Negyedik fejezet

430 17 0
                                    

Natalia Domínguez a spanyol nagydíjon bejelentette választottját, ami nem okozott meglepetést a jelenlévőknek. Az ötszörös motoros kaszkadőr világbajnok, a 2019-es évtől kezdve a Ferrari csapatát fogja szponzorálni, reméljük még sok éven keresztül.

Továbbá tudatjuk kedves olvasónkkal, azt is, hogy Kevin Magnussen a Haas pilótája nem csak bemutatta a nyilvánosságnak kedvesét, hanem a futam után, (ahol a dán pilóta hetedik lett) meg is kérte annak kezét. Ezúton is szeretnénk gratulálni Nataliának és Kevinnek és kívánunk nagyon sok boldogságot!

A telefon folyamatosan pittyent, ahogy egy újabb gratuláció érkezett. Elsősorban a barátoknak és a pilótáknak válaszolt, akik közül van, aki csak látásból ismerte. Majd úgy vélte, hogy este ráér a többire válaszolni. Lezárta telefonját, majd a hintaágy melletti kis asztalra tette. Jó érzés volt hazatérnie saját otthonába, ahova Kevin is vele tartott. Günther adott nekik néhány napot, mielőtt a férfi visszatérne Amerikába.

Lia figyelte, ahogy a pilóta néhány karcsapással átszeli a medence vizét. A férfi csak levegőért jött föl, majd újra eltűnt a vízben. Így a karján és a néha előbukkanó szőke haján kívül Natalia nem sokat látott belőle.

Kevin megtett még néhány hosszt, majd lelassított és nem sokkal később meg is állt. Hátra simította haját, majd a medence felé tartó Liát figyelte. Egy smaragdzöld fürdőruhát viselt, haja pedig már hanyag kontyba volt kötve a fején. Néhány vörös hajszál ki is szabadult a hajgumi alól. Natalia mielőtt elérte volna a medencét, felemelte kezét és óvatosan lehúzta ujjáról a gyűrűjét, amit Kevin itthon adott át neki. Mert, ahogy a pilóta a pódiumra lépett, elfelejtette, hogy a doboz, amiben a gyűrű pihent, bizony még az öltözőjében van, így Lia ujjára csak itthon került rá. Az ezüst foglalatban egy szív alakú csiszolt smaragd pihent, ami tökéletesen illett a nő zöld szeméhez és annak fürdőruhájához is.

- Ne aggódj, csupán nem szeretném pont a vízben elveszíteni. - magyarázta Lia, ahogy lerakta az üvegasztalra a gyűrűt. Kevin közelebb úszott a medence széléhez.

- Egyáltalán nem aggódom. Már igent, mondtál és ígyis-úgyis tudja mindenki, hogy a menyasszonyom vagy. - majd le sem vette szemét Nataliáról, míg a nő neki futásból bele nem ugrott a vízbe. Nevetve bukkant fel, majd a pilótához úszott.

- Megállás nélkül pittyeg a telefonom, mert mindenki gratulálni szeretne. - a telefon újra pittyent. Lia hitetlenkedve megrázta fejét.

- Én már lenémítottam. Este majd foglalkozom vele, most kiélvezem az időt, amíg Günther nem rángat vissza. - a vízben előre nyúlt és magához húzta a nőt.

- Ehelyett majd én rángatlak el holnap apához. - Lia összekulcsolta ujjait Kevin nyaka mögött, miközben a férfi tenyere a derekán pihent. - Ott lesz Binotto, Vettel és Leclerc is, ha gondolod kimentelek apánál. Meg persze Pablo, bár ő egyértelműen.

- Ne aggódj miattam! Egyébként is régen találkoztam Omarral vagy annyira talán mégsem. - gondolkodott el Kevin. - Hiszen meg kellett tőle kérnem a kezed. Ami bevallom eléggé ijesztő volt. - a nő felnevetett. A képzeletében lejátszódott előtte, ahogy édesapja megfenyegeti Kevint. Ennek ellenére az első perctől kezdve, hogy Natalia be merte mutatni Omarnak a férfit, jó kapcsolatot ápolnak egymással.

- Apa még nem evett eddig embert, nem hiszem, hogy pont veled kezdené el. - Lia kiszabadította magát, Kevin karjaiból és a víz alá bukott.

- Sebastianék, hogy-hogy jelen lesznek? - ahogy Natalia felbukkant a pilóta kíváncsian figyelte.

édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon