Fél hét felé Natalia felkelt Kevin mellől és kisétált a konyhába, félig még mindig olyan volt, mintha aludna. Nekiállt elkészíteni a kávét, hogy mire a pilóta felkel megtudja inni a nap indítóját. Lia elővett két csészét és a megfelelő cukor mennyiségre ráöntötte a kávét, majd visszasétált a hálószobába. Kevin az ajtó felé volt fordulva, a vékony éppen csak takarónak nevezhető ágynemű derekáig levolt csúszva, egyik karja pedig a feje alatt pihent. Natalia közelebb lépett és lehajolt a férfi füléhez.
- Kevin, drágám kelj fel. - kicsit megrázta a férfit, aki csak morogva a hátára fordult. - Ki fog hűlni a kávéd! - szólalt meg Lia már hangosabban, de Kevin nem reagált. - Hát, jó. - Natalia megfordult, hogy visszatérjen a konyhába, de a pilóta a keze után kapott és lerántotta magához az ágyra.
- Jó reggelt. - Kevin álmos mosollyal az arcán nézett bele a nő zöld szemeibe.
- Neked is Kevin. Örülnék, ha elengednél és végre mehetnénk kávézni. - a férfi szorítása enyhült, de még nem volt hajlandó elengedni Liát. - Ne szórakozz velem, amíg nem ittam meg a reggeli koffein adagomat.
- Oké, oké elengedlek. - azzal Lia lemászott Kevinről, aki pedig követte. Lerúgta magáról a takarót és mielőtt a konyhába ment volna, a bőröndje tetejéről felkapott egy pólót. Mire kiért Natalia már az erkélyen ült, ugyanabban a székben ahol tegnap is. Kevin is kezébe vette a csészéjét és kisétált, majd helyet foglalt Lia mellett.
- Úgy terveztem, hogy mielőtt kimegyünk a pályára, elmegyünk megreggelizünk. Ezzel is elég hamar ott leszünk, hogy felkészülhess a versenyre. Egyébként is a tegnapi nap megígértem Marionnak, hogy meghívom egy kávéra. - Kevin bólintott és szájához emelte a csészéjét.
Natalia Kevin oldalán lépett be a Circuit kapuján. Majd mindketten az ellenkező irányba indultak meg. Lia a paddockba tartott, ahol Marion már várta, míg Kevin egyenesen a Haas garázsa felé ment. A nő szinte ragyogott, ezt Lia is észrevette. Romainnel való házassága és a két gyermek csodákat tettek a nővel, aki csak úgy sugárzott a boldogságtól. Natalia szíve kissé féltékenyen facsarodott össze. A lelke mélyén már vágyik egy olyan családra, amilyen Marionnak van. Lassan már így is eléri a harmadik x-et, miközben arra vágyott mindig, hogy húszas éveiben vállal gyereket és majd boldog házasságban fog élni. Talán Kevin lesz az, aki mellett valóra válhat álma. Hiszen már régebben beszéltek erről az egészről, a férfi pedig nem idegenkedett a gyerek gondolatára.
Marion előtt már két csésze pihent, mellette pedig két kistányér, amin sütemény pihent.
- Bátorkodtam venni neked is süteményt. Remélem nem lőttem nagyon mellé. - magyarázta a nő, miközben felállt és megölelte Liát. A tányéron egy nagyobb dupla csokis muffin várta Nataliát.
- Tökéletes, hiába készítek több alkalommal is muffint, egyszerűen nem tudom megunni. - magyarázta Lia, közben pedig az asztal melletti másik üres széken helyet foglalt. Majd a két nő hosszas beszélgetésbe fogott. Igyekeztek az elmúlt hetek eseményeit belesűríteni a beszélgetéseikbe. Marion a két gyermeke közötti apró nézeteltéréseket mesélte, míg Lia bevallotta, hogy Kevinnel végre kiállnak a nyilvánosság elé.
Talán egy órát is képesek voltak beszélgetni, amikor Günther közeledett feléjük.
- Nem bánják a hölgyek, ha néhány perc erejéig ideülök?
- Csak nyugodtan örülünk, hogy csatlakozol Günther. Hogy van Gertraud és Greta? - érdeklődött Marion.
- Köszönik szépen jól vannak. Gertraud reméli, hogy Monacoban találkozik veletek. Azért is hagyta ki most ezt. - magyarázta Günther, közben pedig kihozták a rendelt kávéját.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]
ФанфикNatalia Domínguez a motoros kaszkadőr, fivére Pablo példáját követve szeretné kiválasztani a megfelelő csapatot a Forma 1-ben. A McLaren, a Red Bull és a Ferrari mind esélyesek arra, hogy az ötszörös világbajnok szponzorációját élvezhessék. Miközben...