A három pilóta már a dobogón állt, Lia pedig büszkén pillantott fel a monacóira. Charles, Valtteri és Hamilton mögött végzett a harmadik helyen, bár nem sokkal maradt le Bottastól. Talán, ha lett volna még egy kör, Charles könnyedén utolérte volna a Mercedes pilótáját, valószínűleg sikerült volna megelőznie is. Most mégis ennek a harmadik helynek is roppant örült a csapat.
Amint a trófeák kiosztásra kerültek, a három férfi felemelte maga mellől a pezsgőt és felrázták, majd minden úszni kezdett benne. Natalia vigyora letörölhetetlen volt és tudta, hogy a már pezsgőben ázott Charles se volt különb. Majd még utoljára beleivott az üvegbe és a korláton áthajolva igyekezett a csapat kezébe juttatni anélkül, hogy eltört volna. Charles pedig lesétált a pódiumról. Lia igyekezett minél előbb kikerülni a tömegből, hogy a garázsok mögé sétálhasson és személyesen is gratuláljon Charlesnak és Sebastiannak, akinek az ötödik helyet sikerült behozni Verstappen mögött. A németet meg is találta, de amikor meglátta Hannát, inkább nem akart zavarni, így egyenesen Charles felé vette irányát.
A férfi egy törölközővel törölte arcát, ahogy kilépett az épületből. Overálja már félig ki volt cipzározva, Lia látta a fehér aláöltözetét, amin szintén a Ferrari emblémája volt. Kezében pedig már nem látta a trófeát, amit az előbb kapott. Natalia sejtette, hogy hol maradhatott. Még néhány lépést megtett, amikor meglátta, hogy néhány pilóta megállt Charles mellett, hogy gratuláljanak a férfinak. Lépteit lelassította, de még mindig felé tartott. Várta, hogy a többiek elmenjenek mellőle, hiszen néhány szót szeretne vele váltani négyszemközt.
Charles felpillantott, tekintete összeakadt a felé közeledő Liával.
- Köszönöm még egyszer srácok. - Pierre, Norris és Carlos is kezet fogott Charlesszal, majd elléptek mellette, ő pedig elébe sétált Liának. - Nos, mit szólsz? - a pilóta vigyora hatalmas volt, hiszen a tegnapi időmérő után, Natalia elmondta mit vár a mai naptól.
- Gratulálok, tényleg nagyon jót mentél egész végig. - Natalia óvatosan előrébb mozdult, hogy a megszokott módon ölelésébe vonja a pezsgőben ázott monacóit. Charles alig, hogy elkezdte volna élvezni, hogy a nő teste ilyen közel van, vakuk villantak. Lia maga mellé ejtette karját és hátrébb lépett. - Tegnap tudom, hogy megkérdeztem, de most megteszem újra. Biztos nem szeretnél ma inkább ünnepelni?
- Ha együtt vacsorázunk is ünnepelhetünk, nem? - vágott vissza a pilóta. Lia megforgatta szemét. Nem akarta ki menteni magát a vacsora alól, egyszerűen meg akarta adni az esélyt Charlesnak, hogy a barátaival ünnepeljen.
- Ezzel nem vitatkozom. - Natalia vörös ajka mosolyra húzódott.
- Nyolcra érted megyek. - emlékeztette Charles, a nőt. Lia bólintott és elköszönt Charlestól, majd Maxet meglátogatva indult el a Renault motorhomejába.
***
Lassan a fél hetet is elütötte az óra, amikor Lia felállt a kanapéról és a szobája felé indult. Ideje volt, hogy keressen valami kényelmes, de viszonylag elegáns ruhát a bőröndjében. Az éppen olvasott könyvébe visszahelyezte a jelzőt, hogy amint visszatér tudja, hogy hol hagyta abba.
Mindig is késve készült el, bárhova is ment, most mégis sikerült háromnegyed nyolc környékén befejeznie, ajkának rúzsozását. Majd a szobában lévő egész alakos tükör előtt megállva végignézett magán. Natalia nem kutatott sokáig a magával hozott kedvenc barna szoknyáját vette föl, amihez egy öv is társult. Mellé pedig elővette a bőrönd alján lapuló fekete nyitott vállú és hosszú ujjú felsőjét. Már csak a cipő maradt, amit az ágy mellé már kikészített. Egy egyszerű fekete bokapántos cipőt tervezett az este folyamán viselni.
CZYTASZ
édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]
FanfictionNatalia Domínguez a motoros kaszkadőr, fivére Pablo példáját követve szeretné kiválasztani a megfelelő csapatot a Forma 1-ben. A McLaren, a Red Bull és a Ferrari mind esélyesek arra, hogy az ötszörös világbajnok szponzorációját élvezhessék. Miközben...