A terembe nagyobb tömeg gyűlt össze, hogy az eddig elért eredményekről diskuráljanak és átvegyenek mindent ami jó volt és összeszedjék, azt amin lehetne javítani. Charles néha még érdeklődve is hallgatja a csapatfőnököket és a szponzorokat, de ma este ehhez cseppet sincs kedve. Ehelyett a terem egyik sarkában, a falnak dőlve pásztázza a tömeget, miközben hallgatja barátait.
Már szinte minden pilóta jelen van, viszont Kevint még most sem sikerült kiszúrni. Talán valahol a tömegbe van, ezért sem látja. Lassan ajkához emeli pezsgős poharat, és szenvedve lenyeli az italt. Sose volt oda a pezsgőért, megitta ugyan, de kedvencének sose tudta mondani. A pohár pereme még mindig ajkán pihent, amikor észrevette, hogy a terem ajtaja kitárul. Egy férfi lép be rajta, akiben hamar felismeri Natalia fivérét, Pablot. Majd másodpercekkel később mögötte érkezik meg maga Natalia is. Charles már Kevint észre sem vette mögötte, hiszen a nő ruhája merész volt és feltűnő, ő maga pedig gyönyörűen nézett ki.
- Azért Kevin piszkosul szerencsés. - hallotta meg a mellette álló Pierre hangját. Megrázta fejét és igyekezett minden gondolatot elfelejteni, amihez a vörös hajú nőnek köze lehet.
- Hogy érted? - Charles a francia pilóta felé fordult.
- Te még akkor nem voltál itt, amikor Pablo és Natalia megjelentek a Forma 1-ben. Ugye Carlos révén lett bármi közük ehhez az utazó cirkuszhoz. - magyarázta Gasly, de Charles csak felvonta szemöldökét. - Te nem is tudtad ugye?
- Hogy?
- Carlos és Natalia gyerekkori legjobb barátok. Pablonak pedig így volt a legegyszerűbb figyelemmel kísérni a csapatokat. Tudod a szponzoráció miatt. - Leclerc bólintott. - Natalia mindenkivel jóba lett, a pilóták szerették és a legtöbben egy nem létező húgot vagy nővért kaptak Lia személyében. Még ott nagyon az elején, Max egyre többet időt töltött Nataliával. Majd egy idő után elmondta neki, hogy érez iránta, sejtheted mi lett a vége. Lia elutasította, mert nem szeretett volna egy nála fiatalabb párt maga mellé. - Charles meglepődve hallgatta a történetet.
- Fiatalabb? Max fiatalabb, mint Natalia?
- Te, tényleg nem figyeltél a múlt évben semmire? - a fiatal pilóta arca mindent elárulhatott, mert Pierre hitetlenkedve rázta a fejét.
- Ha jól emlékszem Lia, most tölti a huszonhatodikat. - Charles ismét a tömeget pásztázta tekintetével, mikor rátalált a nőre, aki Carlos, Daniel és Max körében állt. - De azért elég jól néz ki. Emiatt meg lehet érteni, hogy Maxnek miért keltette fel az érdeklődését és, hogy Kevin miért nem hagyta kicsúszni a kezei közül. - a fiatal férfi csak emésztette az imént hallottakat. Nem is tudott volna, mit felelni rá. Miközben igyekezett gondolatait helyretenni. Natalia menyasszony, ezért is, amit legbelül érez könnyű betudni annak, hogy csupán a nő szépsége miatt figyelhetett fel rá, hiszen alig ismeri. Hamarosan pedig nem lesz más köztük, mint munkakapcsolat. Ez pedig Charlesnak pont megfelelt. De az, hogy tekintete folyton felé kalandozott arról nem tehetett.
Néhány órával később az emberek egy része elköszönt és lelépett a gáláról. Charles az egyik asztalnál ült, miközben újabbat kortyolt a poharából. Alig evett a nap folyamán, így az a kevés pezsgő, amit elfogyasztott kissé megártott neki. A beszélőkéje megindult, körülötte ülő barátai csak hallgatták, mikor mi jutott éppen az eszébe. Szerencsére még annyi józanság volt benne, hogy megtudta válogatni szavait.
Lerakta az asztalra a pezsgős poharat, amikor meglátta a szemközti asztalnál ülni a nőt a kék ruhájában. Arca unottságot tükrözött, Kevint pedig nem látta körülötte. Charles lassan a szék karfájába kapaszkodva felállt, de mielőtt megindulhatott volna, Lia felé Pierre elkapta karját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
édes különbség - charles leclerc [SZÜNETEL]
FanficNatalia Domínguez a motoros kaszkadőr, fivére Pablo példáját követve szeretné kiválasztani a megfelelő csapatot a Forma 1-ben. A McLaren, a Red Bull és a Ferrari mind esélyesek arra, hogy az ötszörös világbajnok szponzorációját élvezhessék. Miközben...