ne zarar gelirdi ki?

" bir tane alıyorum, parasını babamdan alırsınız. " sonuçta babamı tanıyordu, babamda verirdi

Yavaş ama sert adımlarla ilerliyordum, elimde ki  tekilayı kafama diktiğimde genzim yandı. Boğazımdan geçerken her tarafını yaktı, mideme indiğinde ise gözlerimi kapadım.

Mükemmel artık yavaş ama sert adımlarımın yerini kaplayan yavaş ama hafif adımlarla yürüyordum. Tabii ki de sarhoş değildim ama, olmamam için sebep yok.

" iyi miyim? Değilim. Sarhoş muyum? değilim. Mutlu muyum? Değilim. İyi miyim? Değilim. Ben hiç bir şey değilim. Ama çok bir şeyim... Canım yanıyor... Aklım almıyor, kalbim yanıyor anlasana..."  kahkaha attım, bu acıyla olan bir kahkahaydı.

Kumların oraya geldiğimde, denizin ne kadar temiz olduğunu gördüm. Bu mesela bir mutluluk sebebiydi.

Saat 3e 20 vardı. Ben ise hala topuklularlaydım, aslında eğer anonimi seversem, kayalıklarda kaymış gibi yapıp kendimi ona bırakırım vee bumm manitayız.

" Ahsen?" ARDEN?

"Arden?"

" ne işin var burada bu saatte?"

"bir arkadaşı bekliyorum, sen napıyorsun?" baştan aşağı beni süzdü ve gülümsedi.

"bir arkadaşı buldum." dedi ve gözlerini kapadı.

" anonim? Anonim sen misin?!" ŞUAN GÖBEK ATABİLİRİM.

"anonim... Benim." ve sustu. Kumların üstünde küçük taşlar vardı, onlara uzandı ve denize attı. 3 kere sekti ve dibe battı. Biz sadece izliyorduk.

" Ahsen... Ben seni çocukluğumdan tanıyorum... Saçlarını, gözlerini, dudaklarını, burnunu, parmaklarını ben senin her şeyini zihnime çizdim... Sen benim güzelimdin, sen benim çocukluğumdun, sen benim herşeyimdin hala öylesin. Ben seni çok seviyorum, sen benim her şarkıda dalma sebebimdin. "o an çok saçma bir şey oldu.

Hayatımın dönüm noktası? Olabilir. Ama çok saçma bir şey oldu.

" ben seni sevmiyorum, sana yazdığım her şey yalandı. Biri yazıyordu ve bende merak ettim, seni sevdiğimi öğrendiğinde karşıma çıkıcaktın ben de seviyor numarası yaptım, yalancıyım demiştim. Özür dilerim ama her şey yalandı. Görmediğim birini sevmemi beklememelisin. Söylediklerim yalandı, söyleyeceklerim yalan olacaktı. Tek amacım kim olduğundu, öğrendim ve bitti. Gecenin bu saatinde buraya geldim, ama birazdan gerçek sevdiğimin yanına gidicem. Saçmalama sen babamın, düşmanısın sana şans vereceğimi sanmamalıydın, hepsi plandı. Özür dilerim ama senin safozluğun. " hepsini tek nefeste, söylemiştim. Boğazım sızlamıştı. Gözlerim doldu dolacaktı, bunu fark etmemesi lazımdı.

Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin