TANITIM

455 37 39
                                    


İkinci kitaba başlama tarihiniz?


Herkesin hayatı var olan bir sistemdir.

Bu kitap hala kendi distopyasında kaybolmaktan korkanlar için;


Ellerim suya değiyor, arınmak ister gibi ama beceremiyor. Hayır, beceriyor, suyun içerisindeki yerini alıyor ama arınamıyor.

Haddinden fazla mı suçluyum?

Haddinden fazla mı katilim?

Bana kahraman olmak vaat edilmişti, katil ölmek değil.

O zaman ölmemeliyim.

Bir gün katil olduğumu hafızamdan çıkarana kadar yaşamanın bir yolunu bulmalıyım.

Zamanı geldiğinde... kaçmalıyım.

#

"Birine âşık olduğunu kabul etmek için her şeye sahipsin bak," dedi kollarını açıp kendini göstererek. "Yüzümü gördün, ellerimi tutabilirsin, kendime has kokumu da böylelikle rahatlıkla alabilirsin. Artık ismimi de biliyorsun."

Mest olmuş bir şekilde ona bakmaya devam ettim.

"Hadisene," dedi. "Hadi şimdi de beni sevdiğini inkâr etsene."


Yeniden hoş geldiniz,

Satırlarımın okunmayacağını düşünerek neredeyse yerlerde olan özgüvenimle yazdığım bir yazı olmamasının tek sebebi sizsiniz. Umut dolu cümleleriniz ve ikinci kitabı bekliyor olan birkaç kişi bile benim için büyük bir özgüven oldu.

Henüz kendi distopyamın bile farkında değilken, insanların korkmamasını istediğim distopyaları için bir kitap yazdım. Aslında yakın arkadaşım için çıktığım bu yol, okunma sayısını her gün takip ediyor olduğumu fark ettiğim o anda benim için çoktan değişmişti. Eğer hala buralarda bir yerlerde okuyor, takip ediyor ve bekliyorsanız... size minnettarım!

Eleştirinin hiçbir türünü esirgememenizi rica ediyorum. Bu sefer hangi sahnelerde aynı duygularda buluşacağız, merak içindeyim.

Yayınevine gönderdiğim bir kopyanın başına yazdığım gibi bitirmek istiyorum cümlelerimi, kimseyi sıkmadan...

Bu hikâyede sen varsın, ben varım.

Bu hikâye bizim.

Başlayalım mı?

B.

Statis: LUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin