Hetedik fejezet

359 20 0
                                    

Natalia visszatért hotel szobájukba, miután a szabadedzéseket kihagyva Baku utcáit járta. Muszáj volt végig gondolnia az egészet. Így Kevin elé már csak egy jó megoldással tudott állni. A férfi ott ült a konyhaasztalnál, ahogy Lia benyitott. Felállt a székről és néhány lépéssel Natalia előtt termett.

- Merre voltál Natalia? Nagyon aggódtam miattad és még Pablo sem mondta, hogy hova mentél.

- A városban. - adta meg az egyszerű választ, de a férfit megkerülve a hálószoba felé tartott. - Gondolkodtam, a kisfiad mellett van a helyed Kevin. Én pedig szeretlek, de nem foglak tőle elválasztani. Egyébként is megmondta az orvos, hogy kevés rá az esélyem, hogy teherbe essek. Így talán sose tudnám megadni, azt az örömöt, amit egy gyerek jelent. - Lia pakolni kezdett a bőröndjébe, amiből csak néhány dolog hiányzott csupán.

- Natalia, miket beszélsz és egyáltalán hova mész?

- Jól hallottál Kevin. A hétvégén pedig Carlosnál alszok. - újra lezárta a bőröndjét és levette az ágyról. - Szerinted majd hagyom, hogy miattam szakadj el a fiadtól? Kegyetlen én sem vagyok. - a férfi megdöbbenve állt a hálószobában, ahogy figyelte, hogy Lia elhagyja, azt miközben a bőröndjét maga után húzta. A pilóta meg akarta állítani, de mégsem tette és ez esett a legrosszabbul Nataliának. Mielőtt kilépett volna a szoba ajtaján lehúzta ujjáról a jegygyűrűt és az asztalra rakta. Ha a férfi tényleg szereti, nem hagyta volna, hogy elhagyja a szobát.

Aznap estét a kanapén töltötte, miközben a spanyol dugi fagyiját ette. Közben pedig arra gondolt, hogy Kevin nem volt képes egészen idáig átjönni. Tudta, hogy mit mondott neki, de mégis várta volna, hogy megjelenjen és, hogy megoldják ezt az egészet.

Másnap Natalia, nem a legfrissebben, de már a Ferrari garázsából figyelte a szabadedzést. Sebastian és Charles jó köröket mentek az autókkal. Lassan pedig visszatérhettek a garázsba.

- Natalia! Van itt valaki, aki szeretne beszélni veled és, azt üzeni fontos. - egy szintén Ferrari színekbe öltözött nő jelent meg. - Hátul van.

- Köszönöm Sylvia! - Lia apró mosolyt erőltetett arcára ahogy hátra ment. Egy barna hajú nő várakozott kint.

- Üdv, segíthetek?

- Milyen érzés, hogy én megtudtam adni Kevinnek, azt amit te sosem fogsz? - a nő elmosolyodott, Lia pedig felvonta szemöldökét.

- Mégis, ki a franc vagy te?

- Ugyan már ne játszd a hülyét, miattad szakított velem Kevin és most, hogy végre azt hitted minden sínen van, jöttem én és tönkretettem a tökéletes kis életed. - Natalia megvilágosodott. - Azt hitted, hogy majd Kevin melletted fog maradni, miközben te nem tudod megadni neki, amire mindig is vágyott egy kisfiúra? Most is ahogy elhagytad a nyavalyás szobáját hozzám jött és a fiához! - minden túl gyorsan történt. Natalia tenyere hatalmasat csattant a nő arcán.

Mielőtt pedig felfogta volna, mit tett kezek ragadták meg a haját. - Te rohadt kurva még, azt is megbánod, hogy megszülettél. - Lia próbálta kiszabadítani haját a szorításából, de ahogy felemelte kezét, a nő elengedte a haját. Majd egy jól irányzott ütéssel eltalálta az orrát, Natalia hátra tántorodott, de ez nem tartott vissza attól, hogy neki menjen a nőnek. A példáját követve felemelte öklét és eltalálta a száját. Ajka felszakadt és vérezni kezdett, ahogy Lia orra is, de nem törődött vele.

Charles és Sebastian kiabálást hallott, ahogy elindultak kifelé. De ahogy meglátták Nataliát és egy ismeretlen nőt verekedni néhány sajtós közelében azonnal kapcsoltak. Charles a nő felé indult, míg Sebastian Nataliát igyekezett elrángatni onnan. Néhány pilóta még megjelent és segítettek eloszlatni a kisebb tömeget.

édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now