29.bölüm

151 17 10
                                    

"Hala aklımdasın lakin çıkmalısın
Gel ay darılsın, canım var almalısın
İçimden akmalısın
Zehirsin bulduğum en güzel ölüm yolu sen olabilirsin"  şarkı başlayalım 30 saniye oluyordu ama ,o arden denen çocuk gene yanıma gelmişti . ona söylemesini işaret eden bir hareket yaptım . 

"Yanımda kalmalısın, sözünde vardı hemde
Gözüm mü döndü nehre aşk kurudu çoktan hemde
Ölmeliyim dedim bir yanım dedi ki ölme
Öl ama neler başardığını bir görde" şarkı aklıma sadece onu getiriyordu  . 

Senle kalır hiçbir yanım yok
Zararsın sana vercek hiç canım yok
Bir nefeslik canım var alma, hayat boş
Bliyorum da dolar biz biz olunca" biz biz olalım . kim olduğunu söyle artık anonim . söyle kurtulalım . 

"Hayat oyuncak oynamayalım boşuna
İstediğimi bil seni nefes kadar yakında
Zaman bir hızla alır çocukluğunu bi anda
Gel benimle çocuk kalalım bir ömür boyunca " onun sesi bu değilse , neydi  ? kokusu ! kokusundan tanırdım . o gün de odam da bu koku sarmıştı , o odama girmişti , ben onu öpmüştüm arden oydu  , yemin ederim oydu .

"Tükendi anılar direndim acıya" derin bir sessizlik oldu , susmuştum . acıya dayanamıyordum . 

"Tutuştum yanarak uçuştu anılar
Dikenli hem uzak yoruldum el uzat
Koşarken sonuma yapıştın soluma" o beni toparlamıştı ve arka da kilere bitirmesini işaret ettiğinde herkes , alkışlıyordu . gülümsedim ama mutlu değildim .

" gel hadi dışarıya çıkalım , nefes al ." koluma girmişti ve insanlar bize bakmıyordu . herkes kendi işine bakıyordu  ve ben şuan olması gereken oluyor diye şaşırıyorum . 

" arden yapamıyorum ... yaşadıklarımı ya da yaşayacaklarımı kaldıramıyorum  . içim gidiyor halledemiyorum ... bugün bugün ben kendim olmak istedim , ama ben ben olursam ... çevremde kimse kalmaz ! acılarımla kimse uğraşmıyor , zorunda da değil ama en azından benim canım acırken , bunu yapmasınlar  . " içimi döküyordum , anonim olarak inandığım kişiye . tanımadığım birine .

" beni anladığını sanıyorsun ama hiç bir şey bilmiyor kimse . ya benim çok severek her gece hayal olarak yazdığım şeyleri , bana sormadan basıma göndermiş!  canım yanıyor  . sırdı onlar, saklıyacaktım .sırf şirketine ve şu ortaklarına para düşsün diye beni harcıyor ..." artık ağlamalarım şiddetleniyordu .kayalıkların orada  oturduk , sadece deniz sesleri vardı . sadece dalgalar kıyıya vuruyordu   . sadece ağlıyordum . 

" onlarında  bildikleri vardır ama evet ... yanlış bir hareket .  seni de anlamalılar , ama bu saatten sonra bir şey yapamazsın ."  arden ... özür dilerim ama hiç bir fikrin yok .

"arden o gece kolum da ki kızarıkları gördü , çok yanlış şeyden olduğunu sandı  . ve ..." boğazım düğümleniyordu  , boğazım acıyordu  . boğazım... boğazım yanıyordu .  "bana tecavüz etmeye kalktı ,  kafasına vazoyu yediğinde kaçtım ! ama istemedim , orada kalmak istemedim ama gene bir seçeneğim yok ! ÇÜNKÜ ONUN KARİYERİ DAHA ÖNEMLİ , BEN HALA ONU DÜŞÜNÜYORUM!  BANA DOKUNMAYA ÇALIŞTI! BANA ASLA SEVMEK İÇİN DOKUNMAYAN BABAM , BAŞKA PİSLİKLERLE DOKUNMAYA ÇALIŞTI! İĞRENİYORUM HER ŞEYDEN , HERKESTEN ! ANNEME SÖYLEYEMİYORUM , ÇÜNKÜ İNANMAZ ! CAN YAKIYOR , GERÇEKLER CAN YAKIYOR ARDEN . " yakıyor, kül ediyor, bitiriyor.

Ben aynaya baktığım da sadece harabe görmekten bıktım, canımı yakıyor. Aynaya baktığımda gülümsemek istiyorum, bügün hangi gülümsemeyi seçeceğimi değil.

" biri var... Yani kim tanımıyorum. Anonim olarak yazıyor. Görsen sanki sadece onunlayken ben, benim. Ona yazmak istiyorum, bazen değişik bir şeyler yazıyor anlamıyorum, sinirleniyorum sonra okuyup gülüyorum... Ama o mutluluğu ailemde hissedemiyorum en çok bu üzüyor. Çok tatlı seviyor, çok tatlı ama... Olmuyor onu da kendimden uzaklaştırıcam. Ben kendim olduğumda, herkes gidiyor, ben sahte olmalıyım. Ben ben gibi değilim, ve bunun tek suçlusu onlar.  Aral... Aşığım sanıyordum çok seviyordum. Ama değilmişim, hiçmiş gelmiş, geçmiş ve bitmiş. Bitti. Şuan anonime hissettiklerim... Tarifi yok." aklım babamı unutuyor, onu bana hatırlatıyordu.

" biliyor musun... Onu kaybetme ahsen, seviyorsan bu sefer kaybetme. Kendin olmayı dene, sadece ona bile olsa dene. "  olmaz ki ama, anksiyete bu. Tutuyor ve beni korku sarıyor.

" biliyor musun... O papatyaları, koparmadan seviyor.öldürmeden... Galiba... Galiba onla benzeriz. " onla benzer değiliz. Biz sadece birbirimizi tamamlıyoruz.

" Ahsen, sarılmak ister misin? " Ahsen sarılmak istese bile sarılamaz. " istiyorsun, o zaman sarılıyorum. " ve bir anda kollarına, sardı bedenimi. Saçlarımın diplerini okşuyor sırtımı sıvazlıyordu. " teşekkür edeirm." ve ondan ayrıldım, sonra ise koşarak kaçtım oradan..

" neden ben? Ne yapmıştım? Hangi dediğini dinlememiştim de bana bunları yapmıştı? Ne gerek vardı... Saçlarımı öpseydi, sarılsaydı ama o tecavüzü denemişti! Kendi babam? Babalığından utan lan. Orospu çocuğu! Uskumru piç! Siktiğimin dünyasında mutlu olmamalıyım... Hayır yapmamalıyım..."

Ya aksi olsaydı? Ya ondan kaçmasaydım? Cidden... Düşüncesi... İğrenç.

Keşke herkese söyleyebilsem! Desem sandığınız kişi değil o! O bana bunları yaptı! Ama diyemedim.

Ne kadar korkaktım.
Ve gene o yazıyordu... Onlayken her şeyi unutan ben ise, buna seviniyordum. Sadece ona seviniyordum.

O :nasılsın?

Ahsen : kötüyüm.

O : seni nasıl iyileştirebilirim?

Ahsen : kalbinden kurşun yiyen birini nasıl iyileştirmeyi planlıyorsun?

O : vampir yaparak?

Ahsen : güçlerin olduğunu unutmuşum.

O : bende daha neler neler var...

Ahsen : neler?

O :

O : gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O : gibi

Ahsen : gibisi çok güzelmiş.

O  : eğer istersen iki hafta sonra... Buluşalım.

Ahsen : 2  hafta sonra seni  mi göreceğim?

O : ister misin?

Ahsen : olur ama nasıl?

O :annenelere tatile gitmek istediğini uzaklaştığını söylesen ne derler?

Ahsen :izin verirler ama nereye  gideceğiz?

O :Trabzon?

Ahsen :götüre götüre Trabzona mı götürüyorsun?

O : ya ama öyle deme!

Ahsen : şaka lan şaka

Ahsen : gül diye.

O : espri yaptı bal kabağı.

Ahsen : dikkat et bal KABAĞINA..

Bak işte bundan bahsediyorum, hemen unutuyordum. Onunla konuşurken bütün acılarımı unutuyordum, sonrasında vucuduma hücüm eden duygularla ise... Başa çıkamıyordum.


Anonim ' o | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin