-Egy nemes kutyadémon család tagja vagy?-kérdezte Kaide.
-Csak az apánk egyezik,- válaszolta helyette Sesshomaru majd el is indult volna ám egy pillanatra vissza nézett Kaidera.
-Remélem még találkozunk,-mondta Sesshomaru majd beletörődve abba, hogy most bizony nem tudja az ékkövet megszerezni vissza ment Jakenhez s többet nem kereste Inuyasahék társaságát. Egészen addig a napig míg a két testvér apja hagyatékáért nem kezdett harcolni. Ezen harc során Sesshomaru el vesztve bal karját majd hű szolgáit hátra hagyva egy folyó közelében szállt le utolsó erejével.
A folyótól nem messze volt egy kisebb falucska melynek nem volt nagy a lakossága ám volt egy kislány kinek szüleit banditák megölték és egy idősebb asszony a faluba fogadta. A férfiak mikor vadászni mentek a lánynak külön élelmet nem vittek még akkor sem mikor az idős asszony élt azután miután meghalt a lánynak csak rosszabb sora lett a faluban.
Egy reggelen mikor a folyóhoz sétált halat fogni észre vett a fák közt egy alakot s mikor közelebb ment akkor látta csak, hogy az alak egy fehérhosszú hajú férfi aki sebei ellenére szép volt a lány szemében. Gyorsan lesietett a folyóhoz vizet merített majd halakat tett egy nagyobb levélre ami alá egy kisebb fakérget helyezett és a férfihoz sétált majd le tette előtte az ételt. Erre a férfi morgott egyet majd mikor a kislányt meglátta rá kiabált.
-Tűn el innen!
A lány el is ment ám több alakalommal vissza tért a férfihez aki egy idő után szoba elegyedett vele.
-Mi a neved?-kérdezte Sesshomaru alig hallhatóan.
-Rin,-válaszolt tömören és hallkan a kislány aki nem lehetett több 8 évesnél rá nézésből.
-Miért jössz mindennap ide?-kérdezte Sesshomaru a szűkszavú lányt.
-Mert egyedül vagyok,-mondta Rin.
-De tudod én egy démon vagyok vigyáznod kellene,-mondta Sesshomaru majd megában hozzá tette ,hogy valószínűleg a láz miatt beszél össze vissza.
-Nem hiszem ,hogy bántanál,-mondta a kislány.
Sesshomaru erre nem válaszolt csak az időre utalva vissza küldte őt a faluba míg ö összeszedte magát és elakart indulni útközben össze is futott Jakennel azonban mielőtt elmehetet volna egy ismerős sikoltást hallott a falu irányából.
CZYTASZ
A sors által elrendeltetve
FanfictionSesshomaru és kedvese két külön világban ragadtak évekig. Vajon újra találkoznak vagy örök magányra vannak kárhoztatva. Ha érdekel a szerelmesek sorsa és ,hogy mi lesz a sorsa annak aki szétválasztotta őket akkor olvas bele... A történet az Egy elv...