† Jagërmąster † †soukoku †

574 41 81
                                    

Soukoku †

Artık son bir dalga beklerim
Benide götürsün diye..

03/02/201


Sevgili günlük,


Bu gün gene aynı otobüs durağında onunla karşılaştım. Yalnız başına otobüs bekliyordu.
Onunla konuşmayı denedim, biraz sessiz birisi.
Fakat az da olsa sohbet edebildik. İsmi Nakahara Chuuya.

Ona yakışıyor.

Çocukluğumda yağan yağmur damlalarını avucumda biriktirip yüzüme sürdüğümde hissettiğim serinliğin bir benzeriydi onu dinlemek. yüzünde ki narin, çekingen ifadeyi bir ömür izlemek büyük bir keyifti benim için.

Ona baktığımda gözlerimin içi gülüyordu, içim kıpır kıpır oluyordu sanki.

Kızıl ve turuncu arasındaki saçları bana sekoya ağaçlarını anımsatıyordu, sekoya ağaçlarının gövdeleri de onun saç rengine yakın bir renkte.
Sonra mavinin en güzel tonlarından o derin parlak gözler, insanın baktıkça bakası geliyor.
Ve soluk beyazımsı tenindeki ufak çiller saçları ile fazlasıyla uyumluydu.
O kusursuzdu, bir nevi tanrıydı gözümde, benim tanrım.

Neredeyse 3 ay boyunca her zaman aynı saatte, aynı durakta, aynı otobüste oluyoruz.
Sanırım ondan hoşlanıyorum, o cidden çok mükemmel insan.
Dedim ya tanrı gibi.

Ona itaat etmek isterdim doğrusu:)

03/03/2013

Sevgili günlük,

Bugün onun sırt çantasına telefon numaramın yazılı olduğu bir kağıt bıraktım. Tahmin et bakalım ne oldu. Saat altı buçuk civarı bir mesaj aldım. "Kimsin?" yazmış. Evet, aptal gibi ismimi yazmayı unutmuşum, kağıtta sadece numaram var.

İşleri çözdükten sonra baya uzun bir süre konuştuk, telefonda konuşurken yüz yüze konuştuğumuz zamanlar kadar utangaç değil.

O çok tatlı.

Ona şöyle bir mesaj yolladım; "tanrı gibisin zencefil, sana tapmak iseterim ;) <3 "
Sadece "Aptal XD" yazdı. Sanırım şakaya aldı ama bu biraz da iyi bir şey, onu kendimden soğutmak istemem doğrusu.

O cidden çok tatlı biri. Sanrım geçirdiğim en güzel zamanlar onunla geçirdiklerim.

03/14/2013

Sevgili günlük,

İnanmayacaksın, bende hala inanamıyorum, ama bu gün ona çıkma teklifi ettim. Anlık bir cesaretti, reddedilmeyi bekliyordum. Ama kabul etti. Cidden şu an çok garip duyguların içindeyim. Mesajlaşırken birden bire çıkma teklifi ettim, her şey çok ani oldu. Otobüs durağında gördük birbirimizi. Ama bir şey diyemedik, o hala utanıyor yüz yüze konuşmaya. Telefondan konuşuyoruz, o bile yeter.

Her şey çok ani gelişti nasıl oldu bende anlamadım,ama sonuç olarak.. mutluyuz.
Şu an cidden fazlasıyla mutluyum. Umarım bu his asla kaybolmaz.

03/17/2013

Sevgili günlük,

Bu gün otobüs durağına gelmedi, mesajlarıma da bakmıyor. En son dün gece aktifmiş, o zaman da benimle konuşyordu zaten.
Evine gittim, belki de hastadır diye.
Ama yoktu.
Onun için endişelenmeye başladım..

01/01/2014
00:00

Sevgili günlük,

Buraya sanırım uzun süredir uğramıyorum. Her neyse, ben o gün neden gelmediğinden bahsedeyim.
Onu bulamadığım gün onu hiç göremedim, ertesi gün bir kere daha aradım.Annesi açtı telefonu.

Ve ben daha lafa girmeden titreyen sesiyle konuştu.

"Nakahara öldü.."

Meğersem o bağımlıymış, uyuşturucu bağımlısı. O gün şarap içerken yüksek doz kokain almış, ve vücudu kaldıramamış..

Az önce yeni yıla girdik. Gecenin ayazında mezarlıkta oturuyorum. Elimde bir kadeh, yanımdaki mezar taşının üzerinde ise onun kadehi.
Kadehimi mezarın üzerindeki kadeh ile tokuşturuyorum ve yudumluyorum.

Yeni yıla beraber giriyoruz.
Düşüncelerim fazlasıyla ağır gelmeye başlıyor, bir yudum daha alıyorum.

"Her geçen yıl, birer birer masadan eksiliyor dostlar.."

01/02/2014

Yerel polis departmanından yapılan bir açıklama.
Mezarlıkta on dokuz yaşlarında bir,gencin cesedi bulundu. Elinde ise kırık bir kadeh ve küçük bir not vardı;
"Ruhlarımız kavuştu."

Kırık kadehler kaldırılmadı, intihar eden gencin günlüğü bir süre elden ele dolaştı.
Ruhlar kavuştu mu bilinmez ama bedenleri daima yan yanaydı.


Belki gidenin arkasından
Ölünmez ama..
Kalanlarlada yaşanmıyor..

Kalopisa  不 BSD One-ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin