🌙De hiszen nem is ismerem🌙

81 6 0
                                    

Ahogy kiugrott a kútból a félszellem a lányt maga mögé vonta majd kardot rántott védelmére. Sophia viszont semmit nem csinált csak leült és figyelte a lányt akinek ruhájához hasonlót még sosem látott és a férfit ki valamiért ismerős illatot árasztott.

A lány egy kis idő után kikerülte a szellemet és Sophiához lépett.

-Milyen aranyos vagy,-mondta miközben Sophia fejét simogatta.

-De Kagome ez egy kutyadémon vigyázz vele,-mondta a férfi morogva.

-Nem úgy tűnik mintha bántani akarna,-mondta a Kagome nevű lány a szellemnek. 

Eközben Sesshomaru nem messze a csontkúttól táborozott Jakennel és Rinnel.

-Ez nem lehet,-szólalt meg egyszer csak Sesshomaru.

-Nagyúram?-kérdezte Jaken.

-Jaken maradj itt Rinnel nem sokára jövők,-mondta Sesshomaru majd eltűnt a fák közt.

-Ez igaz hát vissza tért?-kérdezte magától Sesshomaru miközben követte az ismerős szagot ,de hirtelen érzett egy idegent is aki a lány felé haladt. Egyre gyorsabban kezdett haladni ,hogy a lányhoz érjen ám Sophia nyomát vesztette.

-Nem nyelhette el a föld,-mondta Sesshomaru mérgesen dobbantva lábával egyet.

Úgyis Sophia nem tűnt el csak megjelent egy szellem akit még nem látott s rá akart támadni Kagoméra. S bár Sophia nem ismerte a lányt mégis testével védte a lányt ennek következtében a varázslat máshogy ütött ki a lányon és egy kicsi fekete kutya vált belőle s emberré már nem változhatott.

-Miért kellet az utamba állnod,-morogta a szellem majd mikor megérezte Sesshomaru jelenlétét elszelelt.

-Kövess Kagome menjünk innen itt veszélyes maradnunk,-mondta a félszellem miközben Kagome jobb karját megfogta.

Azonban mielőtt a lány akár egy lépést tett volna a már sima kutyává vált Sophiához lépett s karjába vette.

-De Kagome,-kezdett neki a félszellem.

-Meg mentette az életemet annyit megtehetek érte ,hogy magammal viszem,-mondta Kagome miközben a kiskutyával a karján elindult vissza a közeli faluba.

-De jó most már egy ölebre is vigyázhatok,-mondta mérgesen a szellem.

-Inuyasha, Fekszik!-mondta Kagome majd a szellem földet fogott.

Miközben Kagome haladt tovább előre Inuyasha nagy nehezen felállt ekkor lett figyelmes bátya közelségére. Ami azt illeti Sophia is érezte ám nem tudta Kagomét ott hagyni hisz hiába akart szökni a lány úgy fogta ,hogy nem sikerült neki.


A sors által elrendeltetveOnde histórias criam vida. Descubra agora