Tizenötödik fejezet

460 25 1
                                    

A nap lassan lement, miközben Natalia az estére készült. Overálját már magára öltötte, haját pedig összefogta, hogy a sisakja alá eltudja tűntetni. Már csak a kulcsai hiányoztak, de miután elrakta, végre készen állt, hogy kilépjen az ajtón és eltűnjön. A motorjára ülve kigurult a garázsból és az smsben elküldött címre tartott.

A pilóták kisebb csapatokba verődve terveztek megindulni az éjszakába és még kiélvezni az időt a hétvége előtt. Carlos csapattársával tartva, kapcsolódott be Charleshoz és Maxhez. Natalia ajtaja előtt Max megállt és kopogásre emelte öklét.

- Felesleges kopognod, Lia elment. – tájékoztatta a spanyol, a pilótát. Charles a nő nevét meghallva érdeklődve fordult hátra.

- Elment?

- Igen, holnap hajnalban vagy reggel, majd beesik. – magyarázta Carlos, miközben úgy gondolta ez mindenki számára egyértelmű.

- Megint ott van? – Maxnek, mintha rémlett volna valami a tavalyi évről.

- Persze, hogy ott. Nem láttad a garázsban a motort? Áthozatta.

- Na álljunk meg. Carlos felvilágosítanál minket is? – mutatott Lando magára és barátjára.

- Bocsi, mindig elfelejtem, hogy nem mindenki úgy ismeri Liát mint én. – majd megvonta vállát, hiszen ez nem az ő hibája. – Lia néhány éve talált itt egy „motoros bandát". – rajzolt macskakörmöket a levegőbe, mikor kiejtette a motoros banda szót. – Több versenytársa itt van, így amikor Lia is megérkezik meghívják egy ilyen esti kaszkadőr versenyre, ami után betérnek valahova enni vagy inni. A lényeg, hogy majd holnap visszatér.

- Volt már olyan, hogy nem jött reggel vissza? – kérdezte Charles. Carlos gondolkodni kezdett.

- Talán egy ilyen alkalom volt. Előtte csúnyán összevesztek Kevinnel és Natalia miután elment erre, egészen másnap délutánig nem jött vissza. Most viszont, egész jó kedve volt szóval szerintem majd visszajön időben.

Csütörtök

Alighogy az ébresztő felriasztotta Liat álmából, aki azonnal vissza is tért volna oda. Lassan kinyitotta szemét és hanyatt fekve egyenes a plafonra bámult. Fejben már most teljesen máshol járt, hiszen szeretett volna néhány dolgot megtenni amellett, hogy Charlesszal tart majd a pályabejáráson.

Natalia felnyögött, ahogy rávette magát, hogy végre fölkeljen és meginduljon a fürdőbe. Igyekezett emberibb külsőt varázsolni magának, mielőtt Rosalía kérdés nélkül bejön és siettetni kezdi. A közös reggeli jó ötletnek tűnt tegnap este, de mostanra Lia kétszer meggondolná, hogy újra igent mondjon. Vagy legalább is javasolna egy későbbi időt.

Néhány ágyra dobott ruha után Natalia végre megtalálta a megfelelőt, ami az előrejelzések szerint is jó lesz. A tegnapi közös vásárlás után Rosalíaval, hazatért ruhák között megtalálta a fekete kantáros farmernadrágot és egy aranyos Mickey egér mintázatú rövidujjút vett hozzá. Haját lófarok helyett, egyszerű kontyba fogta. A hajhagymái még borzasztóan hálásak lesznek érte. Utoljára pedig az ajtó mellől felvette a fekete Nike edzőcipőjét és belebújt. Most már készen állt arra, hogy Rosalía rárontson és elmenjenek reggelizni.

Táskáját és kocsikulcsát felkapva az ajtó felé sétált. Ahogy a hotelszoba ajtaja kinyílt, Natalia meglátta barátnőjét, aki már nyúlt volna a kilincsért.

- Há, megelőztelek. – Lia elmosolyodott, Rosalía pedig egyszerűen megforgatta szemét. – Megvan mindened?

- Igen. Remélem készen állsz, hogy elvigyelek a kedvenc helyemre. – Natalia Rosalíaba karolt, ahogy a lift felé tartottak.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Nov 24, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant